Yeni bölümm. Multi Kumsal.İyi okumalarrr. Öptümm...
Allah'ın belası alarmın sesine uyandım. Annemler kardeşimi okula bırakmak için çıkmışlardır büyük ihtimal. Çünkü evde hiçbir ses yoktu. Saate baktım. Hay ananı! Alarmı 1saat geçe kurmuştum ve ilk dersin başlamasına 5dk vardı. Daha okula falan yürüyecektim... Off fena geç kalmıştım. Üstüme okul formamla siyah spor ayakkabımı geçirip çantamı aldım ve bir yandan merdivenden inerken bir yandan saçımı düzeltmeye çalışıyordum.
İyi bir fikir değilmiş ki yere yapıştım. Acıyla inleyerek yerden kalktım ve telefonumla kulaklığımı elime alır almaz kendimi dışarı attım. Koşmaya başladım. Kulaklığımı taktım ve Shawn Mendes- Treat You Better ı dinlemeye başladım. Çevredeki insanlar bana bakıp gülüyorlardı. Nedeninin saçımdan kaynaklı olduğunu düşündüm ve omuz silktim.
Ders başlayalı 20dk olmuştu. Yani geç kalmıştım ve herkes dersteydi. İlk dersimizin Matematikçimiz Berna hoca denen pis kadınla olduğunu hatırlayınca ağır bir küfür mırıldandım. Sonunda sınıfa gelmiştim. Kapıyı açar açmaz herkes bana bakıp anırarak gülmeye başladı. Hoca da gülmemek için yanağını ısırıyordu ve bu tiple tam bir domuza benziyordu. Tanıdık bir kahkaha duyunca başımı o yöne çevirdim. Uygur kahkahalara boğuluyordu. Noluyoruz ya?
Hoca yerine oturabilirsin dediğinde tüm sınıfın bakışları eşliğinde Burcunun yanına oturdum. Bana bakarak kahkaha attı.
"Burcu noluyor lan?"
Gülmesini zar zor durdurduğunda ona 58 numaralı delici bakışlarımı atıyordum.
"Kanka yüzünde... Şey... Yok ben söyleyemicem. Al kendin bak." Dedi ve çantasından çıkarttığı aynayı uzattı. Hala anırarak gülüyordu. Aynayı açtım. Hay ananı! Ulan bu ne! Uygur şerefsizi bittin sen olum!!
Alnımda Takıntılı Uygur Fanıyım yazıyordu ve kaşlarımı tek kaş yapmıştı. Yanağımda bir benle ve dudağımın üstünde bir bıyıkla da taçlandırmıştı.Sinirle, anıran Uygur'a döndüm.
"Sen yaptın dimi sarı şerefsiz!!! Geberteceğim seni!!!!!" Dedim ve üstüne atladım. Evet. Cidden üstüne atladım.
"Sen önce yüzünü sil gerizekâlı.Takıntılı fanım olduğunu biliyorum ama bu kadar da belli etme be güzelim. Pardon yakışıklım." Dedi kahkaha atarak ve beni üstünden tek hamleyle attı. Popomun acısıyla inledim ve yerden kalktım. Yumruğumu Uygurun suratına geçirdim. Şaşkınlıkla yanağını tutarken zaferle sırıttım ve "Sana mor çok yakışıyor." Dedim. Ardından Berna hocanın ve sınıfın şaşkın bakışlarıyla kapıya doğru yürüdüm. Bir elim kapının kolundayken hâlâ yanağını tutan sarı civcive döndüm ve "İntikamım acı olacak. İzle ve gör sarı civciv." Dedim ve kapıyı kapattım. Ardından kızlar tuvaletine doğru yürümeye başladım. Ben Kumsal Derin.Bu çocuğu acayip rezil edecektim....
....... Vote!