Pri Zoe sedel Joe. Myslela som, že k nej napochodujem a odstrelím jej hlavu od tela. Je moja kamoška a toto mi urobí. Joe ma zbadal a odskočil od Zeo so zdvihnutými rukami, ako keby nič neurobil. Myslela som, že ma má rád ale on má rád asi Zoe, ktorú má rad každí. S hnevom som sa otočila a predierala sa cez ostatných ľudí. Joe na mňa kričal a bežal za mnou. Chcela som zavolať Harrymu aby po mňa prišiel tak som zastala pred domom. Joe ma dobehol a chytil ma za ruku. ,,Prosím Corny, vypočuj ma," prosil ma so smutným pohľadom, ktorým ma prevŕtaval ako vŕtačka betón. ,,Neviem, čo by si mi chcel povedať ale teraz na to naozaj nemám nervy," povedala som a posielala som smsku Harrymu, aby po mňa rýchlo prišiel. ,,Neviem, ako sa to mohlo stať. Len sme sa rozprávali a zrazu bola tak blízko pri mne a .....," hovoril rýchlo a rozhadzoval pri tom rukami. Nevedela som, čo mám robiť. Bola som na pokraji zhrútenia sa keď som zrazu uvidela Harryho auto. S uplakanou tvárou som sa k nemu rozbehla. Harry videl Joea za mojim chrbtom a podišiel k nemu. ,,Čo si jej urobil?" opýtal sa a stále sa k Joeovi približoval. ,,Harry ukľudni sa prosím. Bolo to nedorozumenie," hovoril so zdesenou tvárou. ,,Ak ešte raz ublížiš mojej Cornelke, uvidíš, ako ti nabijem gule. Už sa k nej ani nepriblížiš a keď áno tak si to s tebou vybavím raz a navždy," vrieskal Harry na Joea. Ľudia z domu počuli krik a pár ich vyšlo von. Zoe a Ian tam stáli a pozerali sa na mňa. Pomaly som prišla k Zoe. Keď videla môj výraz viac sa pritisla k Ianovi a nepozerala sa na mňa. ,,Zoe čo to malo znamenať. Myslela som, že sme kamarátky. Nevedela som že ideš po mojom frajerovi. Predpokladala by som to skôr na Kate alebo Ellu, nie na teba," povedala som a nakráčala som do auta. Na moje prekvapenie do auta sadla aj Kate, ktorá bola "trochu" pripitá a zvalila sa na zadné sedadlo. Po ceste bolo ticho tak som len sedela a pozerala som sa z okna. Keď sme prechádzali okolo parku, kde ma Joe po prvýkrát pobozkal, rozplakala som ako malé decko. Kate sa začala smiať ako pominutá z čoho sa mi chcelo ešte viac plakať. Harry buchol Kate po hlave a ona sa hneď zložila na sedadlo. Harry mi položil ruku na nohu a utešoval ma. Doma nikto nebol tak ma zobral k sebe. Kate sme uložili do postele a ja som sa uložila na gauč. S Harrym sme tam ticho sedeli a Harry nám išiel urobiť kávu. Kým sa vrátil ja som zaspala.
Snívali sa mi len hnusné sny o Joevy a Zoe. Zobudila som sa na svoj krik. Harry sedel pri mne a hladkal ma po vlasoch. Objal ma a ja som v jeho mäkkom objatí znova zaspala.
Zobudila som sa asi o siedmej. Predo mnou na stole stála káva a toast so syrom. Harryho som nevidela ale Kate sedela v kuchyni a pila obrovský hrnček plný kávy. ,,Ahoj srdiečko, ako sa máš?" opýtala sa ma so súcitom v hlase, akoby mi niekto zomrel.
Čaaasť. Dúfam že sa vám páči a keď ano tak Vote alebo Comment. Love u♡♡♡
ESTÁS LEYENDO
Whatever
Novela JuvenilCorny je normálne dievča, ktorá prechádza cez dosť nenormálne situácie. Deviaty ročník nie je vôbec jednoduchý aj Corny vám o tom povie svoje...