Bölüm 10

5K 378 33
                                    

Selam. Bu bugün yazdığım ikinci bölüm. Eğer bugün içerisinde bu bölümde yoruma 👍 koyarsanız gelecek bölümdeki multiye SS alıp koyacağım. İyi okumalaar.

Tuana bir süre düşündü ve ardından parmaklarını şıklattı.

"Haa evet. Bugün Oyayla sinemaya gideceklerdi."

Oya mı? Burcuyla birbirimize sorarcasına baktık. Omzunu yukarı kaldırıp indirdi.

"Oya mı? O kim?" dedik aynı anda.

"Aa siz bilmiyor musunuz? Oya Uygurun sevgilisi."

Elim yanımdaki duvara gitti. Neee!! Uygurun sevgilisi mi! Sevgilisi mi Uygurun! Uygurun mu sevgilisi! Suratımın asılmasına engel olamadım. Gerçi bana noluyor ya? Uygurla ne zamandan beri tanışıyorduk ki. Yakın bile değildik. Tabiki sevgilisi olacaktı. Ama... böyle hissetmem normal miydi? Bu çocuktan hoşlanmıyordum ki. Hatta nefret ediyordum. Beni düşüncelerimden ayıran Tuananın sesiydi.

"Kumsal iyi misin?"

Onaylarcasına başımı salladım. Bir gün şu iyi misin sorusuna verdiğim iyiyim cevapları yüzünden çarpılacaktım. Yüzüme sahte bir sırıtış yerleştirdim.

"Aa ne tesadüf biz de Burcuyla şimdi sinemaya gidiyorduk. Onlar hangi sinemaya gitti?"

Burcu bana ne diyosun mal bakışı attı. Ben de ona çaktırma bozma bakışı attıktan sonra Tuanaya baktım.

"Şu şehir merkezindeki en büyük sinema var ya oraya gitmişlerdir. Oya orayı çok sever de. Hatta kesin Kötü Çocuğa giderler. Oya Kötü Çocuk varken Uyguru başka filme sokmaz."

"Tamam çok sağol. Konuştuklarımız aramızda kalsın olur mu?"

"Tabi tabi. Sen hiç merak etme görüşürüz."

"Hoşçakal."

Burcuyu kolundan tuttuğum gibi sınıfa götürdüm. Çantalarımızı hızla toparladım ve Burcuya fırlattım.

"Ahh kafam. Napıyon be manyak."

Yine kolundan tuttum ve okulun çıkışına sürüklemeye başladım.

"Nereye gidiyoruz?"

"Sinemaya."

"Vaaaay takip haa sevdim. Şu Oya kim köpekmiş görelim."

Güldüm ve omzuna vurdum.

Otobüsten indik. Sinemaya gelmiştik. Gişeden hemen biletimizi alıdık. Burcunun yoğun isteği üzerine patlamış mısır da aldık. Kötü çocuğa giriyorduk yav. Salona girdik.
Gözlerim Uyguru aradı. Evet işte oradaydı. Gözüm yanındaki kıza kaydı. Kahretsin! Kız güzeldi. Merdivenlerden inip arkalarına oturacaktık. Her şey saniyeler içinde gerçekleşti. Karanlık olduğu için ayağımı yanlış yere bastım ve öne doğru yalpaladım. Tuttuğum mısır elimden fırladı ve... Oyanın kafasına düştü. Oya çığlık atarak bana doğru döndü. En çok da filmi izleyemeyeceğime yanıyordum.

"Napıyosun sen aptal!"

"Ö-özür dilerim ben..."

"Kumsal senin ne işin var burda." Dedi Uygur.

Gözümü Oyadan Uygura çevirdim.

"Film izlemeye gelmiştik."

"Ya tabi tabi. Takip ettim demiyorsun da." Dedi. Tam ağzımı açıp cevap verecekken Oya bakışlarını Uygura çevirerek
"Uygur bu kezban tipli kız kim?" Dedi. Kezban tipli mi dedi o?

"Noldu canım aynaya mı baktın." Diye tısladı uzun süredir sessizliğini koruyan canım Curcum. İşte benim kızım! Oya gözlerini devirdi ve "Laf mı soktun şimdi sen cici kız." Dedi.
"Evet sana da girdi." Diye tısladım.

Uygur kolumdan tuttu ve kolumu güçlüce sıktı.

"Bana baksana sen sevgilimle ileri geri konuşamazsın!"

"Uygur canımı acı..."

"Bırak peşimi Kumsal anladın mı? Düş yakamdan! Rahat bırak beni!" Diye kükredi. Kolumu da sert bir şekilde bıraktı.

"Uygur sen kimsin ya! Ben niye senin peşinde dolanacakmışım ki! Kendini çok mu önemli biri sanıyorsun! Bana bu kız için mi bağırıyorsun! Yanında dolanacağın kızı bile seçememişsin!" Diye bağırdım.

İnsanlar filmi bırakmış bizi izliyordu.

"Seni mi seçseydim!" Diye bağırdı alayla gülerek. Gözlerim yanmaya başladı. Gerçekten...Seni mi seçseydi Kumsal... Gözümden akan yaşa daha fazla engel olamadım ve Uygurun gözlerinin içine baktım. Çözemediğim ama çok derin bir şekilde baktı bana. Yumruğumu sıktım. Elimin tersiyle gözümü sildim ve dışarıya doğru koştum. Son duyduğum şey Burcunun "Kumsalı seçsen bile o seni seçmezdi zavallı herif!" Diye tıslamasıydı. Omzumda Burcunun ellerini hissettim. Ona sarılıp sarsılarak ağlamaya başladım.

"Üzme kendini be sarışınım...Şerefsiz herif... Neyse. Hadi gel seni eve götürelim."

Bu kız iyi ki vardı. Başımla onayladım.

Sinemadan çıkıp otobüse bindik. Burcu beni eve bıraktı. Biraz konuştuktan sonra gitti. Yatana kadar olanları düşündüm. Büyük ihtimal birkaç gün okula gitmeyecektim. Zaten bugün salıydı. Bu hafta gitmezdim. En sonunda ışığımı kapatıp uyumaya karar verdim.

..........

Vote!

UyKu(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin