Selammm.Bu arada git gide büyüyoruz ve bazıları okuma listelerine ekliyor. Bu da beni çok mutlu ediyor. Hepinize teşekkür ederimmm. Karşınızda yeni bölüm. İyi okumalar. Vee vote vermeyi unutmayalım. Öptüm.
Yüzümü söverek yıkadım. Bir kezzapla yıkamadığım kalmıştı yemin ediyorum. Salak sarı civciv çocuk ya. Kapıya yürüdüm. Açar açmaz sırıtan sarı bir yüzle karşılaştım ve olduğum yerde zıplayarak içimden bir küfür mırıldandım.
"Oha annemi karıştırma küçük."
Demek ki dışımdan söylemişim. Omuz silkerek yürümeye başladım. Önüme geçti ama onu atlatarak tekrar yürümeye başladım. Ama bileğimden tutarak beni duvara yasladığında o kadar da şanslı değildim. Aramızdaki mesafeyi iyice kapatarak ellerini başımın iki yanından duvara yasladı ve dilini şaklattı.
"Ben istemezsem hiçbir yere gidemezsin gerizekâlı."
"Öyle bir giderim ki... Bir daha bulamazsın."dedim ve cool bir şekilde kolunun altından geçtim. Ama coolluğum sadece iki saniye sürmüştü çünkü kendi bağcığıma basmıştım. Sonrasını söylememe gerek yok galiba yerle öpüşmem Uygur'un sevimsiz kahkahaları falan. Sinirle kafamı arkaya çevirip ona baktım.
"Gülme! Seni acayip rezil edeceğim sarı ucube!"
"Sen önce yerden kalk. Sonra benim seviyeme çık. Belki... yine olmaz. Ama sen yine de hobi olarak yap yani. Görüşürüz yerdeki gerizekâlı kız." dedi bana küçümseyici bir şekilde sırıtarak. Ardından gitmeye başladı. Pislik pislik mal! O anda aklıma gelen şeytani fikirle sırıttım. Hemen yerden kalkıp tuvalete koştum. Sondaki kabindeki minik kovayı aldım ve suyla doldurdum. Koşarak tuvaletten çıktım. Koridora çıkıp etrafına baktım. Hâlâ yürüdüğünü görünce sırıttım. Ona doğru koşmaya başladım. Tam arkasında durdum ve suyu başından aşağı boşalttım. Kovayı da kafasına geçirdim. Olduğu yerde kalakaldı. Ben de o sırada kahkaha atıyordum. Kafasındaki kovayı yavaşça kaldırdı. Ve bana 'seni 42kere silahla vurup 25kere bıçaklayıp gelinlik giydirip çalıların arasına atacağım' anlamına yorduğum bir bakış attı. Ama tabiki de gülmeye devam ettim. Hadi ama! Okulun en yakışıklı ve popüler çocuğu karşımda ıslak köpek yavrusu gibi duruyordu. Gibisi fazlaydı.
O şuan gerçekten ıslak bir köpek yavrusuydu............
Vote!!!