6

1.2K 83 10
                                    

DIANA

"Oh my freaking boontjes." Mijn moeder slaat een hand voor haar mond als Shawn en ik de woonkamer binnen komen lopen.

"Hallo mevrouw." zegt Shawn en hij geeft 3 kussen op de wang van mijn moeder.

"Oh my freaking-" Ik kijk mijn moeder aan en gelijk stopt ze met haar fangirl momentje.

"Dat is dus mijn moeder." Ik kijk Shawn aan als de deur open gaat en Dennis komt mokkend binnen lopen.

"Verloren lieverdje." zeg ik met een glimlach en knijp even in zijn wang.

De liefde hangt in de lucht.

"Didi, eten." Het hoofd van mijn pa steekt het hoekje om en ik knik even.

"Shawn, je lust hopelijk pizza." zegt Dennis lachend en hij snelt naar de eetkamer waar hij gelijk aan tafel gaat zitten en de rest volgt hem.

+++

"Ik heb geen trek meer." zeg ik zachtjes en im kijk naar mijn pizza waarvan ik 2 puntjes heb gegeten van de 8. "Wat dan." Dennis kijkt mij aan en ik haal mijn schouders op. "Gewoon geen trek."

"Shawn, eet jij de rest maar op." mompel ik en ik schuif mijn bord met pizza naar Shawn. Hij kijkt mij even aan en ik mompel wat voordat ik van mijn stoel afstap.

"DiDi?"

Gauw ren ik naar de wc en begin ik alles uit te kotsen, zover dat kan.

"Rustig maar." Een hand haalt het haar weg dat voor mijn gezicht hangt en een andere hand wrijft rondjes over mijn rug.

"Alles komt goed."

Ik begin te braken en laat mij door mijn knieën zakken.

"Diana?" Shawn gaat door zijn hurken en kijkt mij aan en langzaam sluit ik mijn ogen en laat ik de slaap mij mee nemen.

Her Last Wish • Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu