3

1.5K 85 20
                                    

DIANA

"Hey schatje patatje!" Roept mijn vader vrolijk zodra mam en ik de woonkamer weer binnen komen wandelen.

"PAPA!" Gil ik vrolijk en spring in zijn armen.

Ja, soms ben ik echt nog een klein kind.

Mijn vader lacht en woelt door mijn haren heen.

"Och meissie, mama had me al verteld hoe zenuwachtig je was en–" begint hij, maar ik haak hem af.

"Mam! Ik was niet zenuwachtig!" mopper ik stilletjes, waardoor mijn moeder begint te lachen.

"Ik geloof je moeder. Meisje ik ben zo ongelofelijk trots op je. Je staat straks op YouTube samen met Shawn Mendes!" Mijn vader laat me los. "Je word beroemd DiDi!"

"Pap." kreun ik, maar mijn vader gaat gewoon veder met zijn oh zo goede verhaal.

"Straks mogen we nog met z'n allen naar Hollywood! En dan gaan we samen uit! Lijkt dat je niet leuk moppie?"

Ugh, op dit soort momenten háát ik mijn ouders zo verschrikkelijk erg.
Soms hoop ik nog steeds dat ze net zoals alle andere ouders uit de prehistorie komen. Maar nee, sinds dat ze mij en mijn tweelingbroer Dennis hebben, is het volgens mij alleen maar erger geworden.

Mijn ouders zijn alles behalve 'uit de prehistorie.' Ze zijn altijd op de hoogste van het laatste nieuws. Maar dan ook écht van álles.

Mijn moeder wist zelfs een keer eerder dat er een nieuw album van Twenty One Pilots uit was gekomen dan dat ik wist. En terwijl ik toch wel die typische dochter ben die non-stop op alle social media wat maar mogelijk is zit en iedereen stalkt. Ík zou de gene moeten zijn die alles als eerst zou moeten weten.

Trouwens, mijn moeder is ook een of andere gekke fangirl van Shawn Mendes en heeft mijn vader er ook zo goed als mee aangestoken.

Ze zijn stiekem gewoon super jaloers op mij dat ik mee heb gedanst vandaag in een van zijn nieuwe video clips. Hihi.

Ik bevrijd me langzaam uit mijn vader zijn grip, aangezien hij me nog steeds vast heeft.

"Waar is Dennis? Ik moest hem alles vertellen." Zeg ik en kijk mijn ouders met grote ogen aan.

"Hij is boven. Hij was eh.. een beetje slaperig hé Monica?" Mijn vader stoot even mijn moeder kort aan.

"Ja, Dennis heeft vorige nacht een beetje te veel gedronken."

Oh ja dat was waar ook. Ik heb Dennis helemaal niet gezien vanmorgen. Hij had niet eens tijd om mij succes te wensen, lul.

"Ik ga hem wakker maken. Die ass." Ik doe een poging om naar boven te lopen, maar ik word tegen gehouden door mijn vader.

"Laat hem nu even lekker slapen Di. Vertel hem alles morgen maar."

Ik rol met mijn ogen. "Ja maar.."

"Nee, laat je broer nu gewoon. Hij heeft ook rust nodig."

Ik zucht en laat mezelf op de bank vallen.

Ik vis mijn telefoon uit mijn broekzak en druk even op mijn homebutton. Direct zie ik allemaal meldingen open staan, maar eentje blinkt er vooral uit.

06******** hi Diana

Heh, wie is dit nu weer? Een of andere gekke stalker? Ugh.

Ik en wie ben jij

06******** shawn

Mijn ogen worden groot. WAT.

Ik nee

Ik hoe kom je aan me nummer?!! o m g ik schrok me dood shawn !!

Shawn ohja die heb ik gekregen van iemand die er voor heeft gezorgd dat jij in mijn clip kon dansen (:

Shawn ik wou alleen even zeggen dat je het echt geweldig deed!

Ik dankje wel

Ik shawn 🙃

----

Written by willemijn

HERMAN DE GLITTERONDERBROEK IS REAL

Her Last Wish • Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu