'Wakker worden Emma,' fluistert Zayn. Ik maai met mijn armen door de lucht totdat ik Zayn's gezicht heb gevonden. Ik druk op zijn neus en ga vervolgens op mijn andere zijde liggen.
'Emma, serieus je slaapt nu al 12 uur. Ik ben ondertussen al naar huis geweest en van alles gedaan!' vertelt Zayn.
'Dus?' snauw ik. Zayn duwt mij op mijn rug en ik kijk hem strak aan. Zayn rolt met zijn ogen en trekt mij uit bed. Ik protesteer maar Zayn is een stuk sterker dan ik dat ben. Hij tilt mij op en gooit mij over zijn schouder. Ik begin te spartelen maar hij neemt me rustig mee naar de woonkamer.
'Laat me los idioot!' schreeuw ik boos. Zayn zet me neer op de bank en ik spring meteen overeind. Ik sta op mijn tenen zodat onze ogen op dezelfde hoogte zijn.
'Waag dat niet nog een keer!' ik bal mijn vuist en loop dan naar de keuken toe. Ik pak een pak vla en check of die over de datum is, wat het geval is. Ik zet hem terug in de koelkast en pak een pak melk. Morgen over de datum. Ik zet het pak aan mijn mond en begin gulzig te drinken.
'Gadverdamme, je drinkt toch nu recht uit het pak?!' Zayn walgt en ik grijns zelfvoldaan.
'Ik doe wat ik wil en je bent trouwens niet mijn moeder hoor! Zeurwijf,' ik grom en zet het pak melk terug in de koelkast.
'Ik ga jou van alcohol weg houden, van seks, van die manieren en ik ga je fatsoenlijke manieren aanleren,' besluit Zayn.
'En hoe wil je dat doen?' ik lach spottend en loop heupwiegend terug naar de woonkamer.
'Je komt weer bij mij wonen zodat ik je in de gaten kan houden en dit keer kom je er niet meer onderuit, mevrouw van Hal,' ik grom maar Zayn lacht zelfvoldaan. Welkom in hel.
'Kom, kom, ik ga je helpen met je spullen verzamelen!' zegt Zayn enthousiast. 'MAAR IK WIL NIET MET JOU SAMENWONEN!' gil ik. Zayn kijkt mij verwondert aan en loopt met grote passen op mij af. Ik recht mijn rug en duw mijn schouders naar achteren.
'Jij hebt hier niets over te zeggen dametje, jij komt gewoon weer gezellig bij mij wonen,' zegt Zayn grijnzend. Hij tilt mij op en neemt me mee naar mijn slaapkamer. Oké, ik ben nu officieel in hel.