46.rész

3.5K 247 18
                                    

Nyár végén járunk hamarosan kezdem az egyetemet addig is kiélvezem minden percét ennek az időszaknak főleg James-szel.

Ma harmincöt fokot mondanak nem meglepő napok óta nem esett az eső, tiszta szárazság van. Úgy süt a nap, hogy ki sem mer lépni az ember az utcára oly annyira perzsel. Persze valakinek nincs melege és élvezi a meleget, ez James. Most is elment Ray-ékkel a strandra, én pedig ki nem lépek a házból itt van légkondi. Fagyit eszem, hogy lehűtsem magam, de így is csurog rólam a víz.

Ajtó kattanást hallok és belép James, kinek aranybarna a bőre és csak a napszemüvege leégeti rólad a bugyit.

-Szia-elmosolyodott és belekanalazott a fagyimba.
-He hozz magadnak-öleltem át a fagyisdobozt.
-Ne azt ölelgesd-arráb tette és felhúzott megölelni.
-Fú de le vagy izzadva, összeragadunk-próbáltam elnyomni.
-Milyen hófehér a bőröd-felnevetett.
-Ki nem lépek innen-megráztam a fejem.
-Te nem, de én igen és veled-felemelt és kivitt az ajtón majd bezárta.
Az árnyékba álltam és figyeltem a próbálkozását, úgy is visszajutok.

-Most eljössz velem Brighton strándra-a napra visszahúzott, hunyorogva csodálkoztam ezen hisz még ilyet nem csinált, épp nem szokta érdekelni mit csinálok most meg el akar magával hurcolni ez gyanus.
-Várj hozom a fürdő ruhád-bement és a kezembe nyomta miután újból bezárta az ajtót.

Persze nem mehettünk se kocsival, se busszal mert jó idő van és bla,bla.
Bő egy óra séta után odaértünk közben ki is száradtam utálom a meleget!

-Menj öltözz át de aztán siess!!-vigyorgott.
Átvettem, persze a feketét hozta, hogy süljek be. Mellé sétáltam és testem minden porcikáját végig pásztázta.
-Nem ugrik ki a szemed esetleg?-keresztbe fontam a karom.
-És neked a szád nem fájdult meg? Mert megkéne-forgatta a szemét.
-Miért hoztál ide?-körül néztem.
-Hogy belecsapjalak a homokba-elbuktatott és a fejem belenyomódott a homokba, lassan felnézte és kiköptem az a tömérdek mennyiségű homokszemcsét ami a számba került. Hátamra fordultam és a szemébe néztem mérgesen.
Néhányan akik elmentek mellettünk csak furan néztek.

-Na állj már fel-felröhögött.
Kinyújtottam a karom annak a reményében, hogy felhúz, de erre várhattam.
-Rohadj meg..-felkeltem.

-Dory!-szaladt oda Felix.
Felcsimpaszkodtam a nyakára és megpusziltam az arcát.
-Hiányoztál!-mosolyodott el.
-Te is nekem!!-ölelgettem.
-Olyan fehér vagy mint a seggem-felnevetett.
Elnevettem és is magam és Jamesre néztem, aki keresztbe font karral, felhúzott szemöldökkel nézett. Kérdőn összehúztam a szemem majd odasétált Rayhez.
-Mi a baja-pillantottam Felixre.
-Honnan tudjam olyan kiismerhetetlen mint az óceán-vigyorgott és leültünk.

-Mivan veled és Chasyvel?-komolyra fordítottam a szót.
-Hát semmi-megrántotta a vállát.
-Mi az, hogy semmi?-meghökkentem.
-Szakítottunk-elnézett balra érdektelenül.
-Miért?-kerekedett ki a szemem.
-Mert...
-James na ki van itt??!-kiáltott fel Ray és odarántottuk a fejünket.

A szemem össze-vissza cikázott, kit kell nézni?
-Ki az-suttogtam.
-Nézz balra-mondta Felix döbbenten.
Balra néztem és ott volt egy néni, aki épp erre tart és mérges feje volt.
-A néni?-mutattan oda észrevétlenül.
-Nem! Ott-megfogta az arcom és odafordította.
-Az!-szólt eréjesen.

Egy lány az, kinek haja koromfekete és az orrán, száját díszelgett egy karika piercing, karján pedig egy tetkó virított. Az arca kerek, de formás volt. Világoskék szeme annyíra rikított a lebarnult bőre miatt, minden lépésénél egy férfi megnyalta a száját nem csak a férfiak fordulnak meg utána hanem a nők is..
Melle majd' kibluggyant a melltartóból a mérete minimum C-s. Eléggé aránytalan hisz a dereka vékony, ahoz képest a melle és a csípőre elég nagy. Mintha lassított felvételben menne mint a filmekben, mikor betoppan a szexi,népszerű lány. Ahogy közelebb ért még a tökéletes pattanás nélküli arcát kémleltem és James felállt a lány hozzá képest mint egy kiscirkáló a godzillához. Bájosan,csábítóan James szemébe nézett, elvörösödött erre a kék szemekre. Elvörösödött! Innen is látni a két kis piros foltot. Az önbizalmam ebben a percben koppant egyet a létra alján. Ki képest Jamest ilyen zavarba hozni?! Meg kell tudnom a nevét..

Felpattantam indulatosan.
-DORY meg ne merd!-szólt rám halkan Felix.
-De...-kétségbe esve figyeltem az eseményeket.
-Az exe bemutatja neked ha akarja-nyugtatott.
-Az exe??-már ájulás határán voltam.
-Ja olyan dögös..-tátva marad a szája.
-FELIX!-kiáltottam fel csöndben.
-Tudom nem segítek-bólintott.

Amikor visszapillantottam már James és a csaj el is tüntek, megrémültem.
Istenem merre mentek?? Kerestem őket a hotdogosnál meg a külön medencéknél, de sehol nem láttam őket. Istenem mivan, ha valahol épp szexelnek vagy nyalják-falják épp egymást.

A fagyisnál megtaláltam őket és megrökönyödtem nem mertem tovább menni. A csaj ezerszer magabiztosabb lehet nálam sőt még idősebb is látszik.
A lány belenyal a fagyiba olyan furcsán erotikusan és egész végig James szemébe nézett aki perverz mosolyra húzta a száját. Közbe kell lépnem..
Felhúzzuk magunkat a legmagabiztosabb énünket mutatjuk.

Odaléptem és dadogva nyögtem a sziasztokot, a lány pedig értetlenül vigyorogva nézett rám.
-James én szeretnék menni már eléggé elfáradtam..-hazudtam valamit csak, hogy ne legyen ezzel a csajjal.
-Oké otthon találkozunk..-ram sem nézett a mondat közben.
Ez fájt..ez belemart a lelkembe kissé.

-Jaj te vagy a tesója-vigyorodott el a lány. Lesokkolódva álltam előtte, olyan az aurája, hogy nem tudok szólni.
-Én Emily vagyok örülök, hogy találkoztunk nem nézel ki harmincnak..tényleg nagyon hasonlítasz az édesanyátokra-kacsintott.
Jézusom ez komoly?
-Emily..-bökte ki James zavartan.
-Ő a barátnőm-olyan hangsúllyal mondta mintha szégyelne...mindjárt elsírom magam.
-Ó..istenem bocsánat nem akartam anyukád felhozni..-szomorúan, boci szemekkel bámult Jamesre.
-Semmi gond-megrántotta a vállát és rámosolygott.
Persze nekem mindig órákig kell bocsánatért esedeznem..

Tovább beszélgettek mintha ott sem lennék...Köszi én is itt vagyok a baratnőd!

Elviharoztam onnan.

_______________________________________________

Sziasztok!
Bocsi a rész miatt, hogy ennyit késett:(

Tüzet...azaz Szüzet szüntess! /ÁTÍRÁS ALATT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora