15

1K 67 2
                                    

DIANA

"Diana Wilson?"

Met knikkende knieën sta ik op van mijn stoel.

Een zuster met een lieve glimlach en mooi lang blond haar schud mijn hand even.

God ik ben zo zenuwachtig. Misschien had ik toch wel graag gehad dat Shawn op dit moment tóch bij me was. Straks val ik nog flauw van de zenuwen.

Jeez, dat zou pas schamend zijn.

"Aangenaam, ik ben Dokter Williams, je kunt met mij meekomen."

Ik wil iets zeggen maar doordat ik zo zenuwachtig ben krijg ik geen normaal woord uit mijn mond.

Dokter Williams begeleid me naar een soort kamer – wat waarschijnlijk haar kantoor moet zijn – en vervolgens gebaart ze dat ik tegenover haar bij haar bureau moet zitten.

"Je had bepaalde klachten zoals verminderde eetlust, gauw misselijk, vermoeidheid en zwakte?" Begint dokter Williams vervolgens waardoor ik even mijn wenkbrauwen op trek.

Dit heeft Dennis sowieso tegen haar gezegd. Ik bedoel, het enige wat ik door heb gehad is dat ik minder eetlust had – en dat heb ik niet eens laten zien – en dan nog dat ik snel misselijk was.

Ik snap dat hij bezorgd is, maar hij hoeft toch niet gelijk te zeggen dat ik zwak ben en vermoeid ben?

Ik bijt even op mijn lip en knijp even in de leuning van de stoel.

"Eerlijk gezegd heb ik alleen klachten over de eerste twee symptomen."

Dokter Williams knikt even en vervolgens tikt ze een aantal dingen in op haar computer.

Een paar seconde is dokter Williams stil maar dan toch begint ze weer te praten.

"Aangezien ook de symptomen zwak en vermoeid aan zijn gegeven doen wij toch graag een klein onderzoek. U kunt met dit formulier op afdeling 3 uw bloed laten testen. Het is een zekerheidsmaatregel."

Mijn mond zakt open. Noway dat ik bloed ga laten prikken. Dat doet ongelofelijk veel zeer!

Her Last Wish • Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu