k loop de twee trappen naar mijn appartement op en druk vervolgens op de bel. Al snel vliegt de deur open en verschijnt Milou in de opening.
'Emma! Ik heb je zo gemist!' zegt ze hysterisch. Ik rol met mijn ogen en loop langs Milou het appartement binnen. Ik zet mijn koffer tegen de muur aan en laat mezelf op de bank vallen.
'Wat is er?' vraagt Milou bezorgd.
'Ik heb drank nodig, seks, drugs als het mogelijk is,' snauw ik. Ik spring overeind en loop naar mijn kamer toe. Dan besef ik dat daar mijn spullen nog niet liggen dus loop ik naar mijn koffer op de gang toe. Ik rits hem open en pak een jurkje eruit. Ik trek mijn simpele spijkerbroek uit en hijs mezelf in het jurkje. Vervolgens pak ik de hoogste hakken die ik heb en doe ze aan.
'Ik ga naar de club, doei!' deel ik mee. Ik stop mijn mobiel in mijn bh en loop het appartement uit. Buiten bel ik een taxi die al snel voor mijn neus verschijnt. Ik stap in de taxi en noem het adres van de beste club in de buurt.
'Emma! Dat is lang geleden,' zegt de portier glimlachend. 'Er waren wat probleempjes maar ik kan er nu weer tegenaan hoor!' zeg ik lachend. Ik loop de lange wachtrij voorbij en sta in de club. Overal dansen mensen en ik loop meteen door naar de bar. Wie zal mijn slachtoffer worden voor vanavond voor seks en de drankjes? Een jongen met bruine haren zit aan de bar en staart voor zich uit. Hij komt me bekend voor, maar ik weet niet waarvan. Ik loop met grote passen naar hem toe en ga op de kruk naast hem zitten.
'Hi, ken ik jou niet ergens van?' vraag ik glimlachend. 'Wat een openingszin,' zegt de jongen lachend.
'Ik meen het serieus, volgens mij ken ik jou,' roep ik, om boven de muziek uit te komen. 'Kan best, ik ken zo veel meiden!' antwoordt de jongen.
'Twee biertjes graag,' dat was naar de barman gericht. Hij knikt en even later verschijnen twee biertjes voor ons neus. Ik zet het glas aan mijn lippen en begin gulzig te drinken. Man, wat heb ik dít gemist.
'Nog twee graag,' zeg ik tegen de barman als de jongen zijn biertje ook al op heeft. Ik drink gulzig ook het tweede biertje op en richt me dan weer tot de jongen.
'Hoe heet je?' vraag ik. 'Jimmy, jij?' 'Emma,' Jimmy knikt en slaat zijn arm om mij heen. 'Heb je zin?' vraagt hij angstaanjagend. Toch knik ik hevig en word mee getrokken door Jimmy. Hij duwt mij zijn auto in en drie minuten later stop hij voor een huis. Glimlachend stap ik uit en loop achter hem aan naar binnen toe. In de gang begint hij me meteen te zoenen en ik trek zijn t-shirt in een handige beweging uit. Al snel liggen alle kleding van ons samen op de grond en kan de leuke avond beginnen.