24.rész

6.1K 315 3
                                    

Egész nap ezen agyaltam a gondolataimnak nem voltak határai csak martak..én csináltam ezt a bajt én is hozom rendbe.
Nem tehetem meg ezt velük ők haverok vagy barátok vagy mi, de nem tehetem azt is tönkre. A kérdés az hogy mit varnak tőlem? Bevallom fogalmam sincs mit tegyek, mit mondjak nekik. Sziasztok xy-t választom..az az érzés hogy rajtad civakodik két fél a leghitványabb a világon. Ott van Chasy ő szimplán hátba döfött.
A szemeim megint nehezettek és elaludtam.

-Szia!-integetett a lány aki úgy nézett ki mint én..nem ez én vagyok!
-Szia..-hátrébb léptem.
-Melyik legyen a dögös szívtépő romi srác vagy a bunkó, kalandos de titokzatos?-dumálni kezdett.
-Én..-elbizonytalanodtam.
-Szóval..bizonytalan ribanc leszel mint eddig mert nem voltál kicsit sem határozott mint gondoltad-vágta nekem a mondatot.
-Igazad van..-motyogtam.
-Válassz Dory!-kiábálni kezdett.
Válassz!...

Felriadtam és észre vettem hogy valaki nézz a széken.
-Ian..-habogtam.

Az redőny rései között a fény az arcát simogatta és a tekintete pedig engem fürkészett.
-Mit keresel itt?-vágtam bele.
-Hozzád jöttem és nem akartalak felkelteni..-előre hajolt és édesen megtámasztotta az arcát.
-É..értem-zavarba jöttem.
-Beszélsz álmodban-vigyorodott el és megmutatta tökéletes fogait.
-Mit mindtam?-elkerekedtek a szemein.
-Válassz..-lesütötte a tekintetét.
-Sajnálom hogy ezt kötelezem tőled de meg kell értened-megköszörülte a torkát.
-Persze persze nekem mindent meg kell értenem! Fogadtál rám stb..megértem-mosolyodtam el szomorúan.
Ne hozd most ezt ide-düh feszengett az arcán.

Ámulva figyeltem az arca minden egyes vonását én nem érzek így James iránt de James egy áttörhetetlen páncél annyira megbecsülöm ,hogy így kinyílt nekem najó félig..de ha nem őt választom akkor megint visszajön a bunkó eszméletlenül zárkózott srác. Én ezt nem szeretném.

-Dory?-szólt Ian hangja.
-Igen?-felkaptam ijedten a tekintetem.
-Gyere velem valahova-mondta spontán.
-Nem..most nem-hátra dőltem, annyira fáradt voltam biztos vagyok benne hogy a kinézetem is ezt árulja el.
Felkapott mint egy tollat és lecipelt a kijárati ajtóig.

Elég sok idő volt míg odaértünk.
Kiszálltam és a naptől hunyorogva kerestem egy helyet ahol leülhetek. Egy padot például. Nem ez egy mező egy hatalmas zöld, virágos mező. Lehuppantam a földre és elfeküdtem a fűben. A szemem becsuktam a nap már égette a szemem. A kezemen egy érintést éreztem aztán megfogta a kezem. A kéz felé fordultam és kinyitottam a szemem, Ian ott feküdt mellettem és csilligó szemmel bambult rám.

A második neve romantika, nem versenyezhetek vele-hangzott a fejemben James mondata.
Tényleg Ian maga a romantika és örömmel tölt el a vele töltött idő de a spontán dolgok hiányoznak belőle.
Megint Ianra pillantottam és abban a pillanatban közelebb hajolt és a lehellete égette a bőröm. Megcsókolt megint éreztem ajka puhaságát és enyhe menta ízét. Magára fektetett és átölelt. Melyik romi filmből szedte ezt a jelenetet? Egy filmben érzem magam vagy egy könyvben.

-Tényleg még ha nem engem választasz nem fogok haragudni-szólalt meg elég nyersen. Két kilóméteres körzetben hallatszódott a hazugsága.
-Haragudni? Te nem haragudni fogsz hanem gyűlölni-állapítottam meg.
-Nem igaz..-ellenkezett.
Megfordultam és felültem a hasára ezt egy szédítő mosollyal reagálta le.
-Igaz..tudod te is-köröztem a mellkasán az ujjammal.
-Igen vagyis nem..összezavarsz te lány-nevetett fel.

Ebben a pillanatban nem gondoltam se Jamesre se Chasyre, gondok most nem voltak. A jelen pillanat amit én élvezek.

Megpusziltam a az arcát félénken.
Kihúzta a betűrt felsőm a nadrágomből és a derekamon pihentette a kezét. Szinte égette a testem az érintése. Valami oknál fogva neki is ugornék.

Ian pedig hosszú csókot váltott le velem.
-Ilyet nem játszunk..-felálltam.
Erre csak felnézett értetlenül és mellém szegődött.
-Vigyél haza..-böktem ki.

Eszembe jutott hogy ezzel ezt akarja elérni..hogy feléhajoljak, szabotázs. Bár nagyon érzéki pillanat volt ez de labdába belerúghat, nem biztos hogy a kapuba megy.

-Biztos vagy benne?-beletúrt a hajába. Tudja hogy szeretem ha hajába túr..
-Megpuszilta a bal vállamon azt a pontot..kirázott a hideg.
Már tudom hogy tényleg arra pályázik hogy ezt a döntést ezzel segítse. Csak épp nem segít..inkább jobban összezavar.

Próbálkozhatsz de lehet hogy vesztesz-vágtam a képébe kicsit durván.
-Lehet nyerek-mosolygott mint egy kisgyerek mikor rosszra készül.
-Oh igen?-emeltem fel meghökkenve a szemöldököm.
-Persze-bólintott.

Lehet igaza van..neki adtam a szüzességem..neki adtam a lelkem egy darabját és ez mind kárba veszne. Őszinte egyáltalan ez amit felém mutat?

__________________________________________________

Szünetelni fog!

Tüzet...azaz Szüzet szüntess! /ÁTÍRÁS ALATT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora