Ik strompel de twee ellendige trappen af en check nog een keer mijn outfit voordat ik het flatgebouw uit loop. Jurkjes zijn niet slim aangezien mijn hele lichaam blauw is. Ik heb een strakke spijkerbroek ergens in de hoek van mijn kamer gevonden en er een wit topje met een geel blousje boven aan gedaan. Natuurlijk matchen mijn gele VANS met mijn blousje en heb ik een bruin bruin tasje bij. Ik stap in de taxi en noem het adres van de beste club in de buurt.
De muziek dreunt in mijn oren zodra ik de club binnenloop. Ik ga meteen de dansvloer op en trek een random lekkere jongen aan zijn kraag naar mij toe. Wauw, hoe krijg ik het voor elkaar, denk ik chagrijnig als ik in twee warme bruine ogen kijk. Blijkbaar herkent Zayn mij niet dus ik duik snel weg en verberg me achter een andere jongen.
De rest van de avond probeer ik uit Zayn's buurt te blijven. Ik loop naar de bar toe wanneer ik dorst krijg en bestel een glas wodka. Ik pak het glas dankbaar aan en geef de man zijn geld. Ik draai me om en kijk recht in het gezicht van Zayn.
'Hi Emma,' blijkbaar herkent hij mij nu wel, hij heeft dus niet té veel drank op.
'Hoi,' beantwoord ik kortaf. 'Dit zouden we toch niet meer doen?' hikt Zayn en wenkt naar mijn glas wodka.
'En heb jij daar iets over te zeggen?' snauw ik. Zayn haalt zijn schouders op en ik wil opstaan maar Zayn drukt mij terug op de kruk. Zelf gaat hij op de kruk ernaast zitten en bestelt een breezer. Ik rol met mijn ogen en blijf braaf zitten, aangezien hij mij toch wel terug zal duwen.
'Wat doe je hier, moet je niet naar je vriendjes toe?' vraag ik arrogant.
'Harry is hier ook ergens. Eens even zien... Oh daar, hij staat te zoenen,' vertelt Zayn. Hij neemt een slok van zijn breezer en ik walg van hem.
'Nou ik ga nog iemand voor vanavond scoren. Doei!' zeg ik en spring van mijn kruk. Ik loop met grote passen weg en kijk niet meer om, al is Zayn's blik waarschijnlijk goud waard. Ik sla mijn arm om een random jongen heen en kijk hem verleidelijk aan.
'Hi lekker ding,' zeg ik glimlachend. 'Als je seks wilt, ik ben niet beschikbaar,' zegt de jongen met een knipoog alsof hij mijn gedachten kan lezen. Ik grom wat en kijk om me heen. Wie word dan het doelwit voor vanavond?