027

34 2 0
                                    

Ik veeg mijn haren uit mijn gezicht en staar naar het beeldscherm. De woorden die de vrouw zegt dringen niet tot me door. Ik zet de televisie uit en haal een hand door mijn haren. Mijn ogen vallen langzaam dicht en mijn ademhaling wordt regelmatiger.

'Emma wakker worden!' klinkt de stem van Zayn. Ik maai met mijn armen door de lucht en ga op mijn andere zij liggen. 'Wakker worden of ik help je,' dreigt Zayn. 'Rot op,' snauw ik zonder mijn ogen te openen. Zayn trekt mijn deken weg en een ijskoude lucht bedekt mijn lichaam. Ik huiver en trek mijn benen op. Zayn slaakt een zucht en een speels lachje verschijnt op mijn gezicht.

'Moeilijk hè Malik?' zeg ik lachend en open mijn ogen. Wow. Zayn heeft een spijkerjasje aan en het staat hem perfect. Zijn zwarte haren heeft hij zorgvuldig naar beneden gekamd en zijn ogen staan vrolijk en speels. Ik probeer overeind te komen maar mijn heupen zijn helemaal blauw. Ik slaak een zacht gilletje en Zayn schiet mij te hulp. Ik sla mijn arm om zijn nek heen en loop naar de badkamer toe.

'Help even met uitkleden, douchen gaat wel,' zeg ik met een knipoog. Zayn knikt en trekt mijn trui uit. Hij maakt mijn bh los, doet mijn broek uit en ook mijn string beland op de grond.

'Dank je,' mompel ik. 'Altijd voor een vriendin,' zegt Zayn met een glimlach. 'Alles? Haal dan wat whisky, alsjeblieft! We zijn tenslotte nu niet bij jou thuis...' smeek ik. Zayn schudt zijn hoofd en zet de douche voor mij aan. Ik stap teleurgesteld onder de douche en begin mezelf te wassen.

Fris en fruitig stap ik weer onder de douche vandaan en ontdek dat Zayn weg is. Ik pak een handdoek uit het kastje en begin mezelf af te drogen. Ik pak mijn bh van de grond en doe hem aan, wat in twee pogingen lukt. Vervolgens krijg ik mijn andere kleren ook aan na een hoop pogingen en ik loop glimlachend de ziekenhuiskamer weer in. Daar zit Zayn op het bed, met twee glazen champagne.

'Om te vieren dat je uit het ziekenhuis mag na twee weken,' zegt Zayn meteen grote grijns. Ik pak hebberig het glas aan en tik hem tegen die van Zayn aan.

'Op de liefde,' zegt Zayn met een glimlach. Ik neem een slok en spuug die bijna meteen weer uit.

'Op de wat?!' roep ik uit. Zayns wangen kleuren roze en ik ga verslagen zitten. 'Is dit liefde?' vraag ik voorzichtig. Ik kijk opzij naar Zayn en hij haalt zijn schouders op. Ik drink mijn champagne op en zet het glas op het kastje dat naast het bed staat.

'Zayn,' vraag ik zacht. Zayn wendt zijn blik van de grond mijn richting op en zijn bruine ogen kijken mij recht aan. Een aangename rilling loopt over mijn rug en ik buig voorover om mijn lippen op die van Zayn te plaatsen.

Lieve lezertjes, 

Dit is het laaste hoofdstukje dat ik ga publiceren voor deze tijd, ik heb het even druk met school maar ik ga proberen zoveel mogelijk te publiceren voor jullie. Hopelijk vinden jullie mijn verhaal een beetje goed :s 

X isa 

I'm just myself but different ~ Zayn Malik (16+)Where stories live. Discover now