________
____________________________Sziasztoook!!❤
Istenem egy nap alatt közel 300 vote-ot kaptam nagyon köszönöm!!!
5K!!🎉🎉💖
Imádlak titeket!😚____________________________________
Alig vártam, hogy ujra találkozzak vele mióta elmentek. Tervezgettem a karácsonyt mert ebben az időszakban a legtöbb egyetemista haza megy de én nem haza megyek hanem Londonba! Annyira izgulok!!
Most végre eljött a nap és láthatom, megölelhetem. Vele töltöm a karácsonyt, újevet annyira örülök.Elővettem a bőröndömet és pakolni kezdtem mert ma este indulok. Életemben nem voltam Londonban és most láthatom a London Eyet is meg a Tower Bridget meg sok mást. Hogy lehet valaki ennyire bezsongva már vagy másfél hónapja be vagyok. Meleg cuccokat pakoltam es esernyőt a sok eső és a hidegebb időjárás miatt. Még el kell köszönnöm a lányoktol és Justintól de félek, hogy már ők elmentem haza.
Kimentem és tekintgettem jobbra balra de úgy látom Mel és Kim is elment hátha még Justint sikerül elkapnom.
Kiszaladtam az udvarra hisz mindig ott tölti az idejét. Hála az égnek megláttam fekete hajkoronáját és odasétaltam majd leültem mellé.-Hát te?-felnevettem.
-Nem megyek sehova-sóhajtott.
-Miért?-a akezem a hátara a helyeztem es simogatni kezdten.
-Bonyolult-vágta rá es elmélkedően rám pillantott.
-El kell mondanom valamit-felemfordult.
-Várj bocsi, hogy beleszólok de el kell újságolnom Londonba megyek Jameshez!!-ugy vigyoroghattam mint egy bolond.
-Ez..szuper-mosolyogva bolintott.
-Te voltal már Londonban?-érdeklődtem.
-Nem..-nevett egy aprót és a homlokát a vállamra hajtotta.
-Majd hozok neked képeket!-csillant fel a szemem.Elkezdtem beszélni mennyi imádom Londont es mit szeretnék megnézni meg, hogy ott töltöm a szilvesztert is. Hirtelen azon vettem észre magam, hogy besötétedett és nyolc óra huszonhat percet mutat a telefon kijelzője. Felugrottam ijedtemben Justin pedig kerdőn nézett rám.
-Lekéstem a vonatot és a repülő fél óra múlva indul!-elvékonyodott a hangon majdnem pánikrohamot kapva elkezdtem fel-le jarkálni.
-Akkor ne ezt csináld hanem menj a bőröndért en pedig hívok egy taxit!-pattant fel és lökött meg egy kicsit.
Nagyon pánikba estem abban a pillanatban es futottam a bőröndért és seperc alatt visszaértem vele.A taxira kellett egy kicsit várni de nem sokat beültem meg Justin is aztán szoltam a sofőrnek, hogy vigyen a repülőtérre de gyorsan.
Huszonöt percem maradt, hogy odaérjek úgy remegnek a lábaim nem késhetem le a repülőt a vonat az a legkisebb gond de a repülő..James is ott vár majd.
Pirosra váltott a lámpa és mintha örökkévalóság lett volna mire elindult a sor. Nem tévedtem már csak tizenöt perc volt hátra mire odaértem.A bőröndöt kihúztam és nagy erővel csapódott a földnek a kereke..kártérítésre szorul mostmár. Felvettem és kézben vittem miután Justin utolért elvette tőlem, hogy könnyebben rohanjak.
Beértünk és már a vörösen izzó fejem a rohanástól izzadt is volt meg bágyadt. Justin fele fordultam es megöleltem röviden és megint futni kezdtem.
Becsekkoltam, átvilágítás mindez öt perc alatt.Végre felkerültem a repülőre és helyet foglaltam az ablaknál.
A gép bekanyarodott a kifutópályára és elkezdett gyorsítani aztan egy huppanás szerű érzéssel felemelkedett. Az egyre kisebbedő fény és a házak nagyon gyönyörű látványt nyújtottak. Fel óra múlva már a felhők főlé emelkedtünk csak tiszta sötétseg volt kár, hogy nem láthatom bár jobb is mert csak kiégetné a szemem a nap.
Kifelé bámultam miután el nem aludtam.Arra ébredtem, hogy csipog a biztonsági jel.
,,Egy kisebb légörvénybe keveredtünk kérem csatolják be az öveiket" hallottam és becsatoltam majd kinéztem égy egy kissé borús felhőket láttam. Lejátszodott a fejemben mivan ha megsérül a gép es lezuhan épp az ócean felett vagyunk senki nem élné túl. Istenem, jobb ezekre nem gondolni a pilóták ki vannak képezve biztos nem ez az első repülésük. A sztyuárdesz épp mellém ért és megkínált egy kis vizzel és étellel, elfogadtam és fizettem már nagyon éhes is voltam, rögtön befaltam. Úgy néztem ki mint egy hörcsög és tiszta morzsás voltam mikor jobbra néztem és egy egészen helyes srác ült aki pont erre nézett. Basszus, rögtön a szamhoz nyúltam es töröltem le a morzsát és takartam a nagyra nőtt pofazacskóm. Elnevette magát a fiú én pedig elvettem a tekintetem. Mégis nem akarok beégni masok előtt főleg egy jóképű srácnál.
Felálltam és elmentem mosdóba megnézni magam hátha valamiről lemaradtam es időközben fenék meretű pattanás nőtt a homlokomra.
A tükörbe neztem és hála az istennem csak karikasak voltak a szemeim. Pisiltam egyet a viz megtette a hatását majd miutan lehuztam annyira megijedtem mert a vécé elkezdte beszivni a papírt es olyan hangos szerintem fel is sikoltottam ijedtemben.
Kiléptem es szembe talaltam magam a fiúval ki előbb rajtam nevetett és most is rajtam nevet valószínűleg hallotta az apró sikolyomat.-Szia-mosolygott.
-Szia..-csak természetesen.
Bement aztán a helyemre tértem es újbol visszaaludtam.
Ismét a csipogasra es a hangra ébredtem.
,,Kérem csatoljak be öveiket leszállás következik". Mosott fejem lehet olyan álmosnak érzem magam.
James eszembe jutott és máris felélénkültem annyira hiányzik, nyakába fogok ugrani.
Már hajnalodott hűha hány órás is az út..tizenhárom. Már itt vagyunk? Lehet azert telt el ilyen gyorsan mert aludtam?
Kitekintettem és a szárnyon felnyílt a fékszárny majd egy kicsit jobbra majd balra dőlt a gép a turbolencia miatt. Egyre közelebb voltunk a földhöz, épp esik az eső de ez sem állít meg, hogy végre találkozzak James-szel. A gep leért a kerekeire es újbol huppantam egyet majd mostmár csak gurultunk.Beértem az építménybe és a csomagvarónál álltam, hogy elkezdjen forogni körbe es kiadja a bőröndöm.
Elővettem a telefonom és írtam Justinnak, hogy megérkeztem mert megígértette velem.
Hirtelen elindult és potyogtak a táskák és kijött a csomagom majd felvettem és az utasváróhoz igyekeztem James-hez.
ESTÁS LEYENDO
Tüzet...azaz Szüzet szüntess! /ÁTÍRÁS ALATT/
RomanceMiután Dory leérettségizik "száműzik" egy utált helyre, táborba ahol a fiúk kis játékot indítottak el a neve: Szüzet szüntess! A rejtélyes kitalálója..akivel találkozik szerinte élete szerelme ki romantikus, kedves,aranyos, de mennyi lánnyal volt má...