SHAWN
Met een verwarrende blik staar ik naar mijn telefoon in mijn handen.
Ze heeft me gewoon weg gedrukt. Ze heeft me écht weggedrukt. Diana heeft me weggedrukt.
Maar waarom? Wat in godsnaam heb ik fout gedaan?
Ik slik even en open mijn Whatsapp gesprek met Diana.
Ik diana, wat heb ik fout gedaan?
Twee vinkjes. God thanks, m'n berichten worden in ieder geval weer afgeleverd.
Een rilling loopt over mijn armen wanneer ik iets bovenin de balk zie verschijnen.
Diana is aan het typen..
Diana Shawn je wilt niet met mij praten
Diana niet nu
Ik schud weer even verward met mijn hoofd.
Waar in vredesnaam heeft ze het over? En waarom doet ze zo.. weird en vaag?
Is er iets wat ik niet weet en wat ik ook niet mag weten?
Ik Diana je moet me vertellen wat er aan de gang is.
Ik ik heb je niet meer gesproken sinds het ziekenhuis
Ineens schiet me iets te binnen. Er is niets mis met Diana toch? Nee, dat kan niet. Dan had ze het me al lang verteld moeten hebben.
Ze is niet ziek.
Diana Shawn ik meen het. Je wilt het niet weten.
Ik slik even. Misschien is er wel degelijk iets aan de hand. God, ik maak me zo'n zorgen.
Ik wil je me op z'n minst vertellen waar je dan uithangt?
Diana thuis?
Waarom geloof ik dit nou niet? Omdat ik Diana ken en ik weet dat ze nooit zou reageren op zo'n vraag.
Ik en nu eerlijk DiDi
Diana goed, ik ben in Noorwegen. Maak je geen zorgen ik heb het ontzettend naar m'n zin hier.
Waarom defuq zit ze in Noorwegen? Is ze daar al sinds die dag dat ik naar Brussel ging en dat zij die afspraak in het ziekenhuis had? Is ze naar de afspraak rechtstreeks doorgegaan naar Nóórwegen? Dat kan toch bijna niet..
Ik geloof er echt helemaal geen bal van.
JE LEEST
Her Last Wish • Shawn Mendes
FanfictionShe wants one thing, from him. One last thing. Alle rechten voorbehouden 2017.