Merabaağğ. Sizi seviyorum iyi okumalaar
Tartışmamızdan sonra Uygur gitti. O günüm Burcuyla birlikte Uygura şeytani planlar yapmakla geçti. En son sandalyesine ses çıkaran sarı bir ördek koymakta karar kıldık. Bu arada Tuna, Burcu'nun kreş arkadaşı çıktı. Birbirlerine kreş anılarını anlatıp gülüştüler falan. Aslında şuan farkettim de cidden çok yakışıyorlardı.Burcunun kahverengi gözleri vardı. Esmerdi. Ve cidden çok güzel bir kızdı. Tunanınsa koyu mavi gözleri ve kahverengi saçları vardı. Onun da tip olarak bayağı gideri vardı.
Sonunda evin önüne gelmiştim. Bu arada oyuncakçıya uğrayıp ses çıkaran sarı ördeği almayı da unutmamıştım. Annem ve babam doktordu yani küçük bir evimiz yoktu. Ama çok büyük de değildi. Tatlış iki katlı küçük bahçeli bir evimiz vardı. Zili çaldım. Kapıyı 2.sınıfa giden ve çok yaramaz olan küçük kardeşim Mertcan açtı. Saçını karıştırıp içeri girdim. Köpeğimiz Cash'i de sevmeyi ihmal etmedim.Odama çıktım ve çantamı rastgele bir kenara attım. Üstümü değiştirdim ve azıcık laptop umla oynadım. Annemler gelince aşağıya indim ve birlikte yemek yedik. Tekrar odama çıktım birazcık ders çalışırmış gibi yapıp telefonla oynadım, uykum geldiğinde ışığı kapatıp yatağa girdim ve yarın Uygur'a yapacağımız şakanın zaferiyle sırıttım. Acayip rezil olacaktı ve tüm karizması bozulacaktı.
......