14

1.1K 71 2
                                    

DIANA  

De volgende dag word ik langzaam wakker en besef ik dat Shawn naar zijn hotel is gegaan en ik vandaag een afspraak heb in het ziekenhuis. "Goedemorgen DiDi." Ik schiet omhoog en zie Shawn in mijn kamer staan.

"Je was toch naar je hotel gegaan gisteravond?" zucht ik en ik stap mijn bed uit en trek gauw mijn schone kleren aan, die ik gister al klaar heb gelegd.

"En dan ga jij niet naar het ziekenhuis, daarvoor ken ik je goed genoeg." zegt Shawn en ik knik en loop langs hem heen naar beneden.

"Heb je al ontbeten?" Shawn schudt zijn hoofd en ik knik en pak de eieren in een pan terwijl ik voor mij 1 broodje pak en voor Shawn twee.

"We moeten wel zo gaan, je hebt om half 10 een afspraak het is nu half 9." mompelt Shawn en ik schud mijn hoofd.

"Ik wil dit alleen doen. Het is heel lief van je Shawn dat je mee wilt gaan enzo, maar dit is iets wat ik alleen wil doen, zonder mensen, dus ook zonder jou." Shawn kijkt mij verbaasd aan en mompelt wat.

"Ik breng je wel en wacht buiten op je." Ik knik en pak dan mijn handtas met mijn paspoort en al dat soort spullen en mijn ziekenhuispapieren met de afspraak erop, wat Dennis allemaal heeft zitten te regelen.

"WIE HET LAATSTE BIJ DE AUTO IS, MAG HERMAN DE GLITTER ONDERBROEK EEN KUS GEVEN!" schreeuw ik en ik sprint weg, en natuurlijk kom ik als eerste aan bij de auto en ga ik er lachend inzetten en gelijk komen de zwarte vlekken tevoorschijn. 

"En ik heb weer verloren." Shawn trekt een sip gezichtje en ik lach even. "Start de auto maar anders komen we sowieso te laat." Shawn knikt en even later bromt de motor en gaan we weg.

Op weg naar het ziekenhuis.... 

Her Last Wish • Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu