Bölüm 11

4.7K 385 34
                                    

Merhabalar. Önceki bölümde yoruma 👍 koyanları multiye koyacağımı söylemiştim. Hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Aralarında kitap yazanlar da var profillerine girip o kitaplara da bakın lütfen. İyi okumalar.

Yatağımdan alarmsız bir şekilde kalktım. Bu hissi seviyordum! Saate baktım. Dokuzdu. Bugün cumartesiydi ve ben o günden sonra hiç okula gitmemiştim. Niye olduğunu bilmiyordum. Belki sinirliydim belki de kırgın... Burcuyla konuşmuştuk sadece. Birkaç kez buraya geldi. Uygur bi ara beni sormuş. Nerede demiş. Burcu da tabiki benim onun koyduğu yerde bulduğu kızlardan olmadığımı yani onu ilgilendirmediğimi söyleyerek laf sokmuş. Canım kankam.

Yataktan doğruldum ve esnedim. Saçımı karıştırıp sağa yatırdım. Ayaklarıma ayıcıklı terliğimi geçirdim. Aşağıya indiğim. Kendime tost yapmaya karar verdim. Malzemeleri doğrarken elimi kesmeme rağmen oldukça güzel bir tost yapmıştım. Aferin bana. Tostumu yerken Cash yanıma geldi ve iki ayağının üstünde bir tur döndüp kuyruğunu salladı. Bu beni gezdir demekti. Cashin başını okşayıp beklemesini söyledim. Tostumu bitirdim. Yukarı çıktım ve altıma siyah bir taytla üstüne göbeği açık turuncu bir sporcu atleti giydim. Altına da Nike larımı geçirdim. Saçımı at kuyruğu yapıp odadan çıktım. Cashin tasmasını taktım.Telefonum ve kulaklığımı da alıp evden çıktım. Kapıyı kapatıp arkamı döndüğümde bir adet Oygur çifti görmeyi beklemiyordum. Gülüşüyorlardı. Gözlerimi devirdim. Canınız cehenneme pislikler! Kulaklığımı taktım ve Manga - Cevapsız Sorular ı dinlemeye başladım.

Yarım saattir Cashle sahilde yürüyorduk. Çok yorulmuştum. Bir banka oturdum. Gözlerimi kapattım ve şehrin gürültüsünü görmezden geldim. Gözlerimi açmak zorunda kaldım çünkü Cash havlamaya ve kaçmaya çalışıyordu. Cashin baktığı yöne baktım. Tuanayla Ares vardı. Tuana gülümseyerek yanıma oturdu. Ben de gülümsedim. Kulaklığımı çıkardım. Biraz havadan sudan konuştuk. Ve eve doğru yürüdük. Bize gel dedim kabul etti. Burcuyu da çağırıp bugünü kızlar günü yapacaktık. Eve girdik. Aresle Cashin tasmalarını çıkardık. Saat 12ydi. Annemler uyanmıştı. Annem yanıma geldi.

"Cashi mi gezdirdin. İyi olmuş. Bu arada hoşgeldin Tuana."

"Hoşbulduk Nilay teyzeciğim."

"Anne biz odama çıkıyoruz."

"Tamam kızım. Aç mısınız birşeyler hazırlayabilirim."

"Sağol Nilay teyzeciğim kahvaltı yaptım ben."

"Ben de tost yemiştim. Aç değilim."

"Peki."

Odama çıktık. Sonra Burcu geldi. Biraz Harry Potter izledik. Birbirimize Sersemlet! diye büyü yapmaya çalıştık ama olmadı. :(

Gece saat 11di. Kızlar burda kalıcaktı. Burcu cırladı.

"Hadi şişe çevirmece oynayalım."

Hayır desek de bir anlam ifade etmeyeceği için onayladık.

Şişe çevirmece baya komikti. Burcu saçına 1paket diş macununu boşalttı. Ben çiğ yumurtayı içtim ve birini kafamda kırdım. Tuana sokaktan geçen bir saykoya laf attı adam ona karşılık verdi. Tuananın eski sevgilisini bir kızla bastığını ve kafasında tepsiyi kırıp ondan ayrıldığını öğrendik.

En sonunda günün yorgunluğuyla uyumaya karar verdik.

Bu bölüm heyecanlı bir bölüm olmadı ama ilerdeki bölümler için yazmak zorundaydım. Takipte kalın. Hepinizi seviyorum.💘

...Vote!

UyKu(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin