,,Prišli sme vás skontrolovať, ako sa po takom dlhom dni máte,"povedal Ian a do rúk mi strčil plnú tašku vecí. ,,Čo tam je, miláčik?" opýtala sa Zoe a začala Iana pusinkovať. Keď mu povedala miláčik, začala som sa rehotať zatiaľ čo sa chalani pretlačili dovnútra a usadili sa na gauč. ,,Nepáči sa ti miláčik?" opýtal sa ma Joe so zdvihnutým obočím. ,,Páči sa mi to ale len vtedy, keď mi tak hovoríš ty," povedala som so smiechom a pobozkala ho. Odbehli sme do obývačky, kde sme už pozerali Simpsonovcov a jedli popcorn zo včera. Ja som išla do kuchyne vybaliť veci z tašiek. Samozrejme, že mi nikto neprišiel pomôcť, ale veď si poradím aj sama. V taške boli čipsy, popcorn, DVD-čka, dve balíky sladkostí, fľaše s Colou, Fantou a Spritom a na moje veľké prekvapenie aj šampus, vodka, cigy a krabička (alebo skôr krabica) kondomov. So zdesením som prišla do obývačky a pozerala sa na chalanov. Začali sa smiať a pokukovať po sebe. Joe mi zobral veci z ruky a dal ich pod gauč. ,,To je fakt miesto, kde to nikto nenájde. Mal by si to vyhodiť," povedala som a vyčítavo som sa na neho pozrela. ,,Zlatko, chceme sa trochu zabaviť," vykríkol na mňa Mark a vyťahoval vodku spod gauča. Joe nepovedal nič len šiel po poháre a smial sa s ostatnými. Všetci začali piť, smiali sa a pofajčievali. Nevedela som, že sa v tých nevinných tvárach skrýva taká špina a nechutnosť. Zavrela som sa do Zoeinej izby a len tak som sedela na posteli. Po chvíli som vytiahla jeden z mojich a Zoeiných starých zápisníkov, kde sme si kreslili a písali. Zoe bola vždy lepšia v kreslení. Vždy som ju prosíkala, aby mi niečo nakreslila a ona bola z toho celá otrávená. Ja som bola zase lepšia v... ani neviem v čom. Neviem dobre kresliť aj keď som chodila na výtvarnú. Neviem dobre hrať na klavír, aj keď na ňom hrám sedem rokov. Neviem v podstate nič výnimočné okrem prečítania knihy za týždeň ale to nie je talent. Počula som zvonček. Asi dorazili ďalší ľudia na ich super party. Ja som tam len sedela a pozerala si Zoeine zápisníky. Po dvoch hodinách nudy som zaspala a zobudila sa na to, ako niekto vracia v obyvačke. Rozhodla som sa ísť pozrieť, čo sa tam deje. V izbách bolo plno ľudí. Buď tancovali, mlátili sa alebo sa po sebe váľali. Zahliadla som Kate ako sa opretá o práčku bozkáva s Fredym. Fredy bol fajn chalan tak im to prajem. Všade hrala hlasná hudba a neskutočne to tam páchlo alkoholom. Nikdy som na takej divokej party nebola a keď tak som sa zavrela v kúpeľke a čítala si knihu, ktorú som mala vždy pri sebe. Chcela som sa niečoho napiť ale v kuchyni bolo toľko ľudí, že som sa nedostala ani k vode. Chcela som nájsť Zoe ale nikde som ju nevidela. Išla som na zadný dvor kde majú malý altánok, v ktorom sa dobre čitavalo, hlavne v lete. V altánku sedla Zoe obklopená dvoma chlapcami. Jeden bol Ian a druhý bol...
To be continued.
Dúfam že sa vám časti páčia a tak ma poteší Vote alebo Comment. Love u ♡♡♡
YOU ARE READING
Whatever
Teen FictionCorny je normálne dievča, ktorá prechádza cez dosť nenormálne situácie. Deviaty ročník nie je vôbec jednoduchý aj Corny vám o tom povie svoje...