Whatever 37,

142 11 0
                                    

Zoe vybehla na záhradu a sadla si na múrik pri dverách. Ja som si sadla k nej. ,,On je taký idiot. Najprv je ten najlepší chalan na svete a hneď nato je to najväčší idiot na Zemi," plakala Zoe a rozhadzovala pri tom rukami. Ian vybehol z domu a za ním Mason. ,,Zoe ja som nechcel. Čo také sa stalo?" pýtal sa nechápavo Ian. ,,Ian myslím že teraz by si mal odísť," povedala som chladne a ukázala som na bráničku. ,,Ja sa ani nehnem dokým mi Zoe nepovie čo sa stalo," povedal Ian s naštvaným výrazom a pozeral sa na Zoe. Zoe sa ešte viac rozplakala a ukázala Ianovi faker. Mason sa postavil pred Iana a ukázal na bránku. Ian sa dnes zjavne nechcel biť tak sa síce nedobrovoľne vydal k bránke. Trochu som ukľudnila Zoe a zobrala ju do kuchyne. Dala som variť vodu na čaj a Zoe posadila na stoličku v kuchyni. Zobrala som Masona za ruku a zobrala som ho do obyvačky. ,,Zoe bude celú noc vyvádzať. Bude spať u mňa nebude ti to vadiť?" opýtala som sa Masona. ,,Keď chceš môžeš ísť pokojne domov." ,,Radšej zostanem tu keby ste niečo potrebovali. Nikdy by som ťa neopustil," povedal mi Mason a pobozkal ma. Mason išiel do Maxovej izby a ja som Zoe posadila na matrac v mojej izbe. Už bola celkom v pohode len niekedy ju trošku striaslo. Keď sme dopili čaj Zoe si ľahla na matrac a zaspala. Ja som unavená nebola. Stále som musela rozmýšľať nad nimi dvoma. Nikdy by ma nenapadlo že Ian a Zoe, najdokonalejší pár na škole sa niekedy poháda. Neviem či sa s ním Zoe rozíde ale viem že Ian ju nenechá na pokoji kým mu nepovie čo sa s ňou deje. Zhasla som svetlo ale aj tak som sa len prevaľovala z boka na bok a nevedela som zaspať. Potichu som vstala z postele, zobrala som mobil a išla som do Maxovej izby. Bolo tam zhasnuté tak som myslela že Mason spí. Potichu som vošla a šupla som sa k nemu pod perinu. ,,Cory?" opýtal sa rozospato. ,,Nie, Marilyn Monroe," povedala som ironicky. Mason sa zasmial a objal ma. ,,Už zaspala?" opýtal sa. ,,Hej už spí," pošepkala som mu a zatvorila som oči. Mason ma celý čas hladkal po hlave a bol pri mne č bolo hlavné. Zobudila som sa o pol šiestej. Mason zlatučko spinkal tak som ho nechala. Potichu som otvorila dvere od mojej izby. Zoe v izbe nebola tak som sa trochu zľakla či neurobila nejakú hlúposť. Zišla som dolu a pozrela som sa do všetkých izieb v dome. Nikde nebola. Bola som vážne dosť vytočená a vystrašená. ,,Mason, Zoe je preč. Nikde nie je. Vstaň zlatko," kričala som na Masona ktorý sa vyhrabal spod periny s otráveným výrazom. ,,Cory možno si  išla domov po veci do školy. Zlatko nejaš sa toľko," povedal úplne pokojne Mason a sadol si na matrac. Vytiahla som mobil a vytočila Zoeno číslo. ,,Haló?" počula som Zoein hlas. ,,Zoe ty **** kde si?" kričala som do mobilu. ,,Corny upokoj sa. Išla som si domov pre veci a teraz som v parku," povedala pokojne Zoe. ,,Zoe že práve teraz držíš v ruke jointa a doma si mala pohár vodky," povedala som so zdvihnutým obočím. ,,Corny, Corny, Corny poznáš ma až príliš," odpovedala mi Zoe. ,,Dobre hlavne nesprav nejakú hlúposť a príď načas do školy," zasmiala som sa a zložila som. Mason sa na mňa pozrel so zdvihnutým obočím a stiahol ma k sebe na matrac. ,,Ja som ti to hovoril," smial sa. ,,Ja viem, ja viem. Vždy musíš dokázať že si lepší," povedala som nadurdene. Mason sa zakryl perinou a zatvoril oči. ,,Takže ty ideš spať?" opýtala som sa nechápavo. ,,Zlato je pol šiestej. Nechaj ma vydýchnuť," povedal a viac sa zachumlal do periny. ,,Dobre ale ja vstávam," povedala som ale Mason ma stiahol späť. ,,Mason musím vstať," zavrčala som a chcela som sa dostať z Masonovho zovretia. ,,Keby si ma pustil, mohla by som urobiť palacinky," povedala som a Mason ma hneď s veľkou radosťou pustil. Zbehla som do kuchyne a prichystala som si veci na prípravu. Išlo mi to celkom od ruky takže som mala aspoň 20 palaciniek. Masona prilákala vôňa takže zjedol 5 palaciniek a k tomu 2 poháre mlieka. Ja som si dala 2 a úplne mi to stačilo. Mason sa len usmieval takže som bola rada. ,,Dobre tak si idem dať sprchu, oblečiem sa a môžeme ísť," povedala som Masonovi zatiaľ čo som umývala riad. ,,Ok a nepotrebuješ v tej sprche spoločnosť?" opýtal sa Mason nadržane a ja som ho buchla do brucha. Vybehla som do kupelky a dala som si krátku sprchu. Zo skrine som si vybrala čierne kraťasy, zelené tielko a čiernu koženku. Obula som si Nikey a trochu sa namaľovala. Vlasy som si nechala rozpustene a zobrala som si tašku. Mason na mňa už čakal v chodbe a keď som vošla hneď ma začal bozkávať ako pominutý. ,,Mason upokoj sa," zasmiala som sa a vyšli sme z domu. Mason otvoril auto a odviezol nás na parkovisko ku škole. ,,Počkám ťa po škole," zakričal a bežal do triedy. Ja som išla pomaly, veď načo sa ponáhľať. V triede už Zoe sedela na lavici ako vždy a bavila sa s Daniell. ,,Ahojte," pozdravila som ich a vybrala som si veci na slovenčinu. ,,Daniell už to vie?" opýtala som a obe prikývli. Zazvonilo tak som si sadla a pripravila som sa na šesť nudných hodín.   

Nová časť. Dúfam že je ok možno pridám dnes ešte jednu. LOVE U!!!!

WhateverWhere stories live. Discover now