Whatever 8,

305 22 1
                                    

,,Cornelia Emily Swear, počúvaš ma?"opýtala sa ma Danielle, ktorá stála vo dverách do mojej izby. ,,Prepáč, nemôžem naňho prestať myslieť," povedala som zasnene. ,,Ja viem, aké to je. Keď som začala chodiť s Billom, bola som na tom rovnako," teraz sa zatvárila zasnene ona. ,,Musíme sa pripraviť na party. Ja musím pripraviť celý dom a ty nie si ešte ani oblečená." ,,Dobre ideme," povedala som a do tašky som si zbalila veci. Po ceste sme so sebou zobrali aj Zoe, Ellu a Stellu. Ostatní prídu až o piatej.  U Danielle sme pripravovali jedlo a výzdobu. Ja som piekla a pripravovala občerstvenie. Moje maffiny a koláče sú známe po celej škole. Danielle a Zoe pripravovali výzdobu v obývačke a Ella a Stella vystrihovali ružové papierové ruže. Keď bolo všetko prichystané, začali sme sa obliekať. Ella nám robila make-up lebo jej to išlo zo všetkých najlepšie. Mala na sebe čierne šaty po zadok a Stella mala zebrované šaty s červenými kruhmi. Ja som sa obliekla do svojich tyrkysových šiat a išla som vybrať maffiny z rúry. Pete a Mark prišli ako prví. ,,Už na ceste som cítil tvoje maffiny," smial sa Mark. Kvôli chalanom som musela napiecť šesť plechov, lebo oni by najradšej všetky maffiny zožrali už teraz aj keď party ešte ani nezačala.  Chalani prišli a Ian sa hneď vrhol na Zoe. Ona sa tomu len smiala a obímala ho. Alvin prišiel tiež ale držal sa ďalej celý červený od zlosti a strachu, že mu Ian znova strelí. Joe sa ku mne zozadu priblížil a objal ma. Všetci sa začali smiať: ,,Uuuu, no konečne," povedal Robin, jeden náš spolužiak z triedy  potom pobúchal Joea po chrbte a mne postrapatil vlasy. ,,Robin zničil si mi účes, ty pako," naštvane som sa zasmiala. Joe nehovoril nič len sa usmieval. Party bola v pohode, ako každý rok no teraz som mala s kým tancovať. Super pocit, že tento rok stál v rohu Alvin a na všetkých sa mračil. Keď už bolo fakt neskoro s Joeom sme sedeli na gauči. Ja som mu zaspávala na pleci a on si čítal nejakú knihu z Daniellinej knižnice. No zrazu môj spánok niečo prerušilo.

Nová časť, dúfam, že sa vám páči, keď chcete niečo zmeniť alebo chcete novú postavu napíšte mi komentík. Love you

WhateverWhere stories live. Discover now