019

29 0 0
                                    

Ik steun op Liam terwijl ik de woonkamer in loop. Zayn ligt nog te slapen en ik had een van de jongens om hulp geroepen. Ik plof neer op de bank en schenk een glimlach aan Liam.

'Dankjewel,' meen ik. Liam knikt en sjokt de keuken in. Blijkbaar is Zayn wakker geworden van Liam en mij want hij komt ook de woonkamer in lopen.

'Goedemorgen,' zegt hij met zijn sexy ochtendstem. Ik glimlach naar hem en hij doet het terug. Hij gaat naast me zitten en woelt door mijn haren.

'Hebben Ruben en Daan je nog lastig gevallen?' vraagt Zayn. Ik schud mijn hoofd en hoop vurig dat Zayn niet wilt weten wat ik wel heb gedroomd. Ik droomde namelijk over hem: dat we een verliefd koppeltje waren en dat soort stuff. Zayn knikt en zijn bruine ogen staan vermoeid.

'Volgens mij had iemand nog even in bed moeten blijven liggen,' zeg ik grijnzend. Zayn grijnst ook en haalt zijn hand door zijn haren die nog alle kanten op staan, maar ik heb zo'n vermoeden dat hij dat straks gaat veranderen. Liam komt de woonkamer inlopen met een bord vol pannenkoeken.

'Ik ga Niall maar wakker maken voordat hij boos wordt,' zegt hij met een knipoog naar Zayn en mij. Hij loopt de gang op en Zayn pakt een aantal borden. Hij legt een pannenkoek op en bord en kijkt mij vragend aan.

'Stroop of suiker?' vraagt hij. 'Stroop!' zeg ik vrolijk. Zayn grijnst en bedekt mijn pannenkoek onder een dikke laag stroop. Hij geeft het bord aan mij en pakt dan ook een pannenkoek voor hemzelf. Niall komt vrolijk de woonkamer in gestormd gevolgd door een lachende Liam. Niall pakt vier pannenkoeken en werkt ze in een recordtijd naar binnen. Zayn pakt een tweede pannenkoek voor ons beide als Niall zijn vijfde op een bord legt.

'Rustig aan Nialler,' zegt Liam lachend. Hij knikt maar blijft in hetzelfde tempo eten.

'Je raakt eraan gewend,' zegt Zayn grijnzend. Ik knik en eet de pannenkoek op. Als ik hem op heb zet ik het bord op de tafel.

'Genoeg op?' vraagt Liam. Ik knik en klop op mijn buik, wat ik niet had moeten doen aangezien hij vol blauwe plekken zit.

'Ik eet niet zo veel,' leg ik glimlachend uit. Liam knikt en Zayn staat op.

'Zal ik je helpen met aankleden?' vraagt hij. Ik knik en hij helpt mij overeind. Met steun van Zayn loop ik naar de slaapkamer toe en ga op het bed zitten. Zayn vindt het blijkbaar minder erg om mij te helpen met omkleden want hij doet mijn koffer zonder te blozen open.

'Mag ik jouw outfit kiezen?' kirt hij vrolijk. Ik knik glimlachend en kijk naar wat hij uit kiest. Hij pakt een wit topje en een rode broek. Hij kijkt, op zijn lip bijtend, naar de inhoud van mijn koffer.

'Ik weet iets!' zegt hij. Hij staat op en loopt naar zijn eigen kledingkast toe. Hij pakt een blauw baseball-vest eruit en legt die bij het topje en de broek.

'Je mist alleen nog ondergoed,' zeg ik grijnzend. Nu bloost Zayn wel en hij pakt snel de bovenste bh en string. 'Ik wil je niet pesten of iets, maar die bh schijnt door,' zeg ik lachend. Zayn's wangen kleuren roder en glimlachend trek ik mezelf aan hem overeind. Hij houdt mij vast terwijl ik de twee stappen naar mijn koffer zet en ik pak snel een bh eruit die niet doorschijnt. Ik stop de andere bh terug in mijn koffer en ga weer, met hulp van Zayn, op het bed zitten.

I'm just myself but different ~ Zayn Malik (16+)Where stories live. Discover now