Whatever 13,

274 18 0
                                    

,,Tak čo je nové?" opýtal sa Harry a pozeral sa rovno pred seba na cestu. ,,No, chdím s Joeom," povedala som Harrymu a on sa na mňa lišiacky usmial. ,,No konečne," povedal a znova sa usmial. ,,Prečo to všetci hovoria?" opýtala som sa ho nechápavo. ,,Všetkým bolo jasné, že k tebe Joe niečo cíti. Vieš, aký je," povedal a ďalej sa pozeral dopredu. ,,Dobre no, zajtra ideme s Kate vonku," povedala som len tak medzi rečou. Kate je Harryho sestra. Sú známi tým, že sú najšialenejší súrodenci v celom meste. Nikto iný nie je taký ako oni. Chvíľu bývali spolu a robili divoké žúrky ale Kate potom odišla do Francúzska. ,,No super, pozdrav ju," povedal veselo a zastal pred našim domom. ,,Hej a nabudúci víkend bude u mňa party," povedal a zase sa usmial. ,,Dobre, poviem ostatným," povedala som a vystúpila z auta. Pri bránke som mu zakývala a otvorila som dvere. 

Ráno som sa pozviechala z postele na to, že mi zvonil mobil. ,,Haló?"opýtala som sa rozospato. ,,Ešte si nevstala?"opýtala sa ma nahnevane Zoe. ,,Sorry, kedy máme byť v Optime?" opýtala som sa cestou do kúpeľne. ,,O pol jedenástej," hovorila a v pozadí som počula trúbenie aut. ,,Otvor mi, som pred domom." Osprchovala som sa a v uteráku som vošla do izby. Zoe si prezerala FB a smiala sa nad obrazovkou. ,,Zase si píšeš s Ianom?"opýtala som sa keď som si obliekala rifle. ,,On je taký zlatý," povedala zasnene a zase sa začala smiať. Obliekla som si biele tričko s bordovou vestou a biele rifle. Zoe ma už hnala z domu, pred ktorým sedela Kate v aute a divo trúbila na chalana, ktorý prechádzal cez vedľašiu ulicu. ,,Sorry Fredy, to je sesternica," povedala som a on sa len zasmial. ,,To nič, som zvyknutý," kričal na mňa cez ulicu. Po ceste do Optimy sme sa rozprávali o našich chalanoch. Kate chalana práve nemá. Vo Francúzsku mala pár "priateľov" ale nikoho na dlhšie. Zaparkovali sme pred vchodom a vošli sme. Najprv sme sa zastavili na káve, kde sme sa len tak bavili a potom sme si išli pokúpiť niečo na seba. Kúpila som si pekné žlté šaty a nové čižmy so žltými pásikmi. Kate si kúpila čierne, kožene šatý po kolená ktor si hneď obliekla. Zoe si vybrala kraťasy a pár tričiek. Večer sme boli u Zoe, lebo jej rodičia išli na kratšiu dovolenku a ona mala prázdny dom. Dnes výnimočne nerobila žiadnu party tak sme boli u nej a pozerali Disney rozprávky. Moja obľúbená je Šípková Ruženka, pretože v nej všetci zaspia a ja strašne rada spím. Zoeina obľúbená je Leví kráľ a nútila nás to pozerať dookola. Kate je posadnutá Aladinom lebo hovorí, že ten Džin je strašne sexy. Do jednej sme žrali popcorn a pozerali rozprávky dokým sme nezaspali.

Ráno nás zobudil zvonček. Otvorili sme v pyžamách a rozcuchané. Vo dverách stáli Joe, Ian, Mark, Pete a náš sused Fredy. ,,Čo tu dokelu robíte?" opýtala sa naštvane Zoe a prstami si prečesávala vlasy. 

Tu je nová časť takže dúfam že sa vám páči. Poprosím VOTE alebo COMMENT. Love you <3

WhateverWhere stories live. Discover now