Bölüm 13

4.9K 351 47
                                    

Merabaağğ. Arkadaşlar bundan sonra her gün bölüm atamayabilirim. Bu arada 900 olmuşuuuz.🎉 Hepinizi seviyorum. İyi okumalar. Multi Tuna ve Burcu.♥

"Şşt Tuna sana bakıyor lan."dedim Burcunun kolunu göçerterek.

Tunaya döndü. Burcu gülümsedi. Tuna da gülümsedi. Noluyor lan!

"Noluyor lan size. Ne ayak?"

"Kızlar suscak mısınız dışarı mı atayım." Dedi pis Tarih öğretmenimiz Berk hoca. Bu adamdan nefret ediyorum. Salak herif. Belki de Tarihten nefret ettiğim içindir.

"Pardon hocam." Dedim samimiyetsizlikle.

Önüne döndü ve dersi anlatmaya devam etti. Burcu teneffüste anlatırım dedi. Aşırı sıkılmıştım. Başımı sıraya koydum ve sıra altından telefonumu oynamaya başladım. İnstagrama girdim. Pislik Gamze fotoğraf atmıştı. Yuh! 678 beğeni mi! Hemen fotoğrafını şikayet ettim. Ne kıskanması canım saçmalamayın. Duejfhfjghh.

Sarı civciv kişisinden mesaj.

Derste telefon oynanır mı? Çok ayıp gerizekâlı.

Sağ tarafımdaki Uygura gözlerimi kısarak baktım. Yapmacık bir şekilde sırıttı. Gözlerimi devirdim.

Sen bana bu mesajı hesap makinesinden mi attın peki sarı duvar civcivi.

Aslında güzel fikirmiş.

Mal. :D

Yakışıklı diyecektin herhalde. Klavye düzeltmiştir.

Seni Allah düzeltmemiş klavye mi düzeltecek.

Kalbimi kırdın ama :S

Kalbinde kırılmadık yer kalmaz inşallah.

Hemen Aleyna Tilkiye bağladın. Ben de Emrah Karaduman mı oluyorum.:D

Hahaha komik çocuk.

Zil çaldı. Telefonu çantama attım ve Curcuya döndüm.

"Anlat."

"Ya... İşte telefonumu falan istedi verdim. Konuştuk falan. Çok iyi biri..."

Hemen bir kankanın yapması gereken şeyi yapıp ooooo layarak burcunun omzunu omzumla göçerttim. Birkaç kişi bize baktı. Tabiki de böğürdüğüm için değil saçmalamayın. Djfjhjgjhj

"Ne bakıyorsunuz be hiç mi oooo layan kız görmediniz. İşinize bakın. Cık cık cık."

Daha çok baktılar. Offlayıp Burcuya döndüm.

"Ben açım kantine gidelim gel." Dedim ve bir şey demesine fırsat vermeden onu kapıya sürükledim. Kantine doğru yürürken lafladık. Sabahki olayı falan anlattım. İyi olmuş iyi demişsin aferin falan dedi. Kantine geldik. Oha ama! Ahiret sırası gibi. Bi kızı kendime döndürdüm.

"Pardon Sırat Köprüsü sırası mı?"

Kız bana ne diyon slk bakışı attı.

"O zaman ben senin önündeyim çekil şuradan." dedim ve kızı ittirdim. Benden küçük olduğu için bişey diyemedi ve arkaya geçti. İşte biraz öğrenin. Kaynak böyle yapılır. 2 tost 2 caprisun alıp çıktım. Tostla caprisun ın birini Burcuya fırlattım.
"Bacımsın." Dedi.

"Burcu kro musun?"

"Evet."

Diyecek bir şey bulamadım ve "tamam" dedim. Gülüştük.

"Diyecek bişey bulamadın dimi?"

"Ahh nasıl da tanıyorsun beni."

Kahkaha attık. Ve müko masamıza ilerlemeye başladık.

........

Yarınki bölümü bugün atıyorum. Yarın bölüm gelmeyecek.🙋😺

Voteeeğğ!!!!

UyKu(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin