Whatever 30,

186 13 0
                                    

Pri stole stál Joe. Myslela som že ma trafí šľak tak som rýchlo vstávala. ,,Prosím nikde nechoď.Chcem sa porozprávať,"povedal mi Joe a chytil ma za ruku. Vyšmykla som sa mu ale sadla som si späť. Joe si sadol oproti mne a zahľadel sa mi do očí. Radšej som uhla pohľadom a pozerala som sa dno šálky. ,,Ja som sa ti chcel už dlho ospravedlniť a nechcel som aby si sa so mnou rozišla. Je mi to vážne ľúto. Nečakám že mi hneď odpustíš ale tiež si prosím uvedom že mi je to vážne ľúto,"hovoril potichu Joe zatiaľ čo ja som nevedela ako na to mám reagovať. ,,Včera na party som ťa videl s Alfiem. Asi si s ním rozumieš,"povedal tentoraz dosť hnusne. Toto ma vážne dosralo. Najprv chce aby som mu odpustila a potom sa mi tu posmieva. ,,Vieš Joe, od tej doby čo som sa s tebou rozišla sa stalo dosť veľa vecí a ja mám pocit že ti si sa vôbec nezmenil a že si stále taký istý chmuľo ako si bol predtým,"povedala som mu na rovinu a on na mňa len civel s otvorenými ústami. Len som sa zasmiala a vstala som. On ma zjavne chcel nasledovať ale prikovala som ho svojim pohľadm k zemi. Pri pokladni som zaplatila a vyšla som von. Nasadla som na bus a išla som domov. Pred domom som stála asi 15 minút a hľadala som kľúče. Keď som ich konečne našla a pootvárala si všetky dvere z Maxovej izby som počula krik. Potichu som prišla k dverám a nakukla som dovnútra. V izbe stál Max vedľa neho Nelly a oproti nim Lukas. Keď som uvidela šialený výraz v Maxových očiach vedela som že to čo bude nasledovať nebude dobré. Nelly tam ustráchane stála a Lukas bol tiež vystrašený. ,,Ako si to mohol urobiť? Veď vieš že s ňou chodím. Si len obyčajný *****. Už ťa nechcem ani vidieť," povedal Max. Radšej som ich nechala tak aby sa nehneval aj na mňa. V izbe som si zložila veci a vybrala si veci do školy. Musela som narysovať pár trojuholníkov, naučiť sa na písomku z chémie a prečítať 7 stranový článok. Nič sa mi dnes robiť nechcelo ale musela som. 

Všetko som mala urobené, prichystané a mala som voľno. Najrv som sa išla pzrieť na Maxa. Sedel v izbe za PC (ako inak) a niečo hral. Trieskl pri tom do stola ako pomätený. Išla som si zobrať niečo na jedenie pretože som si uvedomila že som ešte nič nejedla. Pri prehľadávaní kuchyne som volala Zoe. ,,Ahoj čo robíš?" opýtala sa Zoe. ,,Hľadám niečo na jedenie,"odpovedala som. ,,Tak príď ku mne Ian bol teraz nakúpiť." ,,Už ti chodí aj nakupovať. Nejak sa dotoho hrnieš," smiala som sa. ,,Nie fakt musíme prebrať oslavu mojej 16,"kričala mi do mobilu Zoe. ,,Dobre hneď som u teba," povedala a položila som. Obula som sa a prehodila som cez seba len tenký sveter. Išla som peši aspoň som sa trochu vyvetrala. Do uší som si pustila One Direction a poskakovala som si po ulici. Po chvíli som pred sebou zazrela niekoho ktorý mi bol hrozne povedomý. Samozrejme dnes je asi deň keď stretnem všetkých ktorých som dlho nevidela a nechýbali mi. Predo mnou išiel Bill. Odvtedy čo sa rozišiel s Daniell som ho dlho nevidela a do škloy tiež nechodil. ,,Už si úplne zošalela že si takto poskakuješ po ulici? Veď ťa ešte niekto stiahne do uličky,"povedal s grimasou na tvári Bill. ,,Neboj viem sa ubrániť. A ty čo? Kam ideš?" opýtala som sa. ,,Ale Sam, Jerry a Dave ma volali na nejaku party. Keď mi Sam volal tak znel dosť ožrato tak si to nemôžem nechať ujsť," odpvedal Bill a pobral sa ďalej. Len som mu zakývala a išla som ďalej. Pred Zoeným domom stálo auto ktoré som už videla ale nevedela som si spomenúť kde. Zazvonila som a na moje prekvapenie vo dverách stál...

Takže toto je nová 30. časť. Dúfam že sa vám páčila. Tento týžďem budem preč a nebude tam Wi-Fi takže potom pridám nejaké dlhé časti. Prajem pekné prázdninky (nám Košičanom :D) LOVE YOU <333 -C.

WhateverDonde viven las historias. Descúbrelo ahora