Bölüm 30

3.2K 178 89
                                    

Multi sarı civciv. ;) İyi okumalarrr.

Sınıftan çıktım ve Oya'nın kankalarının sınıfına gittim. Gözlerimi devirmeden duramadım. Sevgilin kayıp sen hâlâ onunla bununla gülüşüp sürtüyorsun kızım ya. Kapıdan içeriye bağırdım.

"Oya!"

Bana döndü ve ona elim gel işareti yaptım.

Gözlerini devirdi ve yanındakilere bir dakika işareti yapıp yanıma geldi.

"Ne var niye çağırdın?"

Gözlerimi devirdim.

"Yanındakilerle fingirdeşmek yerine belki kayıp sevgilini bulmamıza yardım edersin diye düşündüm."

Gözlerini kıstı.

"Nereye gittiği hakkında hiçbir fikirim yok. Sevgilisiyim diye her gittiği yeri bilmek zorunda mıyım?"

Alayla güldüm.

"Sen de haklısın tabi. Bilmek zorunda değilsin. Ama sana bir şey söyleyeyim mi..."

İyice dibine girdim ve çenemi dikleştirip gözlerinin içine sertçe baktım.

"Erkekler sadece eğlendikleri kaşar kızlara nereye gittiklerini söylemezler."

Omuz atarak yanından geçtim ve yan bir sırıtışla sınıfa döndüm. Burcu ve Tuna da gelmişlerdi.

"Ee bir haber var mı?"

Kafalarını iki yana salladılar.

"Senden?"

Kollarımı önümde birleştirip cevapladım.

"Yok."

Okul rutin bir şekilde geçti ve eve geldim. Burcu'yu aradım ve bize çağırdım. Gelsinde bir günlük evcil hayvanım olsun kerata. Odama çıktık ve sohbet etmeye başladık.

"Kızım seninki de manyak çıktı nerde bu çocuk eve gelmemeler falan. Bir şeyler var bu çocukta ben söyleyeyim sana."

Kaşlarımı çatıp gözlerimi devirdim.

"Nerden benimki oluyor Burcu ya saçmalama. O defter açılmadan kapandı."

"Kapattığın defterleri sonradan lazımolur diye rafa kaldırdığını bilmiyorum sanki. Benim adım Burcu Karaylı kızım ben bunları yemem."

"Lazım olacak bir şey mi var Burcu. Boş kızım o defter boş."

Ağzıma sinirle bir tane jelibon attım ve çiğnemeye başladım.

"O kadar boşmuş ki bugün gittin o iğne oyasıyla konuştun. Sen o kızın suratına bakarken kusmadan en fazla beş saniye durabiliyordun farkında mısın?"

O da ağzına bir jelibon attı ve işaret parmağını salladı.

"Ne dersen de kızım sen bu çocuktan hoşlanıyorsun. Geçen sana sen ağlayınca kötü hissediyorum dediğinde sevinçten halay çeken sen değil miydin?"

"O sendin Burcu."

Düşünür gibi yaptı.

"Ay dur o benmişim."

Kafamı yana çevirip gülmeye başladım. O da güldü ve omzuma vurdu.

"Gülme komik değil."

Gülmeye devam ettim.

"Sen de gülüyorsun."

"Hayır gülmüyorum."

"Bunu söylerken bile gülüyorsun."

UyKu(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin