Whatever 6,

305 17 1
                                    

V pondelok ráno som išla s Maxom do školy ale on išiel skratkou okolo paneláku, kde bývala Nelly, do ktorej je strašne buchnutý. Ja som si dala sluchátka do uší a počúvala moju milovanú skupinu, One Direction. Zoe hovorí, že ako to môžem počúvať ale v hudbe mi nebude nikto radiť. Mala som hudbu na plné pecky a tak som nepočula, že na mňa niekto volá. Zrazu ma niekto zrazil na zem. ,,Hej Alvin, ty debil čo robíš?"opýtala som sa ho vyčítavo a oprašovala som si prach z riflí. ,,Sorry ale nepočula si ma,"povedal so smiechom a pokračoval. ,,Odkážeš, prosím ťa, Zoe nech príde po obede za mnou, a môžeš prísť aj ty. Bude tam Joe,"usmial sa na mňa povzbudivo. ,,Okay odkážem jej to,"povedala som a utekala som do školy lebo už zvonilo.Prvá hodina bola chémia. Chémia bola moja obľúbená hodina na rozdiel od matiky. Učiteľku väčšinou nikto neposlúcha. Všetci sa tam fotia, pokrikujú po sebe ale ja pravdepodobne, ako jediná počúvam a zaujímam sa o to. Učiteľka ma má rada ale je trochu hlúpa, keď ostatným nič nepovie. Po hodine som povedala Zoe:,,Po škole sa máme stretnúť s Alvinom a Joeom." ,,Okay," povedala. Písomka z matiky dopadla dosť zle. Neviem čo s tým budem robiť, nechcem prepadnúť. Po škole sme išli pred gympel a čakali sme na chalanov. Keď vybehli zo školy, Zoe sa hodila Alvinovi okolo krku. Joe sa na mňa usmial a stisol mi ruku. Bol taký zlatý, keď sa usmieval. Myslela som, že sa roztopím pod jeho krásnymi očami. Zoe už stála v Alvinovom objatí. Radšej to nebudem komentovať ale bolo to naozaj nechutné.Všetci štyria sme sa išli prejsť do parku. Joe ma celý čas držal za ruku ale pozeral sa zase svojim neprítomným pohľadom do predu. Zoe sa s Alvinom zase bozkávala. Zrazu som pred nami zazrela povedomú postavu.

Ďalšia časť :* dúfam že sa vám páči. :)) Love you ♡♡♡

WhateverWhere stories live. Discover now