Als ik voor mijn gevoel uren heb gedanst loop ik naar de bar toe om een breezer te bestellen. Wie wordt mijn slachtoffer van deze avond? vraag ik mezelf af. Mijn oog valt op een jongen aan de andere kant van de bar met een flesje bier voor zich. Hij er redelijk uit. Ik sta op en loop naar hem toe.
'Kan ik hier zitten?' vraag ik. Hij knikt en ik ga tevreden zitten. Zijn grote handen heeft hij om zijn bierflesje geklemd en ik glimlach. Grote handen grote...
'Emma,' zeg ik met een glimlach.
'Ruben,' zegt hij met ook een glimlach. 'Leeftijd?' vraag ik. '19, jij?' '18,' antwoord ik. Blijkbaar heeft hij door waar ik op uit ben want hij staat op en steekt zijn hand uit.
'Kom je mee naar mijn appartement?' vraagt hij. Ik knik vrolijk en pak zijn hand vast. Hij trekt mij mee de club uit en wenkt richting de Ferrari die een paar meter verderop geparkeerd staat.
'Ga jij maar alvast zitten, ik kom zo,' zegt Ruben. Hij vist zijn autosleutels uit zijn broekzak en geeft die aan mij. Ik loop richting de auto en open hem. Ik leg de sleutels op de stoel en ga zitten. Na een minuutje komt Ruben rustig aanwandelen en hij opent de deur. Als hij zit en zijn riem vast heeft gemaakt begint hij te rijden.
'Het is niet ver,' vertelt hij. Ik knik en kijk uit het raam naar buiten. Vind het raar of niet, maar ik heb nog nooit in een Ferrari gezeten en al helemaal geen rode, zoals eigenlijk hoort.
Na ongeveer tien minuten parkeert Ruben de auto voor een grote villa. 'Woon jij hier?' vraag ik ongelovig. Ruben grijnst breed terwijl hij knikt en ik stap snel uit. Hij slaat zijn arm om mij heen en neemt me mee naar binnen. Als de deur dicht is doet hij mijn jas uit als een echte gentlemen en leidt mij naar zijn slaapkamer. Ik ga op het bed zitten en Ruben drukt zijn lippen op de mijne. Al snel heb ik zijn t-shirt uit gekregen en ligt mijn jurkje op de grond. Ik maak zijn riem los en trek zijn broek glimlachend uit.
'Misschien moeten we wat drinken om los te komen,' zegt hij. Ik knik en Ruben springt meteen overeind om drank te halen. Ik kijk om me heen en zie dat ik in een doodnormale jongenskamer zit. Als Ruben terug naar boven komt loopt er een jongen achter hem aan.
'Dit is Daan, mijn huisgenoot,' zegt hij. Onbegrijpelijk kijk ik hem aan.
'Hij wilde weten of je commentaar hebt tegen een trio,' zegt hij met een knipoog. Meteen begin ik te grijnzen. 'Alsof ik dat erg zou vinden!' zeg ik flirterig. Daan komt grijnzend naast mij zitten en Ruben reikt de fles wijn aan.
'Voor iedereen een fles,' zegt hij lachend. Ik zet de fles aan mijn mond en drink zo veel als ik kan op. Hoe losser ik word, hoe beter.