Hee guys,
Hier is het hoofdstuk waar jullie super lang op moesten wachten (sorry daarvoor). Helaas is mijn neefje de 27 juli 2017 overleden. Ik hoop dat jullie een beetje genieten van dit hoofdstuk, zover dat kan en tot bij het volgende hoofdstuk ;)
SHAWN
"Wat is er allemaal aan de hand?" Ik zie hoe Patricia haar weer goed doet in de rolstoel en dan de benen neemt met Diana. "Wat is er aan de hand?" zeg ik dit keer nu harder. Patricia kijkt even om en slaat dan rechts af het gangpad in.
"Alles komt goed jonge man, het is al vaker gebeurd." mompelt ze en ik probeer haar bij te houden.
"Hoe bedoel je, heeft ze dit elke week?" vraag ik zachtjes en ik kijk hoe Patricia, Diana op bed neer legt en een deken over heen slaat en haar instopt en dan alle draden aan haar lichaam vast maakt.
"Het komt wel goed, over een tijdje is ze weer de oude. Ik ga even iemand erbij halen voor de checklist en dan komt alles weer goed." Ze geeft mij een warme glimlach en loopt dan de kamer uit.
Hoe kan je leven ineens zo veranderen? Alles leek zo goed te gaan eigenlijk, als je het weg laat dat Diana ziek is. Haar hele kamer hangt vol met foto's van haar en een klein meisje, maar ook van haar broer Dennis en haar ouders.
Zouden hun alles wel weten?
***
"En al nieuws?" vraag ik zachtjes. Patricia schudt haar hoofd en ik zucht.
"Ze zou zo weer terug zijn!" Ik kijk haar en ze pakt een stoel en komt naast mij zitten.
"Shawn, luister," begint ze en ik kijk haar. "Soms blijven mensen wat langer weg, soms komen ze niet meer terug en soms wel, maar wat is het beste voor die persoon?" vraagt ze zachtjes.
"Dat ze terug komt natuurlijk, ik wil verder met haar leven. Ik wil haar de wereld laten zien. Ik wil haar New York laten zien, iets wat ze altijd wou." zeg ik zachtjes en ik krijg tranen in mijn ogen.
"Wie zegt dat Diana hier wil blijven?" vraagt Patricia zacht.
"Dat heeft ze altijd gezegd, ze wilt blijven leven. Zeker weten. New York was haar wens, het zal raar zijn om dat niet met haar te doen" zucht ik en ik kijk voor mij uit.
"Ze zal New York zien, zeker weten Patricia. Ze wordt weer wakker." zeg ik zachtjes en Patricia lacht even.
"Blijf positief jongen, ik hoop dat jullie samen New York kunnen verkennen." Ze loopt weg en dan ben ik weer alleen met Diana.
Helaas wist Shawn niet de wens van Diana op een andere manier in vervulling zal komen.
JE LEEST
Her Last Wish • Shawn Mendes
FanfictionShe wants one thing, from him. One last thing. Alle rechten voorbehouden 2017.