Du den bedste del 1.

1.5K 29 5
                                    

Marcus'synsvinkel

Jeg sidder på min mobil, da Luna kommer brasende ind på mit værelse. Hun har lige været i bad efter vi kom hjem, fra hendes genoptræning. Hun tager min mobil og sætter sig hårdt på min mave. Jeg mister pusten. Jeg stønner højlyt. Luna kigger fornærmet, men hun kan tydeligvis ikke holde masken. Hun begynder at grine. Hun kommer til at grynte. Jeg begynder også at grine. Luna har det mest fanatiske grin. 

"Hvad skal vi lave i aften?", spørg Luna.

"Det bliver en overraskelse", smiler jeg lusket.

"Hvad holder du hemmeligt for mig",  griner Luna.

"Det finder du ud af", svarer jeg.

Jeg giver hende et blidt kys på munden. Jeg flytter Luna fra mig. Jeg rejser mig, og går hen til min komode. Jeg åbner den og finder en pakke, jeg har købt til Luna. Jeg går hen og giver hende den. Hun kigger forvirret på mig.

"Åben den", befaler jeg hende.

Hun begynder at åbne den. Da den er paket op, kigger lykkelig op på mig.

Lunas synsvinkel

Jeg kigger lykkeligt op på Marcus. Han skulle ikke havde købt en kjole til mig.

"Hvorfor har du købt en kjoletil mig? ", spørg jeg.

"Det er til i aften", smiler Marcus.

"Det skulle du ikke havdet gjort skat", smiler jeg.

"Men det gjorde jeg" griner Marcus.

Jeg hopper op på hans hofter. Jeg giver ham et kæmpe kys. Han er virkelig verdens bedste kæreste. Sådan noget ville Min eks aldrig havde gjort.

"Hvornår skal vi afsted? ", spørg jeg.

"Om en time", svarer Marcus.

Jeg nikker. Jeg hopper ned fra hans hofter. Han er utrolig stræk siden, siden at han kunne holde mig oppe på hans hofter. Jeg tager kjolen og går ud for at gøre mig klar. Jeg kommer ud på badeværelset. 

(Lunas outfit)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Lunas outfit)

Jeg står nok ude på badeværelset i næsten en time. Men Jeg være perfekt overfor Marcus. Jeg går ind til Marcus igen. Jeg stopper i døråbningen. Kæft hvor ser han lækker ud. Altså det gør han altid, men han ser endnu mere lækker ud nu. Marcus kigger hen på mig. Han smiler. Han går hen og lægger sine hænder på mine hofter. 

"Du ser godt ud", smiler Marcus.

"Ahaha, tak i lige måde", finser jeg.

"Skal vi gå? ", spørger Marcus. 

Jeg nikker. Vi går ned i gangen. Marcus giver mig min jakke. Jeg smiler taknemlig til ham. Han tager min hånd, og vi går afsted. 

..............................................................................................................................

Hey, så kom der et kapitel. Jeg ved godt det er sent, men har haft sindsyg travlt. Men de næste dage skal jeg ikke noget, så tænker der kommer flere her i de næste dage.

Håber I har det fantastik.

K.Hk Kiner

Life is a bitch. Ft Marcus og MartinusWhere stories live. Discover now