Zayn gaat op het bed zitten en bijt zenuwachtig op zijn lip.
'Wat is er?' rolt over mijn lippen voor ik er erg in heb. 'Ik moet iets vertellen,' zegt Zayn. Ik trek mijn wenkbrauw op en ga naast hem zitten.
'Twee dingen. Laat ik maar beginnen met het minst erge ding: we gaan morgen voor een week naar Spanje toe voor een aantal concerten en ik heb het geprobeerd, maar jij mag niet mee. Je zult dus hier moeten blijven,' zegt Zayn. Hij kijkt mij aan alsof hij verwacht dat ik elk moment in tranen uit kan barsten, maar het doet me niets.
'En het andere ding?' vraag ik. 'Het andere ding is.. e-eh. I-ik heb vannacht gedroomd o-over jou-ou,' stamelt Zayn. Hij ontwijkt mijn blik en bijt op zijn lip. Ik zie een straaltje bloed over zijn kin lopen, waarschijnlijk omdat hij zo hard bijt.
'Was dat het? Je hebt over mij gedroomd? Wat is daar erg aan?' vraag ik spottend. Ik ga op mijn rug liggen en bekijk het saaie, witte plafond.
'Nou ik droomde over onze eerste ontmoeting,' stamelt Zayn. 'En hoe weet je dat het onze eerste ontmoeting was, precies zoals het echt was, en niet gewoon zoals je verwacht dat onze eerste ontmoeting was geweest?' vraag ik.
'Je noemde mij een tientje, ik kreeg je nummer en noemde je een elfje,' vat Zayn kort samen. 'Oh oké. Was dat het?' vraag ik verveeld.
'Eh- ja. Maar vind je het erg om hier een week alleen te blijven? Ik kan een hoop voor je regelen zoals-' 'Het is prima Zayn,' ik glimlach scheef en ga rechtop zitten. Zayn glimlacht ook en ik geef hem een voorzichtige knuffel.
'Zal ik anders wat gezelschap voor je regelen?' vraagt Zayn. 'Zodat het niet zo stil is,' 'Leef je uit,' ik glimlach nog steeds en Zayn buigt zich over mij heen. Zijn lippen raken de mijne zachtjes en ik recht mijn rug. Onze lippen lijken wel voor elkaar gemaakt, zo perfect. Ze voelen zacht aan. Zayn trekt mijn trui over mijn hoofd en kijkt goedkeurend naar mijn bh. Ik glimlach stiekem en trek ook zijn trui uit. Al snel liggen onze broeken ook op de grond en kruipen we onder de dekens, omdat het anders te koud is.
'Emma?' vraagt Zayn. 'Ja?' ik kijk hem vaag aan en Zayn slikt even. 'Doe je dit uit lust, omdat ik het wil of omdat je van me houd?' vraagt hij. Ik negeer zijn vraag en Zayn slaakt een diepe zucht. Hij gaat op zijn rug liggen en ik speel met de rand van zijn boxer.
'Emma, ik wil antwoord,' zegt Zayn streng. 'Ik weet het niet,' beken ik. Zijn boxer belandt op de grond. 'Je weet het niet? Wat is dat voor iets belachelijks?' vraagt Zayn. Ik maak mijn bh los en ook die beland op de grond.
'Zayn toe nou,' smeek ik, terwijl ook mijn string op de grond beland. Zayn bekijkt stiekem mijn lichaam, volgens mij merkt hij niet dat ik door heb dat hij stiekem kijkt. 'Interessant hè?' vraag ik glimlachend. Zayn's wangen kleuren rood en hij kijkt snel voor zich uit.
'Het mag best hoor,' ik giechel en Zayn kijkt mij aan, mijn gezicht. Ik klim op zijn schoot en druk mijn lippen op de zijne. Zayn's houding verandert en hij legt zijn handen op mijn naakte rug. Ik ga op mijn knieën zitten en glijd met mijn hand over zijn borst, buik, langzaam naar beneden. Als ik beneden aankom voel ik dat hij al vrij groot is. Ik pak 'm vast en begin te rukken. Zayn's adem wordt zwaarder en ik glimlach tevreden.
Zayn gaat na een tijdje rechtop zitten en duwt mij op mijn rug. Hij geeft kusjes over mijn hele lichaam en blijft uiteindelijk steken bij mijn buik. Langzaam, heel langzaam, geeft hij kusjes naar beneden toe en ik sluit mijn ogen. Mijn hart begint sneller te kloppen, dat gebeurd normaal nooit. Wat is dit? Zayn's tong raakt mijn huid aan en ik krimp in elkaar.
'Sorry,' mompelt Zayn. 'Nee, het deed geen pijn,' vertel ik. Zayn knikt en ik leg mijn handen op zijn hoofd. Mijn lichaam schokt heen en weer en Zayn gaat weer recht naast mij liggen. Hij kruipt op mij en komt in mij. Hij begint te stoten en ik druk mijn nagels in zijn schouders. Kreunen rollen over mijn lippen en ik slaak een zacht gilletje als ik kom. Zayn snoert mijn mond door zijn lippen ruw op de mijne te drukken en begint harder en sneller te stoten. Hijgend komt Zayn uit mij en gaat naast mij liggen, met zijn gezicht naar mij gericht. Ik kijk naar het plafond en voel Zayn's hand die zachtjes over mijn buik streelt.
'Mijn droom had geen woord gelogen,' mompelt Zayn. Ik kijk opzij en trek mijn wenkbrauw op. 'Het was goddelijk,' glimlacht Zayn. Ik grijns breed en druk een kusje op zijn neus. Misschien is dit zo erg nog niet. Verkering met een beroemdheid... Nee, ik geef niet toe. Ik moet en zal bewijzen dat ik de ergste vriendin ben die iemand zich kan voorstellen.
'Jij was anders deze keer geen tien waard,' lieg ik. Ik lieg kei hard. Deze keer was nog beter, nog fijner en nog liever dan de vorige keer. Zayn kijkt mij beteuterd aan en ik glimlach zelfvoldaan.
'Ik ga wat eten,' vertel ik. Ik sta op en pak Zayn's trui. Ik trek hem over mijn hoofd en loop naar de keuken. Laat Zayn maar lekker lijden.