Whatever 35,

164 11 0
                                    

Jeho izba bola super. Bola tmavo - modrá so svetlohnedým nábytkom. Vyzerala fakt super. Sadla som si do kresla a prezerala som si knihy v Masonovej knižnici. On si sadol na posteľ a pozoroval mňa. ,,Čo?" opýtala som sa Masona s úsmevom. ,,Nič len si sa hrozne zmenila od štvrtej triedy. Samozrejme v dobrom," povedal mi a ja som sa zasmiala. Zaujala ma jedna kniha v knižnici tak som ju vybrala začítala som sa. Mason si sadol vedľa do kresla a začal ma hladkať po ruke. ,,Môžem si tú knižku požičať?" opýtala som sa Masona a on len prikývol. Ďalej som si čítala a Masona som ignorovala. ,,Cory?" povedal Mason a keď som sa otočila pobozkal ma. Bozkávali sme pár minút kým do izby nevpadla Miley. ,,Cory prečítaš mi niečo?" opýtala sa a naklonila hlavu na bok. Mason len prevrátil očami. ,,Jasné slniečko," usmiala som sa na Miley a pekne som sa usmiala na Masona. Vysadila som si Miley na kolená a ona mi podala nejakú knihu o bábikách. Čítala som dokým mi Miley nezaspala na kolenách. Masonova hlava mu tiež klesla a on ticho oddychoval. Ja som zobrala Miley na ruky a odniesla som ju do jej postieľky. Keď som prišla do Masonovej izby jeho by som asi neodniesla tak som mu len dala pusu a zobrala som si knižku ktorú som si chcela požičať. Potom som Masonovi pošepkala: ,,Zlatko nezabudni že dnes je tá večera ok?"  ,,Prídem po teba," zamumlal a spal ďalej. Ja som zišla dole, zakývala som Masonovej mamke a odišla som. Nasadla som na bus lebo sa mi nechcelo ísť peši. Keď som prišla domov Max sedel v obyvačke s Nelly a o niečom sa rozprávali. Nemala som chuť sa s nimi rozprávať tak som išla rovno do izby. Zapla som si FB a Twitter a pozerala čo je nové. Napísala som Zoe a Daniell že po nich s Masonom prídeme a nech sa pekne oblečú. Keď som sa pozrela na hodinky musela som sa pripravovať. Dala som si len krátku sprchu, namaľovala som a vlasy som si trochu nakulmila. V uteráku som stála pred skriňou a nevedela som čo si obliecť. Vyberala som medzi bielymi šatami so žltými kvietkami alebo svetlo- modrými s veľkou sukňou. ,,Zober si tie modré," ozval sa hlas za mnou. ,,Mason nevieš klopať?" zamračila som sa naňho ale potom som sa usmiala. ,,Kedy si zvonil?" opýtala som sa. ,,Keď si sa sprchovala," povedal Mason a zlato sa usmial. ,,Dobre ale teraz padaj," povedala som a hnala som ho z izby. Obliekla som si tie modré šaty a k tomu som si dala strieborné náušnice ktoré mi dala Daniell na narodeniny. Mason sedel v kuchyni a keď som vošla len tam sedel s otvorenými ústami. ,,No poď už. Musíme vyzdvihnúť dievčatá," povedala som nervózne ale keď ma objal okolo pása hneď som sa usmiala. Nasadli sme do auta a išli sme najprv po Zoe a Iana. Mason vyzeral dosť vyklepane tak som ho chytila za ruku. Len sa usmial. Zastavili sme pred Zoeným domom. Zoe vybehla z dverí v zeleno- čiernych krátkych šatách s Ianom v pätách. ,,Ahojte ľudia," povedala Zoe a sadla na zadné sedadlo. Ian len kývol hlavou a sadol si k Zoe. Vyrazili sme a zastavili sme pred Danielliným domom. Daniell mala na sebe fialové šaty s čiernymi mašľami pod kolená. Daniell aj s Robinom sa natlačili dozadu a mohli sme ísť. Mason zastavil pred Harryho domom. Všetci sme vystúpili z auta a Zoe zazvonila. Mason sa celý klepal. Odtiahla som ho ďalej. ,,Čo je Mason?" opýtala som sa ho s ustarosteným pohľadom. ,,Nič som v poho," povvedal Mason ale z jeho tónu bolo počuť že veľmi v poho není. Len som pokrútila hlavou a pobozkala ho. Potom sa len usmial, chytil ma za ruku a šli sme k dverám. Harry nám otvoril celý vysmiaty, so zásterou okolo pása. ,,Vitajte," povedal a pozval nás ďalej. Celý dom rozvoniaval a kuchyňa nevyzerala že je v priadku tak nás Harry zaviedol rovno do jedálne. Všetci sme si sadli k Harryho mahagonóveho stola. Prestieranie bolo veľmi pekné čo bolo veľmi nezvyčajné na to že to robil Harry. Všetci sme si posadali k stolu. ,,Takže túto večeru som navrhol aby ste mi odpustili že som sa choval ako totálny idiot a že som zbil Masona. Tak dúfam že mi odpustíte po tejto perfektnej večeri," povedal Harry a išiel do kuchyne po prvý chod. Mason vyzeral pokojnejšie keďže som mala ruku na jeho stehne ale aj tak sa niekedy pozrel neisto na Harryho či na naňho nevybehne. Ako prvé priniesol Harry polievku. Bola to obyčajná paradajková polievka ale aj tak chutila veľmi dobre. ,,Harry ty si nikdy nevaril. Ako to že je to také dobré?" opýtala som sa podozrievavo. ,,Celý včerajšok som študoval kuchárku a skúšal som si to," smial sa Harry a odnášal taniere do kuchyne. ,,Corny počúvaj ma. Na budúcu sobotu mám narodeniny. Musíme sa dohodnúť kde spravíme party a podobne takže čo navrhuješ?" opýtala sa ma Zoe. ,,No ja neviem Zoe. Sú to tvoje narodeniny, mala by si niečo vymyslieť ty," odpovedala som jej. ,,No dobre ja by som to urobila u nás na chate, pozvala by som len pár ľudí a potom by sme sa išli kúpať do jazera," vysypala zo seba Zoe a usmiala sa na mňa. ,,Ok ja súhlasím," povedal Ia ktorý sa zapojil do debaty. Ja som len prikývla a venovala som šalátu ktorý predo mňa položil Harry. Nato že to bol šalát bol hrozne sýty akže keď som ho dojedla nevládala som do seba už nič napchať. ,,Dobre vidím že ste plný tak vás nebudem ponúkať koláčom," povedal Harry ale Robin mu hneď skočil do reči a rozbehol sa do kuchyne.       

Takže po dlhšej dobe tu je nová časť. Poprsím vás samozrejme votes a komtáre keďže tu je viac ako 1000 reads. LOVE YEAH :*

WhateverWhere stories live. Discover now