Po škole sme s našou partiou stáli pred školou. Ja, Zoe, Danielle, Bill, Pete, Ian, Mark, Ella a Stella. Ella a Stella boli ako dvojčatá. Všetko robili spolu aj keď sa vedeli pohádať hlavne kvôli chlapcom. Ella bola značne krajšia ako Stella. Mala dlhé vínové vlasy a vždy bola namaľovaná ako hviezda. Stella mala špinavé blond vlasy, ktoré vyzerali trochu ako špongia ale vždy bola veselá a všetci ju mali radi. Bill, Pete, Mark a Ian boli nerozlučná štvorica, ktorú poznali aj malí drzí prváci, ktorí sa vkuse potulovali okolo vyšších ročníkov. Ja a Danielle sme mali blond dlhé vlasy a neboli sme nijak nádherné ale aj tak sme boli krajšie ako väčšina deviatačok a prváčok na strednej z vedľajšej strednej. Zoe bola asi najobľúbeniejšia a dosť pekná baba, ktorá sa vedela s každým baviť aj keď ten druhý človek len stál a prikyvoval ale jej to nevadilo. Práve sme sa bavili, čo podnikneme cez víkend, keď z vedľajšej strednej vyšli Alvin a Joe, ktorí minulí rok boli deviataci na našej škole. Alvin bol strašne veselý a s každým sa vedel baviť tak, ako keby sa poznali už roky. Joe bol skôr tichý a uzatvorený do seba. Bavil sa len so svojimi kamošmi no vedel byť strašne zlatý, keď chcel. Zoe ich uvidela, ako prvých a hneď na nich zamávala. ,,Alvin, Joe, heej poďte sem," kričala. ,,Zoe, ty pako, čo robíš?" opýtala som sa jej so zúfalým pohľadom. Zoe vedela, že do Joa som už od osmičky buchnutá ale aj tak mi s ním robila napriek. Na ňu sa vždy usmieval a písal si s ňou a ja som len ticho sedela a nepovedala som mu ani slovo. A ešte k tomu sa kamaráti s mojim osemnásť ročným bratrancom, ktorý si zo mňa vždy robí srandu. Raz mu na FB napísal: ,,Corny si myslí, že si strašne sexy ". No a ako sa naňho mám vôbec pozrieť? Alvin a Joe sa blížili a ja som tam len stála a pozerala sa na špičky mojich ružových čižiem. ,,Čaute všetci, tak čo je nové?"spýtal sa hneď Alvin a zozadu tľapol Zoe po zadku. Zoe mu automaticky streliala facku, ako vždy, keď sa to stalo. Všetci sme sa smiali ako pominutí okrem Iana, ktorý bol do Zoe tajne zľúbený. Ian bol jeden z tých sexy chalanov, do ktorého bola polka školy no on tvrdil, že bude mať babu až v 15 takže nikto nemal šancu. Sám sa mi priznal, že je do nej ale musela som sľúbiť, že to Zoe nepoviem. ,,Alvin nabudúce si to odpusti, ok?" výhražne sa naňho pozrel Ian a potom odpochodoval preč. ,,Čo s ním je?" spýtal sa Pete, ktorý bol trochu spomalený ako vždy. ,,Takže cez víkend by sme mohli ísť do kina a potom na malé nájupy?" spýtal sa najväčší srandista na škole Mark. ,,To bude super," povedal Alvin. Keď som konečne zdvihla hlavu od čižiem uvidela som Joa, ako na mne visí pohľdom ale keď som sa naňho pozrela odvrátil zrak. No jasné, pomyslela som si. ,,Takže vybavené," povedala Danielle a s Billom odkráčali domov. Ja so Zoe sme sa ešte chvíľu bavili o sobote ale potom sme iši domov. Keď som sa naposledy obzrela Joe na mňa hodil letmý pohľad a kráčal domov.
Ďalšia časť je na svete. Dúfam že sa páči. Pomôže aj vote alebo komentík. Love you :*
YOU ARE READING
Whatever
Teen FictionCorny je normálne dievča, ktorá prechádza cez dosť nenormálne situácie. Deviaty ročník nie je vôbec jednoduchý aj Corny vám o tom povie svoje...