______________
___________________________________Sziasztok!
50.rész nekem ez durva fele a száznak és még közel sincs vége..
Bocsi, hogy későn hoztam nem volt ihlet.
Köszönöm az eddigi támogatásokat, de nem is untatlak titeket mert itt az új rész 😄____________________________________
_______________Furcsa, én szakítottam én mondtam, hogy legyünk barátok és ÉN hiányolom.. Úgy szeretném a csókját..NEM! Nem Dory felejtsd el mindjárt egyetemre mész és komolyan az életedre kell koncentrálni. Szerelem es a tanulás nem nagyon fér.
Két hete kerülöm James minden egyes mozzanatát. Két hete nem néztem a szemébe. Két hete nem volt a tíz méteres körzetembe. Miért szeretném most magamat adni neki? Utálom, hogy ilyen gondolatok kavarognak a fejemben és perverzek is, de miért??? Gáz lenne, ha keresném..? Nem akkor érdeklődést mutatnék iránta.
Kikeltem az ágyból nehezemre vált megint becsukni a szemem, teljesen fent vagyok. Kinyitottam az ajtót mint egy holdkóros.
James ott áll előttem.Ijedten hátrébb lépek. Olyan fantasztikus újra láni azt az ismerős szempárt.
-Te meg mit keresel itt?-furan néztem rá.
-Téged, hiányzol muszáj visszajönnöd-leguggolt elém.
-Öhm..-annyira meglepődtem, hogy csak ennyi sikeredett.
Közelebb jött már teljesen rajtam volt és megcsókolt. De hiányzott... Megfogta a derekam és falta a szám. Beletúrtam a hajába, ilyet keveset csináltam a kócos hajkoronájával, hátra dőltem és teljesen rám símult.
Befejezte majd rám pillantott.-DORY!!!-kiábálta.
-Mi??!-nagyra nyitottam a szemem.
-DORY,DORY!-ismételte.Felpattant a szemen és Felix-szel szembe találtam magam. Nem lehet álom már megint...
-Mit álmodtál?-megtámasztotta a fejét.
-Semmit-elfordultam.
-Akkor..mi volt ez?-eljátszotta csüszörítő szájjal.
Megdobtam egy párnával.
-Jólvan nem kell mondanod semmit ahoz, hogy tudjam James-szel álmodtál-nevetett.
-Mondd miért..?-összehúzta a szemöldökét.
-Mondd miért nem értem ezt, teljesen hidegen hagy téged azaz csak azt mutatod-sóhajtott.
-De..-vettem egy nagy levegőt.
-Nem!-felmutatta az ujját.
-Ne gyere a megcsalt és nem birok megbocsátani a legjobb barátod vagyok, de James és te közted olyan kapcsolat van mint a tej és a sajt között-mutogatva magyarázott.
-Most az ő pártját fogod?-felemeltem a szemöldököm.
-Tudod beszéltem vele is és..és jobb más szemszögből látni-habogott.
-Aha és akkor beadott valaki kamu ő csókolt meg dumát?-felnevettem.
Komolyan meredt rám.
-Mivan??-megrántottam a vállam.
-Rád sem ismerek..-felállt és kisétált.Nekem ne hitesse el velem, hogy James ártatlan és nem tett semmi rosszat. Kikeltem, elkészültem miután ez mind meglett az ajtó fele vettem az irányt.
-Hé..hé!!-megfogta a karom Ray hirtelen megfordultam és szuper közel találtam magam hozzá, kínos pillanat.
-Hova mész?-érdeklődött és a szemembe szúrta tekintetét.
-Haza-jelentettem ki.
-Jameshez? Mert ott van az otthonod-elmosolyodott és hátrébb léptem.
-Nem éppen az az otthon-motyogtam.
-Eldoblak gyere-biccentett.Beszálltunk a kocsiba. A kocsiba??
-Mióta van nálatok kocsi?-lepődtem meg.
-Ja csak erre az utolsó hónapra béreltünk-hadarta és megmarkolta a kormányt.
-Utolsó?-ránéztem.
-Azt mondtam? Ö..miiii?-gyújtást adott.
-De ezzel mire akartál célozni!!-megfogtam a vállát.
-Jó nem birom...úgy volt, hogy titok, de pontosan egy éve vagyunk itt es a menedzserünk egy évet adott aztán mennünk kell..fél hónap maradt aztán azt akartuk, hogy ez ne befolyásolja a béküléseteket-leparkolt, hogy kerültünk ide Jameshez ilyen gyorsan.-Nem tudom felfogni fél hónap és hagytam volna, de..-össze voltam zavarodba.
-Mindegy is, csak menj-legyintett a kezével.
-Köszönöm!!!-kiszálltam gyorsan és futottam, kinyitottam az ajtót és járkáltam fel-le.-JAMES!!-kiabáltam, benéztem a szobájába.
A látvány ami elém tárult bárcsak nem látnám, az ereimben végig futott a méreg, a szégyenérzet, a csalódottság. James Emily lába közt feküdt és csókolóztak, ribanc széttette a labait. Annak örülök, hogy ruhában vannak..legalább is James..
-Elnézést val..valamit megzavartam?-a könnycsatornáim megnyílni készültek, ismerjük a sűrűn pislogást.
-Igen, mindenbe belezavarsz-mondta Emily.
James dermedten engem bámult mint aki szellemet látott. Mit mondhatnék gyorsan túllépett rajtam, nagyon szeretett...
-Sajnálom..-majdnem kisétáltam.
-Ja és James szerettem volna elköszönni..-sóhajtottam.
-Húzz már el!-kialtott fel Emily.
-Sicc ribanc az ólba!-dobbantottam, James felmakogott.
-Szóval szia és ennyi..-kifutottam már félig meddig sírva.Elmentem a kocsi mellett és Ray csak bámult utánam cigivel a szájában. Csak az adrenalin hajtotta a lábam izmait, másképp összeesve feküdnék a járdán. Ray jött utánam és az ablakot lahúzta.
-Nem akarsz..?-kiabálta.
-Nem!-töröltem az arcomról a könnyeket.
-Dory! Ha véletlen elmondanád mi volt...-próbálkozott.
-Hagyj békén!-befordultam egy mellékutcán. Megálltam és le szerettem volna nyugodni, tomboltak a gondolataim.
Odasétált hozzám Ray és barátiasan átölelt.
-Mi történt..?-suttogta.
-Csak..csak-dadogtam.
-Figyelj megcsókolta Emilyt nagy ügy, ez olyan mint..-beleszelte az ujjait a hajamba és a fejem az arcához nyomta majd megcsókolt.
-Ez-mutatott rám.
-Ezt miért csináltad?-elcsodálkoztam.
-Példakénk-megrántotta a vállát.
-Nem tudtad volna csak szóban példaként felhozni?-keresztve fontam a karom.
-Nem az én hibám túl jól nézel ki-mondta.
-Te...-felhúztam magam.
-Látod ez volt Emilyvel és Jamesszel-elmosolyodott.
-Fura példáid vannak, de értem-nevettem fel kínomban.
-Elköszöntem tőle..-lesütöttem a szemem, úgy döntöttem nem mondom el, hogy Emilyvel volt újfent nem akarom, hogy utálják vagy ilyesmi. Jobb visszatartani a sírást is majd..-Megyek majd találkozunk-nyomtam az arcomra egy műmosolyt.
-Oké szia-megveregette a hátam.
-Szia-elindultam.Jobb volt míg nem ismertem őket, se Iant, se Felixet, se Rayt, se Jamest. Bánnam Felixet és Rayt is de akkor nem lenne az a két.. James mégcsak nem is hiányol hanem rögtön hívja az exét, hogy szakított a baratnőjével szabad a pálya. A legrosszabb az, hogy elfelejteni sem birom őket sem Iant sem őt. James elvitte az egyik részem úgy életképtelennek érzem magam.
Nemsokára egyetem új barátok új élet.Gyűlölöm Jamest.
ESTÁS LEYENDO
Tüzet...azaz Szüzet szüntess! /ÁTÍRÁS ALATT/
RomanceMiután Dory leérettségizik "száműzik" egy utált helyre, táborba ahol a fiúk kis játékot indítottak el a neve: Szüzet szüntess! A rejtélyes kitalálója..akivel találkozik szerinte élete szerelme ki romantikus, kedves,aranyos, de mennyi lánnyal volt má...