Volám sa Cornelia Emily Swear. Mám 15 a môj život je v podstate celkom normálny. Chodím do deviatky na základke do IX.C.Od prvého ročníka sme boli dosť zaujímavá trieda, ktorá stále niečo vymýšľala. Vždy sme si pomáhali no vedeli sme sa aj dosť pohádať a boli sme schopní učiteľke privodiť aj infarkt.,,Zem volá Corny," kričal na mňa zo schodov Max. Max je môj mladší brat, ktorý ma stále otravuje ale čo už. ,,Nesnívaj už toľko musíme ísť." Väčšinou som to ja, ktorá všetkých naháňa a komanduje. Do školy sme sa už nejako dostali ale až teraz začne horor. Trieda už bola plná. Z osmičky nás dosť odišlo a tak nás spojili s druhou triedou. ,,Čauko Corny, konečne si tu.Už som sa bál," počula som ako prvé, keď som prišla do triedy.,,Nechaj ma Bill,nájdi si niekoho iného na svoje blbé reči," odpovedala som mu. Na lavici už čakala Zoe. Veľa kamarátok mi z osmičky odišlo ale Zoe a Danielle zostali takže aspoň niečo. ,,Kde si toľko trčala?" vyčítavo sa na mňa zahľadela Zoe. ,,Sorry, vôbec som nespala, učila som sa matiku." Matika je to najhoršie čo sa na škole môže učiť. Od štvrtého ročníka mám z matiky samé trojky a štvorky. Nikdy mi to nešlo a pravdepodobne ani nepôjde. Danielle a Zoe sú na matiku majsterky. Vždy im všetko vyjde ale ja to neviem ani za svet pochopiť. ,,Už začína hodina,sadaj a radšej zase neujdi do svojho sveta."zašepkala mi Danielle, ktorá sedela za nami aj keď s Billom, s ktorým chodila už od sedmičky. ,,Dobré ráno žiaci dnes si zopakujeme upravovanie výrazov,"oznámila nám učiteľka. A ja som vedela, že som už dávno skončila s akýmkoľvek pokusom o pochopenie matiky.
Takže to je prvá časť dúfam, že sa vám páčila. Love you.♡♡♡
YOU ARE READING
Whatever
Teen FictionCorny je normálne dievča, ktorá prechádza cez dosť nenormálne situácie. Deviaty ročník nie je vôbec jednoduchý aj Corny vám o tom povie svoje...