Whatever 4,

348 22 1
                                    

Dnes ideme konečne do kina, takže sa veľmi teším. Do kina ma odviezla mama, ktorá potom išla na kone, ktoré miluje, takže celý náš dom je plný obrázkov, kalendárov a pohľadníc s koňmi. Pred kinom už s lístkami čakali Bill s Danielle, Mark, Pete a Ella a Stella. ,,Čaute ľudia, kde sú ostatní?"opýtala som sa, keď ma niekto zo zadu chytil za oči.,,Hádaj kto?" počula som známy hlas. ,,Alvin pusti ma, dokelu,"rozosmiala som sa. Za ním stál Joe zase s tým svojim skleneným pohľadom. Po chvíľke dobehla aj Zoe, ktorá vyzerala oveľa lepšie ako včera večer. ,,Tak si poďme sadnúť," veselo povedal Bill.Sedeli sme úplne hore na sedadlách po dvoch. Chcela som sedieť s Danielle ale ona už bola prilepená na Billovi dobre, že na ňom už neležala. Pete sedel s Markom, Ella so Stellou. Zoe povedala, že chce trochu rozveseliť tak si sadla k Alvinovi. Takže na mňa zostal Joe. On už sedel na sedadle a popíjal kolu akoby nič. Sadla som si a ticho sledovala film. Keď bola nejaká strašidelná scéna, nemala som sa koho chytiť lebo Joe tam sedel so svojim skleneným pohľadom a sledoval film. No keď som myslela, že vyskočím z kože tak ma zrazu chytil za ruku. Myslela som, že sa (s prepáčením) poseriem. Nevedela som čo mám robiť tak som sa na neho pozrela a on sa usmial. Neverila som vlastým očiam ale keď som sa pozrela na Zoe myslela som, že mi tie oči vypadnú. Zoe sa tam olizovala s Alvinom, ako keby je nebolo nič sväté. Nikto si nič nevšimol. Ella a Stella sa smiali a Pete a Mark sa ohadzovali popcornom. Bill s Daniell boli k sebe pritúlení a pozerali. Ja som tam sedela a úplne som  zabudla, že by som mala pozerať film. Joe sa na mňa do konca filmu nepozrel ale ruku mi držal až do konca. Keď sa rozsvietili svetlá pustil ju a pomohol mi vstať. Zoe sa na mňa pozrela s nadšením a zdvihla ruku, ktorá zvierala Alvinovu. Po kine sme sa rozdelili na skupinky do akého obchodu kto pôjde. Ell,Stell,Pete,Mark a Alvin so Zoe išli do mekáča. Bill a Danielle išli do nejakej kaviarne. Nezaregistrovala som kam ide Joe ale ja som išla do kníhkupectva. Vedela som že mám aspoň hodinku času kým sa tie sviňky nažerú tak som si sadla s knihou do mäkkého kresla a začala som čítať. Po chvíli mi stránku niečo zatienilo.

Tak čo myslíte kto tam stál? Hope u like it! :* Love you ♡♡♡

WhateverWhere stories live. Discover now