42.rész

3.5K 241 6
                                    

Ismét eljött a nyár, az időszak amire rengeteg ember vár főleg a diákok. Persze ennek en is örülök.
Nyár első hetének utolsó napja van máshogy fogalmazva James hivatalos születés napja és nincs itthon, miért is lenne?

A szobában csönd uralkodott és csak nyugodtan feküdten és pihentettem a szemem, a csengő megszólalt és megijedtem. Talán James hazajött. Az ajtóhoz baktattam azzal, hogy nyakába ugrok miután kinyitom az ajtót.
Megfogtam a kilincset és felsóhajtottam a felkészültség érdekében. Kirántottam hirtelen, a nyakába ugrotam..igen de nem Jamesnek hanem zöldes-kék szemű, lehengerlő mosolyú barátocskámnak.

-Húha nem számítottam ilyen fogadtatásra, de ez jobban tetszik-megfogta a csípőm, hogy tartson de én leugrottam és hátrább léptem.
-Bocs én nem téged..-zavarba jöttem.
-Gondoltam-húzta el a száját.
-Mit keresel itt?-érdeklődtem.
-Hát megkaptam a címed és gondoltam meglátogatlak, beszélgetünk, megismerem a barátod, akivel együtt laksz-mosolygott, ó a mosolya.
-Hát sze..szerintem nem lenne jó ötlet-elleneztem, be akar jönni istenem..James cuccai..megtudja.
-De szerintem ideje, mondhatni exem vagy és megismerkedem, összehaverkodom a szerelmeddel-nevetett.
-Nem fontos..-megráztam a fejem, nem engedhetem be.
-De az..megvárjuk bent-indult be, elálltam az útját, felhúzta a szemöldökét.
-Ő várjuk meg itt kint úgy is meleg van-kerestem kifogást.
-Oké-neki támaszkodott a falnak, a nap rásütött és úgy nézett ki mint egy isten. Elvörösödtem érzem, hogy ég az arcom.
-Szeretem, ha nézel mert tudom, hogy sóvárogsz utánam-a szemembe pillantott.
-Dehogy!-vágtam rá.
-De sóvárogsz egy ilyenért..-megsimította a karom és a lábam beleremegett.
-Meg egy ilyenért..-jött közelebb vigyorogva.
-N..nem-vihogtam zavaromban.
-Szeretnéd, ha..-mosolyogott.

-Mi folyik itt?!!-ugrott oda James és ellökte Iant aki hátra esett és a lepődöttségtől nem is tudott ragálni.
Hátrább léptem.
-Mi a szart csinálsz?!-kiabált James Ianra.
Ian csak meredt rá mint valami jövevény unikornisra.
-Remélem semmit!-tette keresztbe James a karját.
-Szóval..-felállt Ian.
-Te vagy az a titkos srác kibe annyira bele van zúgva Dory-nevetett fel.
-Nem titkos ez, Dory az ÉN barátnőm VELEM lakik na és legutolsó sorban ENGEM szeret-hangsúlyozta ki ezeket a szavakat James.
-Ha látnád a vágyat a szemében irántam akkor kétségbe vonnád-röhögött Ian.
-Vágy..-hahotált fel James.
-Aha!-vágta rá Ian.
-Az semmi, de ha te azt nagyra tartod, jaaa bocsánat te pontosan ezt tartod fontosnak-röhögött és nem kapott választ Iantól.
-Nem érdekel tovább a rohadt "barátságunk" mindig csak érdekből haverkodtál velem én csak türtem..türtem azt is, hogy kb. 10/9 csajt elszedtél tőlem az elmúlt hú mennyi is??! Ja öt évben. És mikor kibaszottul megláttalak vele!-mutatott hátra rám James.
-Ez a lány kibaszottul nem az ideálod, de mégis..miért is? Bosszants, rég be akartál kerülni a bandába Felixnek és Raynek beadtad a megváltoztam szitut, de én..én persze nem hittem neked-vett James egy nagy levegőt, elképedten néztem és tudtam, hogy szivesen betörné a képét Iannak.
-Be akartam de AKARTAM. És Dorynak a személysége tetszett meg nem a külsője, de az se rossz-kicsintott rám Ian.
-Nálam kötött ki..törődj bele-megrántotta a vállát James.
-Nem fogok, hisz Dory egy csodálatos, szép, okos lány és harcolok érte-állt Ian James elé, aki csak hümmögött a pumpa nála már egekben.

-Oké-megfordult James és felém lépett egy lépést nyugodtan, de az arckifejezése meggondolta magát és hirtelen megfordult azzal a mozdulattal beütött Iannak.

Lépnem kell nem hagyhatom, hogy verekedésig fajuljon a dolog.

-Hé..-szólaltam fel, mindkettő rám nézett.
-Nem szeretném, hogy ebből valami durva is kialakuljon ezért elmondom, hogy...Ian te egy rohadt helyes, romantikus, megvan a belső sármod is amivel bolondítasz..-erre James benyomott egy "chh"-t, Ian mosolyogva hallgatta végig a mondandóm.
James felé fordultam.
-James te...-megakadtam és gondolkoztam semmi nem jutott eszembe.
-Ne is mondd-állított meg.
-Ő életem szerelme és sajnálom, hogy eddig fajult nem akartalak átverni..-játszotta szívszaggatóan James.
-Rohadj meg James!-kiáltottam fel és nagyot nézett.
-Eltaláltam?-tárta szét a karját idegesen.

-Hallgass már végig!-fogtam meg a pólóját és lehúztam, hogy a szeméve tudjak nézni.
-Minek?-húzta fel a szemöldökét.
-Mert baszod épp azt akarom elmondani, hogy veled akarok lenni??!-forgattam a szemem.
James neki vetette magát a számnak, levegő hiány miatt elváltunk és Ianhoz állt.

-Szánalmas vagy-nevetett Ian.
-Te meg eltakarodhatsz vagy én takarítalak el innen, melyik a jobb-vigyorodott el James.
-Vissza fogsz még jönni Dory, mert ő el fogja bénázni-mondta Ian és összehúzta a szemét, megfordult majd elsétált.

James elment mellettem montha semmi sem törtent volna.
-James!-futottam be utána, ajtó becsapódott.
-Mivan?-emelte fel a szemöldökét.
-Most mi a baj?-kérdeztem.
-Semmi..-dörmögött.
Elfutottam a szobámba ahol a torta volt meggyújtottam a gyertyákát, igen huszonhárom gyertyát tettem rá mert az klasszikus.

Beléptem a konyhába ahol James telózott.
-James..-mosolyogtam, felnézett rám hirtelen és megakadt a tekintete a tortán és megint az a James-es semleges arckifejezés.
-Boldog Szülinapot-nyújtottam neki a tortát.
Felállt, megfogta a tortát majd letette és szorosan átölelt.
-Fújd el a gyertyát-súgtam, semleges arckifejezése mosolyba torkollott és egy nagy levegővel elfújta mind.

-Az ajándékot később-molyogtam.
-Most, légyszi-csillogott a szeme az örömtől, ilyet még tőle nem láttam.
-Maajd..-csöngettek.

Odaszaladtam és kinyitottam a srácoknak akik berontottak kiabálva a Boldog Szülinapot énekelve.
-Ti idióták vagytok-nevettem Ray-éken.
Beértem őket, de már köszöntgették, James pedig haláli hogy mosolygott, ha elengedné magád mindig ilyen cuki lenne az a széles vigyora.

Miután elmentek a srácok a több óra hasztalan meccs nézésükkel és sör ivásukkal, én végre oda tudtam lépni az ajándékommal. James felpillantott rám, odanyújtottam.
-Köszi-kicsomagolta.
-Köszönöm-megölelt.

-Én kicsit mást képzeltem el..úgy értem nem tárgyiast-nevetett fel.
-Na jó én mentem!-megfordultam, megfogta a derekam.

__________________________________________________

Sziasztok!
Remélem tetszett és nem lett túl unalmas;)

Tüzet...azaz Szüzet szüntess! /ÁTÍRÁS ALATT/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang