38.rész

3.8K 266 6
                                    

Kopogtak, kiver a víz. Kérlek ne Ian légy..
Felálltam és halk léptekkel lassan az ajtóhoz férkőztem. Hezitálok egy rövid ideig és kinyitom az ajtót. James ellágyuló tekintetét látom magam előtt és megkönnyebbültem bújtam hozzá egy szoros ölelésre.

-Szia-köszöntem.
-Nekem itt ne köszöngess, már nem kell inkább csak csókolj meg es eredjünk be-vigyorgott.
-Igen főnök-nevettem és megcsókoltam.
-Ez tetszik többször hívj így-megpuszilta a nyakam.
Leült és komolyan nézett rám, éreztem valami fontosat akar velem közölni, megint elkapott a görcs. Nagyon ideges voltam és a pulzusom az egekben volt, féltem.

-Jössz vagy oda kell, hogy menjek?-felemelte a szemöldökét.
A lábaim zselévé valtoztak és csak bambultam.
-James...-szóltam.
-Igen?-felállt.
-Mit szeretnél közölni?-meredten figyeltem rá.
-Nyugi már, nem rossz dolog gyere-mutatott maga mellé.
-Huh...oké-leültem.
-Na, eddig csak béreltem a helyet, de úgy gondoltam megveszem és te..esetleg-nyelt egyet.
-Segítek, ha kell-mosolyodtam el.
-Nem..nem kell, csak hozzám költözhetnél-elfordította a fejét és bizonytalanul nézett rám, még nem láttam bizonytalannak..ilyen ha a nagy egoista, céltudatos James valamitől esetleg fél.
-Igen?-kerekedett el a szemem.
-Ha akarsz, csak akkor-kifújta a levegőt.

-A ronda nővérkém keresi valaki-bejött Harry.
-Takarodj már ki egy kicsit..-szólalt fel James.
-Nem-a tesóm megrántotta a vállát.
-Na figyelj öt évvel vagyok idősebb..ÖTTEL! Én már iskolás voltam mikor te szoptad az ujjad, most szépén ki is tudsz menni mert símán elrugom a segged-James farkasszemet nézett Harryvel.
Harry kiment, valamit morgott az orra alatt.

-Szóval..-fordult vissza felém James.

Igazábol nem lenne rossz ötlet, ráadásul el kéne költöznöm és főiskolára kéne mennem vagy egyetemre, munkát keresnem és jézus. Egy lépés a felnőtté válás felé egy tapasztalt férfival. Most, hogy belegondolok James már egy férfi, ki egy pisisre üti el az idejét..
Félek, hogy gátolom..mi lesz ha későbbiekben is együtt leszünk és ő már gyereket akar, de én nem vagyok rá felkészülve? Kénytelen lesz elhagyni és egy komolyabb NŐ-t keresni nem egy kislányt, akinek még nincs megalapozva a jövője. Ő már egy komoly kapcsolatot akar hisz össze akar költözni, én pedig néha alig merek kimenni este a konyhába...istenem..

-Dory..mit gondolsz?-mélyen a szemembe nézett.

Mit szóljak? Ha igent mondok akkor hozzá költözöm..és egy idő után megromlik a kapcsolatunk és fájdalmas elköltözés.
Ha pedig nem akkor megsértem és tudni fogja, hogy nem vagyok komoly barátnő számára és szakítunk..
Szeretnék vele lakni, szeretnék vele ébredni és aludni.

-Igen-bólintottam.
Megkönnyebbülve húzta mosolyra a száját.
-Mikor menjek?-gondolkoztam, hogy sok dolog van amit el kell vinnem.
-Minél hamarabb, jó?-felemelte a szemöldökét.
-Jó-bólintottam.

El sem hiszem hozzá fogok költözni, hozzá!! Együtt fogunk kelni reggelizni, ebédelni, vacsorázni, aludni.

Hirtelen nagy örömtől megöleltem szorosan, ahogy bírtam.
-Huh erre nem számítottam..-ölelt vissza.

Nem számított a gyerekes reakciómra, már ábrándul ki belőlem...

-Miért? Mire számítottál?-kérdeztem ijedten.
-Arra, hogy nem-rántotta meg a vállát.
-Miért mondtam volna nemet?-lepődtem meg.
-Mert..te..-kézdte.
-Túl gyerekes vagyok és félek egy költözéstől? Éretlen?-fejeztem be.
-Neeeem-furán nézett rám.
-Hanem..hogy te komolyan gondolod..-zavart volt.

James ZAVARBA jött! Csoda az ilyen erre felé..

-Mit gondolok komolyan?-kereszbe tettem a karom.
-A...-kereste a szót.
-Hm..?-vártam.
-Istenem a kapcsolatunkat..-bölte ki.
-Mert szinte még gyerek vagyok?-húztam el a szám.
-Nem...hanem, azt hittem te nem akarsz velem komoly dolgot..-megint zavarba jött! Milyen édes..
-De akarok!-vágtam rá.
-Megbeszéltük-bólintott.
-Nekem ma estére gyere át!-felállt és mondta komolyan, erre kuncogtam egyet és megcsókoltam.
-DE KOMOLYAN!-ment ki az ajtón és visszakiabált.
-Jó!-kiáltottam.
Aztán elment és annyira be voltam sózva, hogy már pakolni kezdtem. Már nagyban pakoltam a fontos cuccokat, de bejött Harry.

-Keresnek..-állt az ajtóban.
-Ki?-siettem az ajtóhoz és megláttam az ott álló Iant. Olyan szexin állt ott, szerintem ez még a képzeletet is felűl múlja.
-Mit szeretnél?-keresztbe tettem a karom.
-Téged, még mindig-nevetett.
-Öhm..-elpirosodtam. Hogy tudja ezt tenni?
-Bemehetek?-kérdezte és túl közel volt.
-Nem-vágtam rá.
-Mi..?-akkora lepődöttség jelent meg az arcán, hogy ki lehetne belőle nézni, hogy épp most tudta meg, hogy egyáltalán él.
-Azt mondtam nem, vagy ismételjem el?-komolyan néztem.
-Nem..kell-mondta.
-Este ráérsz?-mosolyodott el megint magabiztosan.
-Nem-húztam el sajnálkozóan a szám.
-Miért? Mi programod van?-kérte számon.
-Mondjuk magammal foglalkozni és a kapcsolatommal!!!-emeltem fel a hangom.
-Mi...?-képedt el.
-Jól hallasz, kitisztítsam drága füledet?-pimaszul mosolyogtam.
-Mióta lettél ilyen Dory?-széttárta a karját.
-Mindig is ilyen voltam csak nem ismertél, most meg csak hivogatsz el randira ,meg meg akartál csokolni kétszer! Közben meg sem kérdezed, hogy állok most!-be akartam csukni az ajtót, de megfogta.
-Figyelj..bocsánat. Nem tudtam, hogy van barátod, de kéne egy baráti találkozó..-emelte ki a baráti szót.
-Azt megbeszélhetjük..-bólontottam.
-Jó..-elment és a járása még mindig szexi.

Este elmentem a nagy dobozzal Jameshez és csöngettem.
Kinyitotta és nagyot nézett.
-Hú..ez?-nevette el magát.
-Nem ide fogok költözni?-nevettem.
-Igen..de ma magadat csak kellett volna hozni!-behúzott és adott egy apró csókot.
Megláttam a popkornt a tvnél és a pizzát az asztalnál.
-Oh..-esett le.

Azt szeretem Jamesben nem az a romantikus ő megoldja máshogy a dolgokat pizzával és filmmel meg popival. Ennyi! Srácok ennyit kell tenni!

Elvette tőlem a dobozt és letette majd leült a kanapéra én meg mellé. Elfeküdt, majd rá feküdtem és filmet néztünk közben popkornt ettünk, de persze James marékkal ette én meg egyesével, szóval 3/4-ét ő ette meg!

A film végére bealudt, jellemző..nálunk nem úgy megy mint a romi filmekben, hogy a lány bealszik és a fiú figyeli cukin..nheeem..ő bealszik aztán én takargassam!

____________________________________________________

Sziasztok!:)
Ha tetszett jelezd!!😊

Tüzet...azaz Szüzet szüntess! /ÁTÍRÁS ALATT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora