/Dory/
Olyan gyorsan elsiettem, ahogy tudtam még szívem se volt visszanézni rá végén még visszafordulnék, azért a kétségbe esett tekintetért, amely tud úgy is rád nézni, hogy ledobod a bugyit spontán meg úgy is, hogy összeszarod magad. Abban az egy percben éreztem a hiányát, valami megszakadt valami fontos.
Nem is tudom, mit tegyek vagy kivel beszéljek.. Felix az egyetlen olyan barátom, akivel bármit megosztok, de James a haverja ezt nem szeretném tönkre tenni. Kénytelen vagyok kibeszélni mindjárt megint elsírom magam, de épp a belváros közepén kóválygok.
Gyorshívással máris csörgetem Felixet.-Szia-motyogtam alig hallhatóan.
-Szia Dor, miújság?-belekacagott a telefonba.
-Semmi jó..-már szipogtam is. Szuper!
-Mi történt?-hallottam a meglepettséget a hangján mintha sejtené.
-Csak..csak-dadogtam.
-Ne dadogjál mondd érthetően!-nevetett.
-Ne..ne..nem bir..om-nyeltem egy nagyot a csomóra.
-Megint át akarsz verni mint a múltkor mi?! Nem vicces menj más elfoglaltságot találni magadnak, nézd a macskákat azok jók!-mondta sértődötten.
-Felix ez nem atverés! JAMES CSÓKOLÓZOTT EMILYVEL..majdnem már pornóztak-jöttem ki a sodromból.
-Hogy MI?!-felemelte a hangját.
-Gyere..-elfogott a bőgés és leültem és alig látszódó padra.
-Te gyere és átbeszeljük-próbált nyugtatni.
-De bőgök a belváros közepén itt a Time Square környékén-sóhajtottam.
-Ne légy ilyen tunya na szedd össze magad és galoppoz-bíztatott.
-Köcsög vagy..-szipogtam.
-Na várlak-lenyomta.
Mire lenyugodtam és odaértem teljes kipurcantam lelkileg,fizikailag.
Besiklottam az ajtó kis résén és a szobába mentem.
Az ajkaim szétnyiltak, Felix leintett és a telefonra mutatott.
Te és az én seggem szet verése külön dolog-röhögött fel az ismerős hang.
-Igen??!-mondta dühösen Felix.
-A te pálca karjaiddal-szólt idegesen James.
-Na jó..!!-kialtott Felix.
-Álljatok le ne veszekedjetek azért mert a kapcsolatotok Doryval tönkrement, Felix te pedig ne emberkedj jó? Végen nem sül ki jól ez az egész-mondta Ray.
-Tudom, hogy ő a gyenge pontod-folytatta Felix, kiburultan nevetett.
Letette.A szemeim úgy kikerekedtek...
-Felix-böktem ki a nevét.
-Ne..felbaszott-elsétalt mellettem és Ray-jel maradtam.
Feléfordultam miután feldolgoztam az "apró" eseményt.
-Sajnálom-megköszörülte a torkát.Hirtelen minden olyan unalmassá vált, nem tudok megmaradni a fenekemen. A percek lassan telnek ,idegesítő. Hiányzik a csókja a szelleme maga a léte.
Elmentem!-kiabáltam. Leértem a szeles borús időbe és csak egy irányba sétáltam hátha valami Narniába kerülök.
Remélem beledöglik a hiányomba mint én az övébe. Miért hiányzik, hogy baszná meg. Látom magam előtt a kócos haját, amihez csak akkor nyúl mikor hajat mos. Sűrű szempillái közül éjfél barna szeme mered értetlenül rám, nem értem miért így maradt meg. Széles válla, amibe belekapaszkodsz és úgy érzed, minden szörny vagy szellem ellen védett vagy.Megtorpantam, a ház előtt amelyhez nem tudom, hogy kerültem megint. Benéztem na jó beleselkedtem és James feküdt az ágyon és hamburgert evett, jellemző..de nélkülem eszi..
Ahj istenem..-motyogtam és rávágtam véletlen az ablakra és már szembe találtam magam vele.
Hogy termett előttem?
Biccentett, hogy kijön.
Jézusom kijön, beszélgetni fogunk!
Egyre gyorsabban ver a szivem..-Szia-teljes magabiztosan a szemembe nézett, nem bírtam elkaptam a tekintetem.
-Szia..-hátra tettem a kezen.
-Hat te..mit keresel itt?-fürkészte az arcom.
-Csak úgy..idekerültem-megrántottam a vállam, szajára néztem.
-Kívántam..hogy rohadj bele a hiányomba, de ez nem vált valóra-kínosan elnevettem magam.
-Hát..-elhúzta a száját, amit meg mindig bámultam. Furcsa lenne ha azt mondanám, hogy "megenném"?
-Ne bámuld a szám inkább cuppanj rá-törte meg a csendet és kicsúszott belőlem egy apró kacagás.
-Komolyan te cuppansz vagy én cuppanok egyszerű logika..válasz A vagy B-nyalta meg az ajkait, fogadjunk direkt.
-a..C-nehezen kimondtam.
-Olyan nincs is-háborodott fel.
-De van, ne flörtölj velem mert betörlöm a mosolyodat lehetőség-forgattam a szemem.
-Amúgy adtam időt, hogy hiányolj..nem tartott sokáig-röhögött fel.
Komolyan meredtem rá es viszketett a tenyerem egy pofonra remélem érdes a kezem mert nagyon érik...
-Minden bajom volt-sóhajtott.
-Tudom, szeretsz-egoistán keresztbe fontam a karom.
-Mondjuk eléggé kedvellek-mondott a végen egy parányi ,,Chh"-t.
-Kurvára szeretsz-magabiztosan szóltam.
-Legjobb fogalom rá-adta be a derekát, elkapott és lecsapott a számra a keze össze-vissza vándorolt rajtam. Ellöktem hiaba volt jó érzés mégis megint eszembe jutott mennyire szenvedélyesen majszolta Emily vörös ajkait. Fuj.-Mi lenne, ha..-kezdtem.
-Falhoz nyomnálak és utána lesz ami lesz?-perverzen mosolygott.
-Nem..kibékülnénk-nyeltem.
-Az szuper lenne!!-örömében megölelt. Belekapaszkodtam a polójába és beszivtam az illatát, utoljára.
Bólintottam.
-De..-izgultam.
-De??!-vigyorgott.
-Barátként-ütöttem haverosan a mellkasába.
-Mi?-olyan értetlen arcot meg nem láttam mint az övé.
-Haver-megint beleboxoltam.
-Ezt fejezd be!-idegesen pásztázott.
-Haver-barát-vigyorogtam kínomban.
-Ugye nem gondoltad ezt komolyan?-összehúzta a szemöldökét.
-De most átgondoltam újra es ezt látom észszerűnek-helyeseltem magam.
-Te és az észszerűség nem fértek össze-mondta kiborultan.Megint csönd lett, bűntudat helló újra régi barátom.
-Ha mar itt vagyok elvinnék pár cuccot-haraptam a számba.
-Ha ide besétálsz, nem jössz ki..-harapta el.
-De-beviharoztam.
-Ruhában-mondta fenyegetőleg mögülem.
-Megerőszakolsz??!-felemeltem a szemöldököm.
-Nem hisz te fogod kérni-próbálkozott.
-Azt csak hiszed-vágtam rá.Megfogta a két karom és magához rántott. Az íriszébe mélyedtem.
-El.Nem.Mész.Innen.-mondta tagolta. Egy szót sem tudtam kinyögni.
Egy kis szünet után.
-Anyád!-mérgesen rántottam ki a karom a kezéből.
Megfogtam ami szem előtt volt és kirohantam.Többé nem akarom látni!
Lehet nem nagy dolog másoknak egy csók..néhol nem is jelent megcsalást, de én nem birom máshogy látni.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Tüzet...azaz Szüzet szüntess! /ÁTÍRÁS ALATT/
RomanceMiután Dory leérettségizik "száműzik" egy utált helyre, táborba ahol a fiúk kis játékot indítottak el a neve: Szüzet szüntess! A rejtélyes kitalálója..akivel találkozik szerinte élete szerelme ki romantikus, kedves,aranyos, de mennyi lánnyal volt má...