2

1.6K 93 35
                                    

DIANA

"Jij bent Diana, is het niet?" Een jonge man staat voor mij terwijl hij mij even aan kijkt.

"Ja," zeg ik met een glimlach. "Ik ben Diana, ja."

De man kijkt me nog een keer aan voordat hij verder het gebouw binnen loopt, terwijl ik hem volg.

Deze man is raar.

Ik loop door en knal tegen iets hards aan en val op de grond.

"Ook hallo daar beneden." Ik kijk omhoog en kijk in het lachend gezicht van Shawn.

Schamend...

"Uhm, hoi?" vraag ik en gelijk schud ik mijn hoofd. "Hoi Shawn." mompel ik en ik sta op.

"De nieuwe danseres van je videoclip." zucht ik. Het lijkt of ik het niet leuk vind, maar als ik alles vandaag bij elkaar op een rijtje zet, gebeuren er allemaal maar schamende dingen, behalve dan dat ik Shawn heb ontmoet.

"Kom maar mee." Hij glimlacht even naar mij en dan begint hij te lopen naar een of andere dansstudio waar de hele crew staat.

"Hoi," Ik mompel gauw wat. "Ik ben Diana."

De crew kijkt mij aan met grote ogen. Wat? Geen mooi meisje verwacht?

"Diana is onze danseres voor de aankomende dagen." Ik knik even en Shawn slaat een arm om mijn heen.

"Dit is danseres?!" Een man kijkt mij aan en ik geef hem een blik terug.

"Wat?! Een dunner meisje verwacht, ik ben prima op maat en niveau. Kan ik niet van jou zeggen!" Ik kijk hem boos aan.

"Trek niks van hem aan, hij heeft zijn maandelijkse periode." Ik kijk Shawn aan.

Maandelijkse periode?

"Maar het is een man." sis ik terug en Shawn trekt een wenkbrauw op.

"Dus?" mompelt hij en ik schud even.

"Laten we de dans even doornemen en dan gaan wij beginnen." Een vrouw met grijs haar, ik hoop geverfd voor haar, klapt in haar handen.

Juist ja.

+++

"En hoe was het?" Mijn moeder opent de deur van de auto en ik stap in en doe mijn gordel om.

"Het was geweldig! Echt waar mam." zeg ik enthousiast en ik zet de radio aan.

"En Shawn, hoe was dat?" Mijn moeder haalt haar wenkbrauwen een paar keer op.

"Doe maar niet mam, doe maar niet." Ze zucht even.

"Hij was lekker hè?" zegt mijn moeder.

"MAM!"

Her Last Wish • Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu