Zobudila som sa dosť skoro pretože som nepočula hluk z dola. Umyla som si zuby a tvár a zišla som dolu. Nikto tam nebol ale na stolíku bol lístok od Harryho: Išiel som kúpiť niečo na jedenie, v chladničke nič nie je. C. spali tu Daniell, Robin, Lily, Kitty a Justin. Vstaneš pravdepodobne skoro tak ich nebuď. Nezničte mi dom zatiaľ, čo budem preč :D. Prečítala som si odkaz a hodila ho do koša. Pozrela som sa do chladničky ale fakt tam nič nebolo okrem prázdnej fľaše od džúsu a trochu syra. Sadla som si na gauč a pozerala si správy na mobile. Mala som jednu od mamky, že Mark sa tak skoro nepreberie a že musí ísť s ockom na týždňovú služobku a že mám postrážiť Maxa. Max sa postráži aj sám tak som jej len odpísala nech mi niečo prinesú a nech si dávajú pozor. Druhá správa bola od Zoe, že čo robíme u Harryho, že sa rada pridá. Odpísala som jej, že čakanie na jedlo je fakt sranda nech pokojne príde. Počula som kroky dúfala som, že to je jedlo ale bol to len Justin. Kývol mi a išiel do kuchyne po chvíli sklamane odišiel a tváril sa dosť naštvane. ,,Harry išiel po jedlo," povedala som a ďalej pozerala do mobilu. Bez slova odišiel hore a po chvíli som počula len kričanie Justinovho mena. Prevrátila som očami a išla som sa aspoň napiť, keď už na jedenie tu v tom prekliatom dome nič nebolo. Vybrala som džús keď niekto zazvonil. Dúfala som, že to je Harry ale bol to Alfie. ,,Ahoj," pozdravil ma a usmial sa ale keď uvidel ako vyzerám začal sa rehotať. ,,No super," povedala som a milo som sa usmiala. ,,Harry tu nie je, keď ho hľadáš," povedala som mu a pootvorila som dvere a pustila ho dovnútra. Vošiel a stále sa na mňa nejako divne usmieval. Ja som zatvorila dvere a spýtavo sa na neho pozrela. ,,No ja som neprišiel za Harrym, ale za tebou," vykoktal zo seba. ,,Chcel som sa spýtať, či by si niekedy nešla von," pozrel na mňa a rozkošne si hrýzol spodnú peru. ,,No to by sme niekedy mohli skúsiť," povedala som a stále som sa usmievala. On len prikývol a podal mi papierik. ,,Tu je moje číslo." Ja som mu ho ale vrátila so slovami. ,,Netreba, mám." Usmial sa a odišiel. Ja som sa oprela chrbtom o dvere a zasnene sa pozerala do blba. Daniell zišla dolu a keď videla ako sa tvárim začala sa smiať. ,,No čo?" opýtala som sa vyčítavo. ,,Nič nič," smiala sa Daniell a nalievala si džús. Pred domom som započula zvuky auta tak som rýchlo bežala von. Harry už vyberal z auta asi celý obchod lebo tam bolo toľko vecí. ,,Dobré ránko," pozdravil ma a podával mi dve tašky. Odniesla som ich do kuchyne a začala vykladať veci. Keď som všetko vyložila vybrala som si dva muffiny ale dosť rýchlo som ich vypľula do koša. Boli odporne sladké a hrozne tvrdé. Radšej som si zobrala dva biele jogurty, misku kiwi, a balíček čokoládových cukríkov. Všetci sa natlačili do kuchyne a brali čo sa im dostalo do ruky. Ja som rýchlo bežala do izby a ľahla som si na posteľ. Zapla som si telku a oprela sa o stenu. Kým som jedla, do izby mi vošiel Robin.
Takže tu je aj keď trochu kratšia ale musia byť najprv také omáčky okolo hlavnej zápletky. No ale aj tak dúfam, že sa vám páči takže keď tu bude 10 VOTES alebo nejaký COMMENT pridám ďalšiu časť. Ale aj tak vás ľúbim. LOVE U <3
YOU ARE READING
Whatever
Teen FictionCorny je normálne dievča, ktorá prechádza cez dosť nenormálne situácie. Deviaty ročník nie je vôbec jednoduchý aj Corny vám o tom povie svoje...