Marcus' synsvinkel
Jeg har set hende før, men jeg kan ikke helt huske hvor fra. Jeg kunne hører, hun var fra Danmark, så det er nok fra da vi har været i Danmark på et tidspunkt.
"Bror, var det ikke hende som du gav din hættetrøje, til koncerten i Danmark i marts? ", spørg Martinus, og kigger over på mig.
Det var jo derfra jeg har set hende. Er det bare mig eller er hun blevet smukkere siden sidst jeg så hende. Jeg nikker, og kigger over på huset, hun gik ind i."Skal vi ikke gå ind og spørger mor om, vi ikke kunne invitere de nye naboer om de vil spise med her i morgen? ", spørg jeg.
"Jo, lad os løbe ind og spørger", svare Martinus. Vi løb ind i huset for at spørger vores mor,
"Mor der er lige flyttet nogle nye ind i huset overfor. Kan vi ikke inviter dem på middag i morgen? ", spørg jeg.
"Jo det kan da god ske, men så skal I gå hen og spørger dem", svarede mor.Vi nikkede og løb hen for at spørger. Vi bankede på døren. Den blev åbnet, der stod hende pigen fra koncerten.
"Hej", sagde hun overrasket.
"Hej, vi er dine nye naboer, vi vil bare spørger om jeres familie vil til middag i morgen aften? ",spurgte Martinus.
Lunas synsvinkel
Martinus havde lige spurgt om vi ville spise os dem i nat. Jeg måtte være lidt uhøflig, for jeg står bare og kigger på Marcus, det samme gør han. Heldigvis kom min mor ud. Hun havde hørt det Martinus havde spurgt, og kom mig til undsætning.
"Hej med jer, vi vil rigtig gerne komme til middag i morgen", svarede min mor. Drengene smilede.
"Så ses vi i morgen", sagde Marcus, og smilede en smule flirtene til mig. De gik igen. Marcus kiggede en sidste gang på mig inden de gik.Det var blevet sent, så jeg valgte at gå i seng. Det havde været en lang dag. Jeg havde facetimet med min veninder i en time. jeg tog min makeup af, renset min hud og gik ind på mit værelse. Det var faktisk ret pænt, men det lignede et rod, pga. alt det tøj der lå på gulvet. Jeg skal havde rodet op i morgen. Jeg kiggede ud af vinduet. Jeg kan se Marcus gå rundt der over i bar mave og shorts. Han lagde nok mærke til at jeg kiggede, for pludselig griner han og vinker til mig. Det går op for mig at jeg står i min natbluse og trusser. Jeg skynder mig at vinke, og trækker gardinet for. Jeg lægger mig ned min sindsyg bløde seng. Jeg lægger og tænker på mine veninder, hvordan den nye skole er og om Marcus stadig kan huske mig. Det virkede lidt sådan, og med den tanke faldt jeg i søvn.
................................................................................................................................................................
Så fik de snakket sammen. Hvad tro I der kommer til at ske.
Håber i kan lide det indtil videre, og kom gerne med nogle kommentar.
Forsat god aften.
K.H. Kiner
YOU ARE READING
Life is a bitch. Ft Marcus og Martinus
FanfictionLuna er en 14 år pige. Hun spiller håndbold og guitar. Hun bor i en lille By i Danmark. Luna har lige været til koncert med Marcus og Martinus, sammen med hendes veninde. Hun følte at Marcus kiggede på hende. Lunas far skifter tit arbejde, og en da...