Doma som sa zabuchla v izbe. Sadla som si do kresla s Hunger Games a čítala som si ich od začiatku. Musela som myslieť na niečo iné. Čítala som si do jednej v noci, dokým mi nezačala padať hlava. Knihu som odložila, obliekla som sa do pyžama a spadla som do postele. Hneď ako sa mi hlava dotkla vankúša, spala som.
Zobudila som sa neskoro tak som na seba rýchlo hodina čiernu krátku sukňu a fialové tielko. Nato som si dala čierny sveter, obula som si Nikey a vlasy som si dala do copu. Schmatla som tašku a ponáhľala som sa do školy. Do školy som dobehla práve na zvonenie. ,,Corny ,rýchlo kde toľko trčíš?" kričala na mňa Zoe spoza stola na chodbe. Dievčatá tam už sedeli pred veľkým výkresom. Prisadla som si k nim a rýchlo som si vybalila veci. ,,Takže čo nakreslíme?" opýtala sa Lily a spýtavo sa na nás pozrela. ,,Mňa napadlo že by sme mohli nakresliť deti a pred nimi by bola nejaká vysoká postava a na ňou nápis," povedala Kitty a všetky sme prikývli. Začali sme bez slova kresliť. Celkom nám to išlo. Za tri hoďky sme to mali nakreslené. Výsledky súťaže vyhlásia po piatej hodine. Keď sme obraz dokončili museli sme ísť na hodinu čo bola našťastie angličtina.
Skončili sme druhé. Nepočítali sme ani s tretím miestom takže fajn. Prvé boli nejaké siedmačky s obrazom na ktorom bolo niečo na čo si už ani nepamätám. Podľa mňa to bolo o ničom ale keď sa to učkám páčilo... Pred školou ma už čakal Mason. Dnes vyzeral úplne na zožratie. Mal na sebe červené tričko na tom čiernu koženku a čierne rifle. Všetky dievčatá ktoré okolo neho prešli naňho len pozerali s otvorenými ústami. Ja som sa mu hneď hodila okolo krku a všetky ostatné baby len žiarlivo pokukovali. ,,Všetko ok?" opýtal sa starostlivo Mason a ja som len s úsmevom prikývla. ,,Dnes ideme k Harrymu na večeru. Zato že sa naňho nebudem hnevať tak pozval mňa a teba, Zoe a Iana a Daniell a Robina," hovorila som Masonovi počas cesty k nemu. ,,Noo dobree," povedal Mason ale neznel veľmi nadšene. ,,Ale no tak. Zvládneme to," povzbudila som Masona a on ma zato pobozkal. Nasadli sme do Masonovho auta pretože on býval ďalej od školy. Cestou sme sa rozprávali o škole. Zastavili sme pred Masonovým domom. Bývajú v trochu väčšom dome pretože má dvoch súrodencov. Mason má o štyri roky staršieho brata a päťročnú sestričku. Mike ešte stále býva s nimi ale jeho priateľka je tehotná tak sa presťahujú. Miley je hrozne zlatučké deculko. Má krásne ryšavé vlasy presne ako Mason (Masonove sú viac sexy :D). Mason otvoril veľké drevené dvere na ich dome. Vo dverách stál Mike a niečo písal do mobilu. Mal dlhšie čierne vlasy ktorými vždy pohadzoval. Keď ma uvidel hneď ma privítal: ,,Cornelia Emily Swear. Teba som videl keď si mala 10 a mala si strojček. Teraz vyzeráš úplne úžasne. Keby s tebou nechodil Mason a ja by som nemal Dianu hneď by som za tebou bežal," smial sa Mike a ja som bola trochu vyvedená z miery. Mike sa rozlúčil pretože išiel do práce. Z kuchyne sa vynorila Masonova mamka so zásterou okolo pásu. ,,Cornelka, ahoj srdiečko. Tak dlho som ťa nevidela," povedala Masonova mamka a objala ma. Spoza jej chrbta sa vynorila Miley s mini zásterkou. ,,Cory!" zakričala Miley a objala ma okolo pása. ,,Miley, zlatíčko. Ako sa máš?" opýtala som sa Miley ktorá ma ešte tuhšie objala. ,,Dobre," odpovedala jednoducho ako to vie len ona. ,,Mami ideme ku mne," povedal Mason a ťahal ma do izby.
Nová časť. Dúfam že sa vám páči! LOVE U
YOU ARE READING
Whatever
Teen FictionCorny je normálne dievča, ktorá prechádza cez dosť nenormálne situácie. Deviaty ročník nie je vôbec jednoduchý aj Corny vám o tom povie svoje...