Whatever 45,

96 10 0
                                    

,,Zoe musíš sa ukľudniť," povedala som jej a ona sa trochu skľudnila. ,,Ja ho asi zabijem," povedala úplne kľudne a ja som nevedela čo na to mám povedať. Neviem či by bola schopná ho fakt zabiť ale pri jej šialenom pohľade som si nebola istá. ,,Dobre Zoe. Čo teraz hodláš robiť?" ,,Neviem," povedala.Ešte chvíľu som tam bezslova sedela. ,,Dobre ja už pôjdem. Keby si niečo potrebovala tak mi zavolaj," povedala som jej. Zoe len prikývla a išla do izby. V tichosti som vyšla z domu a peši som išla domov. Pred domom stálo ockove auto takže bol doma. Otvorila som bránku, dvere a vošla som do domu. ,,Som doma," zakričala som. ,,Som v kuchyni," ozval sa ockov hlas. ,,Ahoj čo robíš" opýtala som sa a hodila som tašku na zem ku stolu. ,,Obed," zasmial sa ocko zatiaľ čo dával taniere na stôl. ,,Zavoláš prosím Maxa?" opýtal sa a ďalej sa venoval jedlu. Išla som na schody a zakričala som:,,MAAAX, ty lenivé prasa poď jesť." Max zbehol dole a šmaril mi s knihou po hlave. Ja som sa len zasmiala a sadla som si k nemu za stôl. Ocko pred nás dal tanier s cestovinami a začali sme jesť. Po jedle som umývala riad keď mi zazvonil mobil. Rýchlo som si utrela ruky do utierky a zdvyhla som. ,,Prosím?" opýtala som sa. ,,Ahoj zlatko čo robíš?" ozval sa Masonov hlas. ,,Umývam riad keď ťa to tak veľmi zaujíma," zasmiala som sa išla som do izby. ,,Len ma napadlo či by si nepotrebovala doučko z matiky. Tento týždeň sú výstupné testy," povedal Mason. ,,Máš pravdu. Potrebujem aspoň trojku," povedala som. ,,Môžem k tebe prísť?" opýtala som sa Masona. ,,Jasné čakám ťa," povedal a zložil. Zobrala som si kabelu a vyšla som z domu.

Zastavila som pred Masonovým domom. Ani som nestihla zazvonit a hned sa otvorili dvere. ,,Ahoj," povedala som Masonovi a objala som ho. ,,Tak sa pusťme do matiky."

Po troch dlhých hodinách sme skončili s matikou, zopakovalisme si fyziku a naučili sme sa pár nových prvkov. ,,Som úplne vyšťavená," povedala som a hodila som sa na Masonovu veľkú posteľ. ,,Myslím že tento týždeň sa ti vydarí. Matika ti už celkom ide aj keď nechápem ako sa môžeš sústrediť keď ti ju vysvetľuje niekto taký sexy ako som ja," zasmial sa Mason a ja som len prevrátila očami. ,,Nenamýšľaj si toľko srdiečko," povedala som Masonovi. ,,Bojím sa o Zoe. Neviem čo urobí s Ianom ale ten chalan ju ťahal dolú už dlhšie. Zoe sa preňho stále trápila. Neviem ako to bude ďalej," zdôverila som sa Masonovi. On si ma len zobral na kolená ako malé bábo a hombal ma na kolenách. ,,Neboj sa o Zoe. Je dosť stará na to aby sa ostarala o seba aj aby sa vysporiadala s Ianom. Ty sa tým nemusíš trápiť. Ty sa budeš sústrediť na školu a napíšeš všetky testy. Ja tu udem pre teba ako som bol stále," hovoril mi Mason a ja som sa pri jeho slovách cítila bezpečne a spokojne. 

Po pár hodinách rozprávania, pozerania filmov a vyjedania Masonovej chladničky som išla domov. Mason ma vyhodil a pred domom a zaželal mi veľa šťastia na zajtrašie testy. Doma som sa len obliekla do pyžama a zaľahla som do postele.

Hello everybody! Ahojte zlatička. Tu máte novú časť! LOVE U!

WhateverWhere stories live. Discover now