V sobotu ráno som bola celá nedočkavá a nevedela som ani chvíľku postáť. Mali sme sa stretnúť už so všetkými na kúpalisku asi o pol jednej. Vstala som o ôsmej a išla som dolu niečo zjesť. Mama a oco sedeli v kuchyni a rozprávali sa. Max už do seba niečo pchal ako vždy. ,,Ahoj srdiečko, čo si dáš na raňajky?"opýtala sa mama vyberala mlieko z chladničky. ,,Len jablo," odpovedala som a kráčala späť do izby. Rodičom nevadilo, že som chodila s kamošmi vonku, pretože predtým som bola dosť zakríknutá, s nikým som sa nebavila a nikam som nechodila, takže teraz si v podstate môžem robiť čo chcem. Jedla som jablko a zatiaľ si prezerala FB a Twitter, keď mi zazvonil mobil. Nevedela som kto to je ale aj tak som zdvihla. ,,Prosím?" ozvala som sa s ústami plnými jablka. ,,Corny? Tu je Alfie, nevyrušujem ťa?" ozval sa známy hlas a ja som to jabko skoro celé vypľula. ,,Nie vôbec, čo sa deje?" ,,Len sa chcem opýtať, kde a kedy sa máme stretnúť?" opýtal sa. ,,Príď na kupko asi tak o pol jednej, ok?"odpovedala som mu a pomali prežúvala jablko. ,,Ok, diki," povedal a položil. Pár minút som pozerala na telefón a usmievala sa. Ostatným som povedala, že Alfie príde. Nemali s tým problém aspoň bude väčšia sranda. Alfie chodí s Harrym do triedy takže sa poznajú. Chvíľu som ešte premýšľala nad Alfiem, ale potom som si uvedomila že už sa treba pripraviť. Zo skrine som si vybrala dvojdielne tyrkysové plavky s ružovými srdiečkami. Na plavky som si dala žlté šaty a obula som si čierne Niky. Zavolala som Harrymu aby prišiel a zatiaľ som si do kabely zbalila uterák, krém a nejaké knihy. Zobrala som si veci a vtedy zazvonil Harry. ,,Čau zlatko, vyzeráš super," pozdravil ma Harry a usmial sa. ,,Ďakujem mojko,"odpovedala som mu a usmiala sa. Cestou sme už nerozprávali len sme počúvali rádio. Na kúpalisku už čakali Daniell s Billom, Zoe a Ian a Pete. Chýbali ešte Ella&Stella, Mark a Alfie. My sme už išli obsadiť miesto na lúke pri kupku. Ella a Stell a Mark prišli hneď ako sme si rozpresteli deky. Alfie pribehol za nami pár minút potom. ,,Takže všetci pozor, toto je Alfie. Zachránil ma pred Joeom," povedala som a všetci sa začali Alfiemu zdraviť. ,,Takže teraz všetci do vody," vykríkol Mark a vyzliekal si tričko. Vyzliekala som si šaty a natierala som sa krémom. Zrazu som sa obzrela a uvidela Alfieho v plavkách. Neverila som vlastým očiam. Mal hrozne dobre vypracované telo a na pravom ramene mal vytetovaného obrovského motýľa. Pár minút som len čumela a slintala, keď sa zrazu obzrel. Jeho pohľad svedčil za všetko. On tiež len čumel a slintal, kým som sa nezačala smiať. S Daniell sme išli pomaličky do vody keď Daniell zrazu zdvihol Bill a mňa Harry a hodili nás do vody.
Tákže konečne, nová časť. Dúfam že sa vám zatiaľ páči keď tak mi napíšte do komentíku. LOVE YOU ♡♡♡
KAMU SEDANG MEMBACA
Whatever
Fiksi RemajaCorny je normálne dievča, ktorá prechádza cez dosť nenormálne situácie. Deviaty ročník nie je vôbec jednoduchý aj Corny vám o tom povie svoje...