Selam. 700 olmuşuuuz.🎉 İyi okumalaar. Multi efsaneeğğ.😍
Lonet olsun sana Pazartesi! Lonet olsun sana alarm! Lonet olsun sana okul! Yataktan bir hışımla kalktım. Anında da yere yapıştım. Lonet olsun sana yer! Ofladım. Bugün ne iğrenç bir gün ya. Banyoya girdim. Aynaya baktım. Tövbe bismillah şeytan! A yok benmişim. Ben bu tipi nasıl adam edecektim. Çok basit. Edemeyecektim. Omuz silktim. Günlük cilt bakımımı yaptım. Yani yüzüme su çarptım. Djfhrhgh
Bugün kahvaltı edesim yoktu. O yüzden direk çantamı telefonumu ve kulaklığımı alıp çıkışa yürüdüm. Dışarı çıktım, kapıyı kapattım ve önüme döndüm. Döndüğümde motoruna yaslanmış bir sarı civciv görmeyi beklemiyordum.
"Bakma güzelim atla gezelim." Dedi.
Oflayarak gözlerimi devirdim.
"Gerizekalı."
"O benim lafım."
"Oksijen israfısın." Diye tısladım. Ve yürümeye başladım. Kolumdan tuttu.
"Off alt tarafı okula gitcez senle hem kendimi affettiririm fena mı."
Beklemediği bir şey yaptım. Suratına tükürdüm. Evet. Cidden bunu yaptım.
Elinin tersiyle yüzünü sildi. Elindeki kolumu sertçe çektim.
"Seni böyle affedeceğimi mi sanıyorsun sünger beyinli."
"Evet." Dedi sırıtarak.
"O zaman sanmaya devam et."
Dedim ve cool bir şekilde gittim. Sonrasında ne olduğunu biliyorsunuz. Evet sesinizi duyar gibiyim. Aynen öyle. Yere düşecekken Uygur yine beni belimden tuttu. Güldü."Bu ikinci oluyor."
"Şimdi senin belimdeki ellerini çekmen ve benim seni süz.. öhö öhö yani kafandan aşağıya bir kova su dökmem gerekiyor."
Beni doğrulttu ve kendini geri çekti. E haliyle belimdeki elleri de onunla beraber gitti.
"Ah bi de o vardı dimi. Neyse. Onun hesabını sonra keseceğim."
Elini ensesine götürdü.
"Şey...Affettin mi?"
"Sence?" Dedim.
"Evet?" Dedi sorarcasına.
"Bu senin niye bu kadar umrunda ki. Yok Tuanadan numaramı almalar, bana özür mesajı atmalar, Burcuya nasıl olduğumu sormalar. Biz daha arkadaş bile değiliz farkında mısın? Niye bu kadar umrunda ki. Oyanın yanında çok nettin. Noldu? Ne değişti?"
"Kumsal seni isteyerek kırmıyorum. Bilmediğin şeyler var."
Sorarcasına baktım.
"Söyle o zaman Uygur."
Ofladı ve gözlerini kaçırdı.
"Söyleyemem."
Gözlerimi devirdim.
"Okulda görüşürüz Uygur. Hatta mümkünse görüşmeyelim."
Ağzını açtı ama konuşmasına izin vermeden onu orda bırakıp yürümeye başladım.
...Vote!