022

26 0 0
                                    

Harry maakt mijn bh los en ik trek snel mijn pyjama-shirt aan. Zayn ging snel Max uitlaten toen ik zei dat ik naar bed wilde dus had ik maar aan Harry gevraagd of hij mij wilde helpen, aangezien hij mij ook al naakt had gezien. Voorzichtig trekt Harry mijn broek uit en helpt mij met het aantrekken van mijn pyjamabroek.

'Tanden poetsen lukt denk ik wel alleen hè?' vraagt Harry. Ik knik en Harry vist mijn toilettas uit mijn koffer. Hij geeft hem aan mij en ik pak mijn tandenborstel en tandpasta eruit. Harry helpt mij naar de kleine badkamer te gaan die aan Zayns kamer sluit en gaat zelf op de wc-bril zitten terwijl ik op de badrand zit terwijl ik mijn tanden poets.

'Maar is er nu eigenlijk iets tussen jou en Zayn?' vraagt Harry. Ik schud mijn hoofd terwijl ik verder poets.

'Waarom doet Zayn dan zo raar?' vraagt hij. Ik haal mijn schouders op en spuug de tandpasta in de wasbak. Ik spoel mijn tandenborstel af en leg hem op de rand. Ik loop weer Zayns kamer in, gevolgd door Harry.

'Maar ik ga ook maar eens slapen,' mompelt hij. Ik knik en Harry verlaat de kamer weer. Zachtjes sluip ik achter hem aan en loop naar de keuken toe. Ik open de koelkast en zie dat iemand alle drank weg heeft gehaald. Balend check ik alle andere kastjes en vind inderdaad de drank daar in. Ik pak een fles whisky, een van mijn favoriete drankjes, en sluip terug naar Zayns slaapkamer. Ik drink gulzig uit de fles totdat ik me weer lekker voel. Vervolgens maak ik de fles weer dicht en verstop hem in mijn koffer. Ik hoor de voordeur open gaan en enkele minuten later komt Zayn de slaapkamer inlopen.

'Hey,' mompelt hij. Er is opluchting te lezen in zijn ogen, aangezien ik al omgekleed bent. Ik mompel gedag en kruip onder de dekens.

'Ik ruik alcohol, heb je gedronken?' zijn stem klinkt niet echt vrolijk. Ik schud verwoed mijn hoofd maar Zayn loopt al met grote passen naar mijn koffer toe. 'Nee!' roep ik. Zayn vindt de fles whisky en staat mij stom aan te kijken met de fles in zijn hand.

'Serieus? Emma, als dit zo verder gaat moet je maar een ander adres vinden om te wonen!' snauwt Zayn. Ik knik kort en Zayn zet de fles weg. Meteen spring ik op, grijp de fles vast en ren Zayns slaapkamer uit. Als ik in de tuin ben kijk ik paniekerig om me heen en duik achter een struik. Ik hoor luider wordende voetstappen en uiteindelijk staat Zayn voor mij.

'Zayn ik wil gewoon mijn oude leven terug!' schreeuw ik. Zayn grijpt mij bij mijn kraag en zijn zware adem streelt over mijn wangen.

'Doe me alsjeblieft geen pijn!' smeek ik. Tranen rollen over mijn wangen en Zayn kijkt mij vuil aan. Met mijn hand strak om de whiskyfles geklemd ruk ik mezelf los. Zo hard als ik kan ren ik weg, geen idee waar naartoe. Ik voel mijn voet achter iets haken en kom met een klap neer op de grond. Een schreeuw verlaat mijn mond en ik voel hoe warme straaltjes bloed over mijn lichaam stromen.

'Fuck!' roept Zayn. Hij knielt naast mij neer en ik werp hem een vuile blik toe. Mijn hoofd begint te bonken en alles draait om me heen. Uiteindelijk wordt het zwart.

I'm just myself but different ~ Zayn Malik (16+)Where stories live. Discover now