DIANA
"Di, wakker worden." Ik word heen en weer geschud en ik mompel wat.
"Het is 11 uur!" schreeuwt een stem en gelijk vlieg ik over eind.
"Je maakt een grapje, toch?" zeg ik vragend en Dennis schudt zijn hoofd.
Gauw pak ik mijn mobiel en ontgrendel hem.
23 gemiste oproepen van Shawn...
"KUT!" Ik vlieg mijn bed uit en loop naar de badkamer van Dennis en mij en begin gauw alles te doen wat ik normaal ook doe.
"Dennis, kan je even lunch maken, dankje!" Dennis mompelt wat en vertrekt dan.
Gauw snel ik weer terug naar mijn kamer waar ik mijzelf in een sport beha, joggingsbroek en sweater prop.
"DOEI!" Ik geef mijn vader een knuffel en zie dat Dennis al buiten klaar staat met zijn motor en mijn lunch in zijn rugzak.
"Laten we gezellig over de straten van New York racen." lacht Dennis en hij geeft plankgas.
Hell yeah.
+++
"Sorry, sorry sorry!" Ik storm het gebouw binnen en zie Shawn praten met een of andere man.
"Diana het is nu kwart voor 12, je zou er 9 uur zijn. Je bent ruim te laat." mompelt Shawn en ik kijk beschaamd naar beneden.
Ik ben erg slim bezig.
"Sorry, ik had me verslapen. Hoe kan ik het goed maken?" Ik kijk Shawn even aan.
"Niet, het is je vergeven, als je nu maar het stukje even gaat dansen." Shawn grijnst en spontaan geef ik hem een knuffel.
"Je bent de beste." mompel ik en Shawn lacht even.
+++
"Fijne avond!" Ik zwaai even naar alle mensen en geef Shawn een knuffel.
"Morgen wel op tijd hè." Ik lach even.
"Di! Ik heb je motor meegenomen dus kan jij gaan racen tegen mij!" Dennis komt het gebouw inrennen met mijn helm en de sleutel en lachend gooit hij het naar mij toe en vang ik het zeer behendig op, voor mij doen.
"Jij hebt een motor?!" Ik grijns even en knik dan en ik pak de moter helm vast met mijn linkerhand terwijl de sleutels om mijn rechter wijsvinger hangt.
"Wil je mee racen? Kan je gelijk bij ons eten!" zeg ik lachend.
Shawn knikt en even kijkt hij anstig.
"Maar ik heb geen helm." Hij kijkt mij aan.
"Leen die van mij maar." Ik geef hem mijn zwarte helm, die Shawn gelijk opzet.
"WIE ALS LAATSTE THUIS IS, IS EEN ONDERBROEK!"
En Shawn en ik rennen als gekken weg.
---
Ik (Karlijn) ga binnenkort naar Afrika een week dus dan kan ik waarschijnlijk niet updaten :$
JE LEEST
Her Last Wish • Shawn Mendes
FanficShe wants one thing, from him. One last thing. Alle rechten voorbehouden 2017.