Whatever 39,

148 11 0
                                    

Ráno som vstala a keďže už bolo 7:30 rýchlo som na seba hodila rifle, biele tielko a na to tyrkysové sako. Vlasy som si zaviazala do francúzskeho copu, trochu make-upu na face a bola som hotová. Obula som čierne lodičky, vzala som si tašku a bežala som. Max išiel za mnou ale jemu sa samozrejme nechcelo ani chodiť takže išiel slimačím tempom. V triede už boli všetci tak som si len sadla do lavice a počúvala Daniell. ,,Dnes vraj majú prísť dvaja noví. Chlapec a dievča. Vraj sú dosť hnusní," hovorila Daniell. Ja som ju ani veľmi nepočúvala, bolo mi to tak v ****. Keď začala hodina triedna prišla do triedy s babou a s chalanom. Baba vyzerala tak na 17 ako keby prepadla. Mala dlhé hnedé vlasy po zadok s bordovými prameňmi. Na sebe mala čiernu krátku sukňu, čierne tielko a čiernu koženku. Chlapec vyzeral celkom normále. Mal hnedé vlasy a bol nižší ako to dievča. Na sebe mal rifle a zelenú mikinu. ,,Takže toto je Luisa a  David," povedala učiteľka a kecala niečo o zbere papiera. Naši noví spolužiaci si sadli rovno pred nás lebo tam bola jedná voľná lavica. Luisa sa k nám hneď otočila a spustila: ,,Ahoj kočky ja som Luisa a vy?" ,,Ahoj ja som Corny a toto je Zoe," odpovedala som jej s neistým  úsmevom. ,,Teší ma," povedala a usmiala sa na nás až príliš umelým úsmevom. Otočila sa späť do lavice a venovala sa zrkadlu v ktorom si prezerala svoj face. ,,Ja som David," otočil sa ten chalan. ,,Ahoj. Corny, Zoe," povedala som mu a usmiala som sa. David sa otočil späť do lavice a ďalej sme sa venovali hodine.

Po škole sme všetci vyšli pred školu. Mason ma tam ako vždy čakal no keď som k nemu išla Luisa mi skočila do cesty a nalepila sa naňho. ,,Ahoj cukríček. Ja som Luisa a ty?" Mason sa na ňu len nechápavo pozeral. ,,Ja som Mason a toto je moja priaeľka Cory," povedal jej a odstrčil ju od seba. ,,Luisa daj si odchod dobre?" podišla som k nej a pobozkala som Masona. Mason ma chytil za ruku a išli sme k nemu. Zoe dnes išla s Billom niekde na kávu čo mi bolo trochu podozrivé ale veď sú kamoši tak čo na tom. S Masonom sme išli k nemu pretože moja matika je na takom dne že by som mohla prepadnúť. Moji rodičia o tom ešte needia ale keď sa to dozvedia budú mi chcieť zaobstarať doučovanie. Nechcem aby ma doučoval nejaký starý dedo alebo babka tak to skúsim s Masonm. Prišli sme k nemu. Jeho rodičia neboli doma a Mike bol s Dianou. Mason otvoril dvere a hneď z nnich vybehla Miley. ,,Miley?" nechápavo na ňu pozrel. ,,Nebrali ťa rodičia so sebou?" ,,Nie. Povedali že sa za chvíľu vrátiš a že mi urobíš niečo na jedenie," vysypala zo seba Miley a zlato sa na nás usmievala. ,,Tak ja ti urobím niečo na jedenie slniečko," povedala som Miley a zdvihla som ju na ruky. Všetci sme šli do kuchyne. Mason si sadol za stôl a vybral mi z tašky zošit z matiky aby vedel čo sme brali. Ja som posadila Miley na stoličku a opýtala som sa jej:,,Tak čo by si chcela?" ,,Dala by som si špagety," povedala Miley. ,,Dobre tak sa do toho dáme," povedala som a vybrala som zo skrinky špagety. Do hrnca som napustila vodu a čakala som kým nezačne vrieť. Špagety som dala do hrnca a keď sa dovarili všetkým vo ich rozdelila na tanier. Miley aj Mason s radosťou jedli a ja som si dala len pár vidličiek. Chcela som upratať zo stolu ale Mason ma predbehol. ,,Zlatko neodniesla by si Miley do postele a ja to zaťiaľ uprace?" opýtal sa ma. Len som prikývla a zobrala som Miley za ručku. Zobrala som ju do izby a uložila som ju. Hneď ako si ľahla zaspala. Ja som išla do Masonovej izby asadla som si k stolu. Pozerala som si fotky ktoré tam mal. Na jednej bol s Mikeom a Miley pri mori. Na druhej bol so mnou a Zoe prvý deň školy. Ja som mala na sebe ružové šaty a dva copíky. Zoe mala na sebe červené šaty s bodkami a Mason mal na sebe modrú kockovanú košeľu a rifle. Vyzerali sme celkom zlato. Na tretej som bola ja a on. Ani neviem kedy bola tá fotka odfotená ale bola super. Stáli sme niekde vonku a ja som sa smiala. Mason sa na mňa pozeral ako keby som bola šišnutá ale aj tak sme vyzerali dokonale. Na štvrtej bol Harry a Kate keď mali asi sedem. Ja som sedela Harrymu okolo krku a Max ležal na zemi pred nami. Boli sme vtedy veľmi malí. Ja som mala asi štyri a Max dva roky. Nevedela som prečo si Mason tie fotky necháva ale bo to so cute. Na stenách boli ešte nejaké fotky. Na nočnom stolíku mal fotku ako spím. Keď vošiel do izby hneď som sa ho spýtala: ,,Prečo si nechávaš fotku na ktorej spím?" ,,Vždy keď idem spať tak ti zaželám dobrú noc aj keď tu niesi," povedal mi Mason. ,,Oooo. Zlatko nikdy ma nenapadlo čo všetko pre teba znamenám," povedala som mu a objala som ho. ,,Ty pre mňa znamenáš všetko," povedal mi Mason a dal mi pusu do vlasov.

Nová časť. Love you!   

WhateverWhere stories live. Discover now