Whatever 12,

284 17 0
                                    

Znova som zaspala do školy. Max ma už čakal pri bránke. Ja som si len zobrala tašku a utekala. Daniell ma čakala pri lavici a netrpezlivo klepkala svojimi dlhými nechtami o lavicu. ,,Zase si zaspala?" opýtala sa podráždene a išla sa pozdraviť s Billom. Nevidela som Zoe tak som si sadla a chystala veci na hodinu. Hodina začala a Zoe nikde. Vôbec som sa nesústredila na hodinu, keď ma zrazu učiteľka vyvolala. Sedela som tam ako obarená. ,,Prosím Corny," pýtala sa učiteľka. ,,Ako prosím, nepočula som vás?" povedala som nesmelo. ,,Zase nedávaš pozor. Toto je už po piatykrát v tomto týždni. Sústreď sa prosím," povedala prísne. ,,Iste pani učiteľka, už sa to nestane," odpovedala som jej a ďalej som ju pozorne počúvala. Po škole sme stáli pred školou s Daniell, Billom, Markom a Petom. Ella a Stella išli nakupovať. Ako inak bez nakupovania neprežijú ani deň. Zoe a Ian vôbec neboli v škole, čo bolo dosť zvláštne. Daniell s Billom išli do mesta ale mne sa s nimi ísť nechcelo tak som s Peteom a Markom išla do Optimy. Oni sa išli najesť a ja som si išla kúpiť niečo nové na seba. V New Yorkery mali super nové veci. Vyberala som si nejaké tričká a šaty. Pete a Mark dobehli za mnou a stále mi strkali veci do rúk aby som si ich vyskúšala. Keď som bola v kabínke a mala som vybraté asi všetko čo som chcela Mark mi strčil do kabínky plavky, ktoré by som si ani za svet na seba neobliekla. ,,Mark, to si na seba nedám," povedala som so smiechom. ,,Ale no táák, prosím," prosil ma Mark. Pete už tu nebol asi si išiel pozerať nejaké nové hry lebo na hrách bola polka naše triedy úlne závislá. ,,Nie Mark vráť to na miesto ja idem zaplatiť," povedala som mu prísne a išla som k pokladni. Mark bol o minútku späť a on si kúpil aj pár farebných ponožiek ktoré vyzerali ako pre klauna. Mark potom išiel za Petom a viac som ich nevidela. Po nákupoch som si išla dať kávu aj keď samej mi bolo smutno tak som zavolala Zoe. ,,Prosím?" zaznel mi v uchu Zoein hlas. ,,Ahojky Zoe, kde si dnes bola?" opýtala som sa veselo. ,,Ahoj som s Ianom na výlete. Dnes ráno prišiel ku mne hneď ráno a išli sme na vlak," hovorila nadšene. ,,To je super a kedy sa vrátiš?" ,,Dnes večer," povedala so smiechom. V pozadí som počula Ianov hlas ako hovorí, aby už položila. ,,Dobre tak si to užite ale nezabudni zajtra ideme s Kate do mesta," povedala som a ona položila. Zavolala som ockovi, či po mňa nepríde ale bol na jednaní, takže som musela ísť busom. Môj ocko je grafik, čiže robí rôzne plagáty, knihy a podobné blbosti, s ktorými má veľa práce. Nemá čas sa nám veľmi venovať a keďže mamka je lekárka ani ona nemá veľa času. Väčšinou sme sami doma a Max si aj tak robí čo chce a mňa neposlúcha. Bolo ešte len pol šiestej ale aj tak bola tma. Nechcelo sa mi samej chodiť busom tak som zavolala môjmu bratrancovi Harrymu či po mňa nepríde. Má osemnásť a kamaráti sa s Joeom. Býva blízko pri nás, sám, v obrovskom dome. Celé roky šetril a keď mal osemnásť odsťahoval sa od rodičov a teraz býva sám. Myslím, že to bolo len preto, aby mohol robiť tie strašne divoké party, ktoré sú známe po celom meste. ,,Ahoj srdiečko," volal na mňa zo svojho nového auta. ,,Tak čo je nové?"opýtal sa so záujmom. 

Nová časť! Dúfam že sa vám to zatiaľ páči. Love you <3

WhateverWhere stories live. Discover now